sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 14 juni 2013 06:27

Lite fin vill jag vara idag iallafall..

Av Sandra - 13 juni 2013 22:17

Skolavslutning imorgon.
Inte mått alls bra..
Ramlade ihop innan.. Helt yr och kallsvettsdes o skakade.

Vet inte vad som händer just nu.
Men jag ska vara stark.
Puss.

Bjuder på en fin bild.
Även fast Justin försöker se "cool" ut är han Fortfarande söt.
Älskar hans tofflor med ja.. "J&B" HAHAHA.

Av Sandra - 13 juni 2013 13:15

Hejsan!
Kom hem för en stund sen, Pontus hämtade mig för de regnade, världens bästa storebror check.

Anyway. Började 10 idag o slutade 12. Vi har repat lite inför avslutningen imorgon.. Är så jääääävla tagga för sommaren. Vill bara skita i allt och bara ha ett bra sommarlov för en gångs skull. Skulle vara väldigt skönt..

Jaja. Nu ska jag byta om till myskläder och sen ska jag fixa lite här hemma.. Vi får gäster imorgon för Pontus tar studenten.. Vill inte. He's growing to fast :(
Så ska städa mitt rum och fixa. Sen när mamma kommer hem ska jag hjälpa henne med tårtan.. Ja vid bakar tårtan själva ;)
Sen ska jag göra lite annat.
Men aa..

Förlåt för den hemska uppdateringen men.. Ja. Tänker inte ha värsta deppbloggen.. Ska fan försöka gå vidare från allt nu.

Ska såklart blogga mer nu när sommaren är här oså.
Men aa.. Vi hörs sen (y)

Av Sandra - 13 juni 2013 09:07


Hans leende..

Av Sandra - 13 juni 2013 08:21

Snälla säg att jag ser rätt.
Är han påväg med att göra hela armen?
Omg.
Vet inte varför. Har sagt innan bah: TA DE LUNGT MED TATUERINGARNA.
Men fatta.

Med massa tatueringar som sitter ihop på en arm. De kommer passa honom så braaaaa.
Omg börjar gråta snart.
Säg att han gör de, omg.

( kolla vid handen, allt sitter ihop där.. Det har de inte gjort innan) omg.

Av Sandra - 12 juni 2013 21:23

Av Sandra - 12 juni 2013 19:01

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards