sandraadam

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 31 januari 2013 20:10

Hejsan! c:

Suttit och pluggat skiiiten ur mig, i några timmar, so t imorgon och musikprov på måndag..

Man ska kunna lite instrument och grejer (: Men pappa förhörde mig genom att jag fick vända ryggen mot han,

och han satte på ett instrument på datorn så skulle jag gissa vad det var, och jag fick alla rätt, så känner mig ganska

trygg! (Y)


Imorgon är det fredag, ååh vad skönt! Ge mig helg.. :c ♥


Skolan suger -.-

 

 

 

                                                                //Bilden är från sommaren 2012//

 

L.O.V.E H.E.R ♥

...

Av Sandra - 31 januari 2013 15:40


asså omg. denna videon får mig att gråta floder..

Bara jag som har märkt att justin ler mindre och mindre just nu..?

saknar jelena faktiskt. båda var glada.



Av Sandra - 28 januari 2013 22:27

Känner att jag måste sova nu, ögonlocken orkar inte vara öppna längre, så dags att låta dom vara stängda ! :) Jag har precis läst ur min bok, den är så sjukt bra ^^ Förlåt om jag ser jätte trött ut på bilden, men yes. ^^

Av Sandra - 28 januari 2013 21:41

Tjaaa! Fixat ansiktsmask nu, den luktar hallon, och andra frukter! Känner mig sjuukt fräsch c: så den ska jag ha i 20 minuter nu ungefär (Y) Jag har även smörja in mig med en super god bodylotion! Känner mig sjukligt duktig! Ha en bra kväll! Kraaaam!

Av Sandra - 28 januari 2013 15:16

Asså.. Det är helt sjukt vad jag vill gå runt i dom här kläderna! Tänk er detta med solblekt hår och solbränd hy. L.O.V.E ♥

 

 


ge mig ..

Av Sandra - 27 januari 2013 23:43

Häj! Precis gosat mig ner under täcket och smsar med lite folk! :> Ska spela quizkampen med någon random! Har ni quizkampen? Vad heter ni? :) Om ni har kan ni kommentera erat namn eller adda mig --> sandraadam
Skulle vara roligt :] ^^ Imorgon ska jag vara hemma och äta halstabletter, min hals börjar göra ont igen.. Not good. Sen ska jag göra lite nytta med, ska städa mitt rum. Det kommer ju gå jätte bra, ska rensa garderoben, byta sängkläder, dammsuga och fixa lite "hemmagjorda" saker som jag kan hänga upp på väggarna! Låter fintfint! :3 Hoppas bara jag hinner allt, garderoben kommer först! (Y) Godnatt med er, kram! <3

Av Sandra - 27 januari 2013 23:43

Häj! Precis gosat mig ner under täcket och smsar med lite folk! :> Ska spela quizkampen med någon random! Har ni quizkampen? Vad heter ni? :) Om ni har kan ni kommentera erat namn eller adda mig --> sandraadam
Skulle vara roligt :] ^^ Imorgon ska jag vara hemma och äta halstabletter, min hals börjar göra ont igen.. Not good. Sen ska jag göra lite nytta med, ska städa mitt rum. Det kommer ju gå jätte bra, ska rensa garderoben, byta sängkläder, dammsuga och fixa lite "hemmagjorda" saker som jag kan hänga upp på väggarna! Låter fintfint! :3 Hoppas bara jag hinner allt, garderoben kommer först! (Y) Godnatt med er, kram! <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards