sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 3 juni 2013 08:23

Hejsan! :)
Jag vaknade nu och jag ska strax dra mig upp. Ska sortera lite kläder osv.
Börjar halv 12 Idag men jag satte klockan tidigare för jag behöver göra fler saker! :]

Jag kommer gå i skolan typ 1 timme dag, så jävla skönt. Ska till tandläkaren vid 1 typ, och jag börjar typ halv 12 så hinner bara ha 1 lektion oh lunch. Underbart.

Som det ser ut nu så kommer jag inte tillbaka sen efteråt heller så ja!
Wohoooooo.
Även fast jag HATAR tandläkaren. Seriöst, livrädd.

+ att detta samtalet typ kommer ta jätte långt tid eftersom nu skulle dom fixa inför min tandställning.
Ja. Ja ska få räls. Kommer inte passa i de alls. Kommer se ut som en rätta. :c

Av Sandra - 2 juni 2013 21:11

Sitter här med värsta leendet.
Från 11 till 54. Tack så jätte mycket!
Ni får mig bara att vela blogga mer hela tiden, tack!

Om det är något inlägg ni önskar, som handlar om mig, någon produkt eller vad som helst, kommentera!
Det är ju ändå ni som läser så vill bara göra de roligare och bättre för er!

Men tack så jätte mycket!
Vad glad jag bliiiiiir.

Av Sandra - 2 juni 2013 20:51

Med världs kramp i magen orkar jag ändå ta hand om mig själv lite sådär!

Har just nu en choklad ansiktsmask i ansiktet så nu kommer Sandra lukta choklad ! Weehooow. Slängde tyvärr "förpackningen" men har visat den i en video någon gång! :>
Annars har ni bilder på de jag använde right now.

Snygg jag är va? Min stil. (y)

Av Sandra - 2 juni 2013 18:12

Assåååååå åh.
Det är nog det sötaste som finns.
En bebis.

Vill bara krama om dom hela tiden.

Av Sandra - 2 juni 2013 15:34

Äntligen klaaaaar.


Kämpat över 2 timmar nu tror jag!

Men det var värt det, jätte nöjd nu! :>


Den känns mer somrig och ljusare, eller är det bara jag?

Jätte glad om ni kommenterar vad ni tycker! :D

 


Vad har ni gjort idag?

Jag själv har bara myst, kollat på film osv.

Fixat design osv.

 

Men aa, som sagt! Kommentera gärna vad ni tycker om bloggens nya utseende och aa, ha en fortsatt trevlig Söndag! :DD <3

 

 

 

 

Av Sandra - 2 juni 2013 13:26

UTSEENDE
[x] Jag är kortare än 175cm.
[x] jag tycker att jag är ful. inget självförtroende alls
[x] Jag blir lätt brun.
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[] Jag har en tatuering.
[] Jag har haft/har tandställning.
[] Jag har glasögon/linser.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[] Jag har mer än två piercingar.
[] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[] Jag har fräknar.

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[] Jag har rymt hemifrån.
[] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[] Jag har barn.
[] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.
[] Jag jobbar.
[] Jag har somnat i skolan/jobbet
[] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.
[] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[] Jag har pissat på mig av skratt.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

HÄLSA
[] Jag föddes med en sjukdom.
[] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[] Jag har brutit ett ben.
[] Mina tonciller har tagits bort.
[x] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[] Mina visdomständer har tagits bort.
[] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[x] Jag har haft vattkoppor.
[] Jag har haft/har astma.

RESANDE
[] Jag har kört mer än 300km på en dag.
[x] Jag har flugit.
[] Jag har varit i Ryssland.
[] Jag har varit i Kina.
[x] Jag har varit i England
[] Jag har varit i Japan.
[] Jag har varit i USA.
[x] Jag har varit i Afrika.
[] Jag har varit i Asien.

ERFARENHETER
[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[x] Jag har sett en fallande stjärna.
[x] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[] Jag har körkort.
[x] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[x] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan. min högsta dröm just nu
[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[] Jag har krockat i en bil.
[] Jag har medverkat i ett skådespel.
[x] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[] Jag har sett norrskenet.
[] Jag har suttit på ett tak på natten.
[] Jag har aprillat någon.
[x] Jag har åkt taxi.
[] Jag har ätit sushi.
[] Jag har åkt snowboard.
[] Jag har kört skoter och har skoterförarbevis.

FÖRHÅLLANDEN
[] Jag är singel.
[x] Jag är i ett förhållande.
[] Jag är förlovad.
[] Jag är gift.
[] Jag har varit på en blind date.
[x] Jag saknar någon just nu.
[] Jag är rädd för att bli övergiven.
[] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[] Jag har skiljt mig.
[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
[] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

ÄRLIGHET
[] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[] Jag har smugit ut utan lov.
[] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol. bara smakat
[] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[] Jag kan inte svälja piller.
[] Jag röker.
[] Jag har blivit diagnostiserad med depression.
[] Jag tar mediciner mot depression.
[] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
[] Jag är rädd för att dö.
[] Jag hatar begravningar.
[] Jag har sett någon dö.
[] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga.
[x] Jag har egen TV.
[] Jag har egen dator.
[] Jag äger många dyra designerväskor.
[x] Jag äger något från H&M.
[] Jag samlar på serietidningar.
[] Jag äger något från Benetton.
[x] Jag äger något jag köpt på E-bay.
[] Jag äger något från Diesel.

SLUMPVIS
[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[] Jag ser på nyheterna.
[] Jag dödar inte insekter.
[x] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen.
[] Jag är en morgonperson.
[] Jag betalade för min ring     

[] Har ett smeknamn
[x] Är blyg vissa tillfällen ja ;D
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[] Har gått på simskola
[] Har bra ordning på mina grejjer .
[] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[] Gillar att sporta

SUMMA:

Utseende:

[x] Jag har långt hår vet inte om det kallas långt men aa .
[x] Jag använder smink
[] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[] Är lång
[] Jag bär alltid mode
[] Har blandfärg på ögonen
[] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[x] Jag har färgat hår just nu
[] Jag har min vanliga hårfärg just nu

Förhållanden:

[x] Jag har kille/tjej
[] Jag är gift
[x] Jag är kär
[x] Någon är kär i mig
[] På G med någon




Övrigt:

[] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke







STEG 1
Namn: Sandra
Födelseplats: sjukhuset ;)
Bor: i ett hus :>
Ögonfärg: gröna..
Hårfärg: mörkbrunt/svart
Skostorlek: 36-37 :)
Civilstatus: tillsammans med världens finaste emil ♥
Höger eller vänsterhänt: höger


STEG 2
Skor som du bar idag: converse
Dina svagheter: maaaassor
Rädsla: massooor. kryp & mörker är nog det värsta.


STEG 3
Första tanke när du vaknar: beror helt på vilket humör jag är på :>
När somnar du: vardagar = 22-23, Helger = 23-->


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: cola :D
McDonalds eller Frasses: aldrig ätit på frasses tror ja, o,o
Vans eller Converse: converse !
Lipton Ice Tea eller Nestea: inte testat något av de
Choklad eller vaniljglass: vanilj, omg.


STEG 5
Svär du?: yas
Sjunger du?: yepp
Duschar du varje dag? nö, varannan! :D
Röker du?:
Gillar du skolan?: ibland
Har du bra självförtroende?:  NEJ.
Kommer du överens med dina föräldrar?: det tycker jag!

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? nej
Rökt?:
Shoppat: ja!
Ätit en hel ask müsli?:
Ätit sushi?: nix
Stått på scen? yes!
Skejtat: nä ..
Bakat?: faktiskt ja :)
Stulit : nej!
Rakat dig?:  ja xd menar inget stört, typ raka benen osv. Ja är 13 kom ihåg de ;>
Kysst någon?: nä, men pussat. :D
Kramat någon?:  thihi jaaa
Haft sex?: nej tack. är 13 -.-


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: nje
Varit full?: nej
Blivit kallad hora? -
Blivit nerslagen? nej
Busring någon?: hahaha ja :D
Gjort något som du ångrade?: ja, fast lär mig av mina misstag! :>
Fått IG i nått ämne eller på något prov? faktiskt inte! *stolt*
Kastat en sten på nån ruta?: nej, jag är en duktig flicka :>

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? inget bestämt :p
Hur vill du dö? jaadu`?
Vad vill du bli när du blir gammal? ingen aning.


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? dom som skulle göra samma sak för mig + justin.
Antal CD-skivor du äger? inte räknat :>
Antal piercings?: öronen, 1 i varje :>
Antal tatueringar?: 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ingen aning, några gånger :D

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: planer med vänner, utomlands osv !
Vad ska du göra i vinter?:  längta till sommaren :>
När tar du studenten?: när jag går ut skolan :]
Vad gör du efter gymnasiet? det får vi se då :o
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? inget planerat
Vad händer till helgen? festival, återträff osv
Vad vill du helst göra just nu? hoppa ut ur ett flygplan.


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? har redan ♥
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? personligheten tror ja, sen att dom är söta också är la ett +. hej emil ♥
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: det vet man aldrig
Vem är den perversaste person du känner? ahahahahahahaha.
Hur många gånger har du varit utomlands? varje år sen år 2000 :>
Vilket land är bäst? något varmt ställe :]

 

    

 

Av Sandra - 2 juni 2013 11:02

Hejsan!
Kom hem från Emmi nu för hon skulle iväg på nåt i kyrkan och jag vägrar följa med dit. För jag passar inte in i en kyrka helt ärligt + att jag känner typ ingen. Så det skulle bli awkward.

Just nu ska jag fortsätta chilla.
Spela Sims o lite sånt där roligt.

Den där videon som vi spelade in ligger uppe på videofyme. Min "kanal" heter sandraadam precis som bloggen så ni får kolla där helt enkelt.. Videon vill nämligen inte Sparas bland mina bilder.. Så kan inte lägga upp den här..

Stör mig så sjukt.. Om någon vet hur man gör eller varför det inte går får ni mer än gärna kommentera det här!

Vi hörs mer under dagen! :>

Ska försöka kontrollera smärtan i min mage just nu, hahah. Jag döööör.

Av Sandra - 2 juni 2013 10:52

Fyfan.
Min mage dödar miiiiiig.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards