sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 6 juni 2013 00:27

Hejsan! (;

Är så sjuuuuukt jävla trött så de finns inte. Mina ögonlock bah stängs helt automatiskt. Så ska försöka att somna nu!

Ska som sagt till stan också och vi ska typ säkert dra ut vid tolv- ett, och ska hinna duscha o sånt så ska upp "tidigt" imorgon. För mig är de tidigt haha.

Nej men vet inte hur mycket uppdatering det blir imorgon.. Det märker vi!
Godnatt alla och dröm sött!

Av Sandra - 5 juni 2013 19:42

 

 


Jätte fina bilder också..

Tog egentligen fler men såg ut som en fisk på dom.

Äh, så aa.

 


Ha en fortsatt trevlig Onsdagskväll!

Kommer säkert blogga mer sen, typ ''godnatt'' inlägg.

 

Av Sandra - 5 juni 2013 17:04

Hejsan! C:

Är sååå jävla lycklig.
Det är inte långt kvar till sommarlov.
Inte alls långt till jag drar utomlands.
Jag kommer dö av lyckaaaa.

Imorgon ska jag till stan med min bästa tjej Emmi! :> Vi ska shoppa lite oså. Ska köpa ett skal som typ laddar mobilen när man har på de. Så jävla bra. Bra uppfinning ;) nej men.

Nu så tänkte jag sminka mig och fixa mig för ska ha en photoshoot. Tänkte försöka vara lite "snygg".
Ska dra ut och ta kort på mig själv alltså.. Ja. Normalt.. Nej men tycker de är roligt! HAHHA..

Förhoppningsvis blir det nya bilder också o förlåt för en jävligt dålig uppdatering. Omg.

Kommer höra mig senare, antingen med bilder eller nåt annat.
Kommer iallafall höra av mig!
Ha en fortsatt trevligt onsdagskväll :]

Av Sandra - 4 juni 2013 07:46

Tjena!

Vaknade vid 7, pressade ner mig juice och ny står jag här. Tänkte bara visa hur jag ser ut idag! :D

Vi hörs mer under dagen för jag måste skynda mig nu.
Sandra i ett nötskal. Alltid klar sista minuten hahah.

Ska möta Emil 10 i, så ya. Iallafall här får ni en dålig bild.
Shorts -> Gina
Leggins -> Lindex
Linne -> Lindex
Jeansjacka -> ingen aning HAHA

Av Sandra - 3 juni 2013 21:57

Är sååå glad.
Min kramp i magen börjar släppa.
Mitt humör börjar gå uppåt.
Imorgon ska vi i klassen ut på picknick tillsammans.. För vi har 2 timmars håltimma.
Går i världens mest underbaraste klass + att Emil är med. Kan det bli bättre? Nä.

Iallafall.. Just nu ska jag gosa ner mig i min säng och försöka somna. Är jätte trött just nu så ska bli skönt att sova :D

Känns underbart att det är typ 3 dagar denna veckan som är vanliga skoldagar. Allting är bara så bra.

Aja. Med lite glädje på bloggen istället för deppinlägg är väl bättre eller? o_o

Puss & Godnatt med er och vi hörs såklart mer imorgon!

Av Sandra - 3 juni 2013 16:19

Hejsan! =)

Jag ska precis gå ut och lägga mig på balkongen för att njuta lite av det fina vädret.
Tänkte ta en tidning och ett glas med något gott.
Är också jätte hungrig men jag mår typ illa så fort jag försöker äta..

Runt 7 ska jag träffa Emil oh några fler för att gå på någon show.
Får se om de får mig må bättre.. Är bara så trött på allt just nu.
Kramper, tankar, fake leenden. Kanske blir så i denna perioden ;)

Aa.. Ska iallafall tänka igenom saker och grumla lite.
Ett tips för er som är trötta på allt. Vet hur det är! Jag har känt så och känner så nu.
Ett tips. Blicka fram till något. Något du ser ifram imot. Blicka inte bak för du ska alltid framåt.

Ett annat tips. Va för dig själv en stund.. Tänk på saker, prata med dig själv, skriv ner allt du tänker på och försök tömma ut allt. Det blir bättre..
Jag själv är en person som tänker mest och döljer allt med ett leende.

Men aa.. Nu kommer alla bah: Vad har hänt?? Blablabla.
Inget har hänt. Jag är bara trött på allt. All smärta, tårar, fake leenden jag har fått gå igenom.

Som Justin säger. Ibland blir man bara nere för man kanske får återblickar eller nåt från det man har varit med om.

Av Sandra - 3 juni 2013 12:45

Sitter ute och lyssnar på Justin, han sjunger att allt kommer bli bra och det behövs ju :]

Tandläkaren skrämmer skiten ur mig.
Krampen i magen går fan aldrig bort, ingen aptit heller. Drack vatten till lunch, bra där Sandra! (Y)

Men nu måste jag sticka för mamma kommer oh hämtar mig när som helst.
Men ni får ha de så bra under denna soliga måndag! :D

Jag uppdaterar mer sen när jag kommer hem! :3

( vacker bild osv ;P )

Av Sandra - 3 juni 2013 10:13


- Skolan slutar snart och då börjar sommarlovet! Har så sjuuukt mycket planer

i sommar och det ska bli så roligt. Vill bara börja, kan inte vänta längre.


- Justin har börjat le på bilder igen. Paparazzis har fångat bilder från Miami och han

ler på varenda än. Hans leende får även mig att må bättre, så allt är på topp!


- Bär & Frukt till Frukost!

Just nu äter jag fil med havrepuffar och bär i. Bla hallon, smultron, björnbär,blåbär och vinbär i :D

Det är huuur gott som helst!

Spring iväg till mataffären och köp lite frysta bär, det är inte alls svårt. SJUKT GOTT.


- Pälsjackor.

Jag vet inte. Men jag tycker det är jätte fult.. Bara mina åsikter.

Men jag är emot det där med päls, man dödar djur för pälsens skull..

Det finns ju fuskpäls också, men det ser ändå ut som man släpar runt på ett djur runt sig.

Nä...


- Shampoo med Olja. I mitt hår. Jag vet inte hur de är med er, men det är meningen att håret ska bli glansigt och lent. Men för mig blir det bara en klump. Det gick inte kamma ut det, och det såg ut som jag inte har duschat på typ 56 år.

Sen om man rörde det, var det helt kladdigt överallt. Nej. Men det kanske bara är för jag har så tjockt hår. Men för mig funkar det inte alls.. Fy. -.-


-http://www.becka.nu/wp-content/uploads/2009/08/090808-004.jpg

Den plattången har jag. Den är egentligen suuuper bra. Inom plattning. Kanske fel på mitt hår igen (haha)

Men det följde med en cd-skiva för att visa hur man gör skruvlockar. Och min mamma gjorde det, precis som dom.

Men det hände ingenting. Jo efter typ 3 år, fast då stog håret rakt ut. Det blev inga lockar, det liknade mer krokar.

Min det är världens bästa PLATTÅNG. Den är super bra, men stör mig att de inte går att locka på alla hårtyper.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards