sandraadam

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra - 31 oktober 2013 23:16

Vill bara somna.
Är såå jäkla trött så det finns inte.
Imorgon ska jag dessutom upp tidigare, för ska till tandläkaren & fixa min tandställning.
Dem ska skruva åt den så den sitter hårdare (:

Imorgon ska jag också troligtvis hänga med Julia lite till + hjälpa mamma med tårtan. :'D
En väldigt skön dag helt enkelt !

:(

Av Sandra - 31 oktober 2013 21:07

Sista dagen i oktober idag..
Känns skönt men ändå tråkigt.. Så mycket underbart har hänt i denna vackra månad.
Haft min livsbästa födelsedag.
Fått massa fint & varit i min pojkväns närhet hela dagen och slutade dagen med Kinamat tillsammans med min familj.

Imorgon är det fredag & jag ska försöka blogga igen.
Ska hjälpa mamma att baka min tårta tills på lördag för min släkt kommer hit och firar mig (;
Så får ännu met grejer yaay.

Bloggar mer imorgon helt enkelt.
Puss. <3

14.

Av Sandra - 30 oktober 2013 10:06

Vaknar upp med ett leende på läpparna idag eftersom jag nämligen är ett år äldre, 14.
Det känns bra faktiskt (: woooohoo.

Emil kommer hit idag, dagen kommer spenderas framför filmer & pussar känner jag eftersom vi nämligen har ett halvår idag, så vi har två grejor att fira.
Lyckligaste tjejen som har fått vara hans i ett halvår.

Nu ska jag fixa lite till på rummet eftersom min prins kommer när som helst.
Skippar bloggen idag för jag vill fira lite utan att behöva uppdatera.
Ikväll blir de kinamat tillsammans med min finaste familj. <3

Av Sandra - 29 oktober 2013 23:51

Ligger just nu i min säng med lite musik i öronen och glor in i mitt tak.
Jag är så sjukt taggad över att bli ett är äldre faktiskt, hoppas att livet blir ännu bättre som 14 än 13! (:

Snackade med mamma och pappa innan & det ser ut som jag ska göra om rummet på jullovet. Fyfan vad härligt det ska bli <3

Nu ska jag kika runt lite på weheartit och bara mysa mig fram till klockan slår midnatt.
Imorgon är det min dag.

Av Sandra - 29 oktober 2013 09:45

Godmorgon!
Idag är det tisdag hörrni och det betyder att min stora dag är imorgon, wey.
Idag ska jag och mamma åka och handla lite, okej nej. Storhandla.
Vi ska baka min tårta ihop & lite sånt där. :)
Ska verkligen tänka igenom mitt år som 13. Hur jäkla bra det har varit.
Sista dagen att vara 13, känns lite skrämmande faktiskt.
Nu ska jag dra mig ur sängen & börja fixa mig!
Ha en underbar hörre ni!

Av Sandra - 28 oktober 2013 08:50

Hejsan!
Jag fick en fråga om vad jag gillar mest.
Justins Believe album eller som som kommer nu varje måndag. c:

Believe, helt klart.
Det är mer variation i dem låtarna, dem nya låter nästan likadant och inga är glada.
Vissa somnar jag till liksom
.
I Believe finns det liksom partylåtar och gråtlåtar, här är det bara gråtlåtar.
Föreställ dig en konsert med bara gråtlåtar, naaaa.

Det känns som hans fantasi tar slut eftersom det är samma stil hela tiden, samma gung & det tröttnar man på.
Min favorit hittils är Recovery. Texten är på något sätt riktigt djup & hans brev får än att förstå budskapet också.

Av Sandra - 28 oktober 2013 00:06

Hejsan!
Ligger just nu nerbäddad i sängen och lyssnar på musik. :>

Är så taggad inför idag, "imorgon".
Ska nämligen träffa Clara & Tea!
Ska bli jätte kul, om ni undrar vilka det är så är Clara min brevkompis, vi har aldrig träffats förr & Tea är hennes bästis!
Alltså åh, är så taggad! c':

Finns inga ord.

Av Sandra - 26 oktober 2013 23:45

Ska lyssna på några sista låtar från panda da panda och sen släcka lampan oh sova i några timmar.
Godnatt hörre ni!

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards