sandraadam

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra - 31 oktober 2012 19:40

 


- jag är livrädd för spindlar, gråter nästan varje gång jag ser en ..


-jag älskar att sjunga, har sjungt sen ja var 4 eller nåt..

 

-jag älskar min storebror väldigt mycket, han får mig alltid att le om nåt är fel..

 

- justin bieber är mer än en idol för mig, han är som min andra hälft..

 

- jag ska på en Justin Bieber konsert om 173 dagar..

 

-jag sjunger alltid ''never say never''' i duschen..

 

-jag älskar apelsinjuice jävligt mycket..

 

-jag älskar att fjanta mig framför speglar..

 

-jag älskar chips mer än godis..

 

-jag hade jätte långt hår när ja var 5 år, hade ner till rumpan..

 

Av Sandra - 31 oktober 2012 19:29

Hej på er! ♥ Jag känner verkligen att jag ääälskar att blogga! Kan inte sluta, och det vill jag inte sluta med, så tänkte köra en sån där ''Dag 1'' lista ni vet :> Jag kommer lägga in den i menyn så ni ser vad jag kommer skriva/lägga ut bilder på och jag själv ska komma ihåg vad jag ska skriva/lägga ut bilder på! Men iallafall! Här är listan, och jag kommer börja med Dag 1 redan nu, efter detta inlägget! Sen så, då jävlar följer vi den! ♥ Let´s do this! xD



LISTA- DAG 1-30
dag 1. en bild på dig själv och 10 sanningar
dag 2. om staden du bor i
dag 3. dina kompisar
dag 4. i min väska finns...
dag 5. favoritställe
dag 6. en vän som bor långt bort
dag 7. hur ser din framtid ut
dag 8. en tvserie du älskar
dag 9. din profilbild på facebook
dag 10. din mobil
dag 11. ditt rum hur det ser ut just nu
dag 12. en person du aldrig glömmer
dag 13. en person du saknar
dag 14. det du brukar göra på dagarna
dag 15. en bild du aldrig har publicerat
dag 16. en kändis du vill träffa
dag 17. något som får dig gråta
dag 18. vad tycker du om din klass
dag 19. en maträtt du skulle kunna äta livet ut
dag 20. din favoritaffär
dag 21. ditt smink
dag 22. din garderob
dag 23. din favoritmat
dag 24. det här gillar jag
dag 25. det här gillar jag inte
dag 26. mitt favoritklädesplagg
dag 27. dethär samlar jag på
dag 28. det pinsammaste du har gjort
dag 29. den här dagen
dag 30. det här året



Kan ju redan säga att min garderob är ett bombnedslag HAHAHAHAH xd <333

 


Av Sandra - 31 oktober 2012 16:37

 


Ignorera den fula bakrunden, hahaha! Men så ser den ut! ÄÄÄLSKAAR DEN! Mycket värt 200 spänn! Eller?   

Det tycker jag iallafall ! :D LOVELOVELOVE! Iallafall, Nu vet jag inte riktigt vad ja ska göra! Tror jag ska spela sims igen ^^ :D Vi hörs mer ikväll, Kramisar ♥

Av Sandra - 31 oktober 2012 15:57

Hej sötisar! Just nu är jag Påväg hem! Nice dag idag, har shoppat lite, köpte en tröja för 200 spänn, som hittat!! Ni får bilder när jag är hemma! För jag älskar den.. Och den är LILA! Love ! :D <3333 ^^ vi hörs sen! ;3

Av Sandra - 31 oktober 2012 01:01

Jag vet att mitt leende är fult. Men jag bryr mig inte, för jag är så lycklig! Världens finaste pojkvän, min bästavän sover hos mig och min familj och släkt är så underbara! Livet är på topp och det är värt att slå till med ett stort leende! Godnatt med er sötisar! :*

Av Sandra - 31 oktober 2012 01:00

Jag vet att mitt leende är fult. Men jag bryr mig inte, för jag är så lycklig! Världens finaste pojkvän, min bästavän sover hos mig och min familj och släkt är så underbara! Livet är på topp och det är värt att slå till med ett stort leende! Godnatt med er sötisar! :*

Av Sandra - 31 oktober 2012 00:31

Hej SÖTNOSAR! Förlåt för ingen videoblogg, men det funkar inte, och det funkade att ladda upp på Alice blogg, och eftersom hon är hos mig, så fixar vi de imorgon, så godnatt och vi hörs senare med en video! Jag länkar Alice inlägg till min blogg, för kan inte ladda upp på min egna alltså.. Så det är lite tråkigt ! Försökt typ 10 gånger och hos Alice gick det 2:a försöket! Så godnatt! Vi hörs sen :* ^^

Av Sandra - 30 oktober 2012 13:24

                   


Jag älskar att spela på denna ''familjen'. Tjejen har just nu 8 i färdighet vid piano. Hon har varit värd på olika fesivaler och spelat på flera musikaler! Och visst är dom söta? ♥

 

Vi hörs senare, vet inte vad jag ska skriva då, det kanske blir en videoblogg? :* ♥

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards