sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 30 juni 2013 23:42

Ligger i min säng och fryser ihjäl.
Känner mig svag och kall som en isbit.
Förstår inte varför bara.
Hur kan jag vara så kall? Mina händer är blå och kalla som om jag doppat dom i snö.

Jaja. Ska lyssna på musik en stund till och läsa lite i en oerhört bra bok.
"fallen ängel" heter den :]

Av Sandra - 30 juni 2013 21:06

Min dröm resa.. har alltid gått till New York. Jag sa till och med när jag var mindre bah - dit ska jag innan jag dör..


Fick reda på en sak igår.. Näst nästa år... Då är jag där.

Då kommer jag stå i New York.


Tror inte ni direkt förstår känslan.. Liksom de är en USA kanske inte en sån stor sak för er.. men för mig. omg.

Vi ska också till LA då.. Där bor min idol. Han har liksom gått där..

 

Pappa bah: Önska dig ett objektiv från 55 till 100 eller var de är när du fyller år :)

Ja bah: öh? why?

Pappa bah: Nä jag o mamma planerar en resa tiöö NY o LA  näst nästa år.

 

Den känslan alltså.. Kändes som jag skulle börja gråta direkt.

 

Med detta inlägget ville jag bara säga att låt inte era drömmar bara vara drömmar.

Jag har drömt om en resa dit säkert sen jag var 6-7 år.

 

 

New York Skyline desktop wallpaper

Av Sandra - 30 juni 2013 20:43

Hejsan! :D

Är på bra humör för en gångs skull..:D

 

Kom till Julia vid typ 2 :)

Sen så tog vi en spontan tripp till stan! Och fick med mig en tröja hem :>

Från H&M, 99 kr :) WEEY.

 


Håller på att redigera en video från dagen.

Förlåt för den andra videon inte kom upp men det funkar inte ladda upp.

Så försöker med denna :>

 

Jag har en fullspäckad vecka igen, känns så jävla skönt.

 

Måndag (imorgon) - Plocka svamp med mormor och morfar

Tisdag - Bio med hannispannis :]

Onsdag - Va med Julia :D

Torsdag - Va med emmi och sova över med henne.

 

Känns skönt som fan :D

 

 

<3

Av Sandra - 30 juni 2013 12:38

Åh, så söt man kan vara. :*
Älskar dig Emil. <3

Av Sandra - 30 juni 2013 00:59

Går inget annat än att älska weheartit alltså!
Så mycket bilder. Så mycket inspiration, pepp. Gråt allt.
Känns som de finns en bild som är just till mig även om jag är glad,trött, ledsen eller vad som helst.

Godnatt.

Av Sandra - 29 juni 2013 23:53

Nu lät de allvarligt.
Okej hejsan! :)

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och smsa lite! Smsar redan nu med prinsen o Alice.
Hon skickar bilder på hennes simmar från nya Sims. Jag typ dör här. Inte alls avis, nejnej.

Kom hem från mormor runt 10.
Bytte om och nu ska jag byta om igen.
Men Gud så intressant.
Imorgon ska jag vara med lilla juliaaaa. Treeevligt :D

Ful bild. Godnatt.

~

Av Sandra - 29 juni 2013 20:08

~ you cant fly
Unless you let
Yourself fall ~

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards