sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 17 juni 2013 13:40


Tänkte bara tipsa om lite bra hudprodukter!

Det finns såklart mer än dom här som tex vs osv.

Men jag har testat några av The Body Shops produkter och alla är verkligen super bra!

Just nu har jag den kokossaken som är på den sista raden.

 


Det som är bra med dom är att dom luktar och själva ''krämen'' är tjock så du får verkligen en mjuk hy.

Dom kostar runt 150 kronor tror jag!

REKOMMENDERAR.

Av Sandra - 17 juni 2013 12:43

// Shorts:Ginatricot:Linne:H&M:Kofta:Lindex//

 



Ska nu packa ner nycklar o annat i min väska för ska gå och möta hanna vid 2 :>

Men det är lungt. För klockan är inte så mycket än ;)


Nu kommer säkert ni tror att bilden nedanför är sjuuuuukt redigerad.

Men hörrni.

Det är den inte! Jag står mot ett fönster där. Sen det enda jag har redigerat är att den ska vara svartvit.

Vill inte skryta eller nåt sånt på nåt sätt,  vill bara inte få kommentarer om att jag redigerar sönder mina bilder.

Puss!


Av Sandra - 17 juni 2013 10:17

Hejsan & Godmorgon.

Vaknade runt halv 10 och kollade lite på tv osv.

Tog sedan en varm dusch med håringpackning osv! Känns jätte skönt för mitt hår känns mycket lenare och fräshare!



Ska trax bege mig mot köket och fixa en god och somrig frukost.

Vi har MASSVIS av bär så vi får se vad jag gör.

Allt från Jordgubbar till mango.



Den första veckan på sommarlovet är nu igång! Ska verkligen njuta av detta lovet.

För jag behöver verkligen det, tänka på annat och bara ha jävligt roligt denna sommaren.


iallafall.


denna soliga måndagen ska jag på bio med Hanna!
 Det ska bli treeevligt.
Men nu har ja inget mer att berätta så vi hörs sen med outfit o sånt! :D Ha en trevlig måndag hörrni!

// Filmen vi ska se är ''The Bling Ring''. Den verkar jätte bra! Någon som har sett den?Vad tycker ni?//

Av Sandra - 16 juni 2013 20:07

Hej! :)
Tänkte just nu tillbringa kvällen utan bloggen. Behöver städa lite och jag ska ta hand lite om mig kväll.. Var länge sen.
Tänkte lägga mig i ett skumbad, raka benen, ansiktsmask, fotbad, Bodylotion och annat sånt mysigt.

Denna söndagen har varit grym! Var som sagt hos Julia oh aa där är de alltid trääävligt.

Jag kommer inte blogga något mer idag som ni kanske förstår med att jag sa "paus".
Det är bara ikväll, kommer få damp annars hahhaha.

Men aa! Ha en fortsatt trevligt söndagskväll och så hörs vi mer imorgon såklart!

PUSS & KRAM

Av Sandra - 16 juni 2013 16:04

Hejsan! :D
Jag och Julia har precis kommit upp ut henne bubbelpool. Så jävla mysigt alltså.
De typ duggade ute och där satt vi i 37 graders vatten och pratade. Mys.

Nu ska vi typ snart käka och aa chilla!
Vi höres! Kam <3

Av Sandra - 16 juni 2013 11:53

TJA ! C:
Va uppe till 4 igår, så vaknade för en stund sen!
Idag ska jag städa mitt rum eftersom att det går inte gå in där.
Kläder och allting överallt.
Sen ska jag till julia, happyyyyy.
I love her.
Och nu ska jag äta, äta är gott.

Anyway. Det ska typ åska och regna idag.. Fyfan för åska.
Jag är så jävla barnslig.
Började gråta sönder typ förra Året när en blixt var typ nära. Och åskan bullrade JÄÄÄTTE högt. Jag bah: buhuuuuuuu.
Gud, i need to grow up.
Nä men. Ha en fortsatt trevlig förmiddag! :]

Av Sandra - 16 juni 2013 01:21

God musik i öronen, tända ljus. Sms med Blerina.
Jag och bler kör up all night.
Vårat mål är 2- halv 3. Nu jävlar kör vi.
Sommarlov.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards