sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 10 juni 2013 20:05

Känner att mitt humör är påväg neråt, och har väldigt ont i huvudet.
Hängde med mamma o handlade och hon får mig alltid att må bättre. <3 Världens underbaraste swagmamma.
Tycker allvarligt jävligt synd om folk som inte har en sån mamma som jag.

She's awesome.
Förlåt för väldigt dålig uppdatering men aa.. Har helt enkelt inte orkat.
Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och ja, bara chilla.
Ska läsa min nya frida tidning också!

Ha en trevlig måndag-kväll ! :D

Av Sandra - 9 juni 2013 20:30

behöver honom.

Av Sandra - 8 juni 2013 11:08

Såhär ser jag ut idag!
Ska just nu till affären och handla med Emmi ! :]
Vi behöver mat för hon har ingen mat hemma HAHAHHAA! XD

Ser fram emot denna helgen, så jävla kul kommer det bli! :]
Slutar skolan på fredag, underbart.

Men aa.
Tröjan är från H&M
Byxor från bikbok :>

Nu måste vi sticka. Posssss !

Av Sandra - 7 juni 2013 15:23

- Fyra frågor om förhållanden
 
Är du singel ? nepp ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nix
Hur många har du varit kär i? -
Är du kär just nu? galeeet c;
 
- Tio frågor om dig själv
 
Namn? Sandra Adam
När fyller du år? 30 oktober :D
Några piercingar?
Vad har du på dig just nu? mysshorts & linne, sött va? ;)
Vilken årstid är bäst? Höst & Sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova halva dagen, käka något gått framför en bra serie :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? öh.. mina ögon eller nåt fan vet jag.. inget .. xd
Vad är du bra på? fått höra att jag är grym på att sjunga o fotografera ganska ofta..
Vem älskar du mest på denna jorden? min familj, mina närmaste vänner, min pojkvän & justin såklart.. ♥
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på faktiskt..
- 6 frågor om dina vänner
 
Vem vet allt om dig? emmi & alice ♥
Vem är den roligaste av dina vänner? Svår fråga, det flesta är roliga.. vem fan vill ha en tråkig kompis? o_o
Vem är snyggast av dina vänner? alla är fina på eget sätt (a)
Vem är mest partyprisse? haha, eh ingen aning faktiskt.
Vem är den du helst har filmkväll med? beror helt på. Men skulle aldrig säga nej till systrana alice o emmi. Dom är allt för lille mig. finns ingen som tar deras plats.
Vem av dina vänner är mest ”evil”? ingen, om dom skulle vara elaka skulle jag inte ens vara kompis med dom..
 
- 10 Frågor om din familj (räknar in släkt här oxå)
 
Vem står dig närmast? Svår fråga… min mamma ♥ :)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jarå!
Vem är farligast i din familj? Haha vadå farligast?  pappa .. hahaha. xd:)
Vem ser roligast ut i din familj? Haha men vafan är det här?!
Vem är coolast? min bror och min morfar ! :D
Har ni något husdjur? fiskar om de nu räknas..
Mest gemensamt med? min mamma. Vi har likadan personlighet, hon är belieber. min egna swagmamma ♥
Underhållningen? hahaha what? min bror. han hittar på det roligaste sakerna om de är de ni menar :o
Sover du oftast med? mamma :>
Roligaste kvällen med familjen? När vi satt ute på balkongen, åt god mat och spelade kort och hade det mysigt. Kan inte bli lika mycket längre.. min brorsa är aldrig med längre och det känns förjävla tomt utan honom :c
 
10 frågor om idag
 
Vad har du gjort? shoppat
Vad ska du göra nu? ut o sola tror jag :]
Har du gjort något dåligt idag? tror inte de 
Vad har du ätit idag ? frukost :>
Har du duschat idag? Nej
Trött nu? ja faktiskt..
Vad händer i morgon? shopping med emmi & övernattning hos henne. dör av längtan!!
Går du i skolan? tyvärr ja.
Har du varit i skolan idag? NEJ :DDDDDD
 
- ANNAT
 
Hur mår du just nu? Bra! Bara lite trött :)
Har du piercat dig? nej
Är du hungrig nu? yes, alltid hungirg ;) skämtar... inte. ska ta och hämta nåt att äta snart :D
Vad är klockan nu just nu? 15:40 o.o
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggar, facebook,
 
TELEFON/MOBIL
 
Vem ringde dig senast? mamma c;
Vem ringde du senast? alice :]
Vem sms:a till dig senast? prinsen <3
Vem sms:a du till senast? prinsen <3
 
-FAMILJ
 
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? nån sekund sen :p
Hur länge sen var det du träffa din farsa? nåra minuter sen :p
- ÖVRIGT
Gillar du punk? euw
Har du sminkat dig idag? aa men tog bort sminket förut.. euw.
 
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Yes
Vilket är ditt favoritband/artist? JUSTEEEEEN DREW BIEBER MALLETTE. ofcourse ;)
Vad gillar du för musik? pop, R&B typ :>
 
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? hahahaha ja
Har du fler än 3 jeans? yes
Har du fler än 5 tröjor? yes box :D
 

Av Sandra - 7 juni 2013 14:56

 


Förlåt för det typ är bara bilder på mina shorts men älskaar doooom.

Jag döööör. Så jävla snygga, och sköna så det finns inte. *____*


Shorts = Bikbok 299 :-

Armband = Ur & Penn 20 :-

Tröja = H&M 80 :-

Mysshorts = H&M 99 :-


Sen jagade ja efter den där jävla avfärgningsaken! OCH JAG HITTADE DEEEEN.

 

 

Köpte den i en vanlig mataffär för eh.... Ingen aning vad den kostade hahaha ..

Av Sandra - 7 juni 2013 13:42

Av Sandra - 7 juni 2013 00:21

Smsat med Emil en stund och nu ska jag sova, för jag ska tvinga mamma ut o shoppa med mig så tidigt som de går jao :>

Så ska försöka somna så jag ens kommer upp..
Saknar Emil.
Nu vet ni det också :c buhuuuu. Orkar inte.
Varför går dagarna så segt för. De ska fan vara lördag nuuuuu ;c

Okej. Men aa, ful bild också! Men aa godnatt :*

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards