sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 29 november 2012 19:41

Halloj! :> Nu har jag fixat min ''nya'' blogg på nattstad!

Häng med mig och fortsätt att läsa min blogg där! :> <3

Kommer inte ta bort denna bloggen, ha det gott och häng med till denna!


www.nattstad.se/sandraadam


LOVE.

 

 

.

Av Sandra - 29 november 2012 19:23

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0686205332 "

Av Sandra - 29 november 2012 18:43

Yes!!! :D vårt internet är tillbaka, så nu ska jag sitta resten av kvällen att fixa bloggen på nattstad, för har gjort alla läxor, och det känns så jävla gött! Så vi hörs senare, så ni vet vad ni ska hamna senare ;) <3

Av Sandra - 28 november 2012 20:17

Halloj! Förlåt för jag inte har bloggat, men vårat internet funkar inte, och håller på med att Trixa med nattstad, så vet inte när jag kommer blogga på ordentligt, men ska försöka , har prov imorgon så har pluggat sönder! Så aa! <3

Av Sandra - 27 november 2012 09:44

Halloj! :D Sitter och väntar på att musiken ska börja, den börjar om typ en kvart så jag passar på att blogga lite ;3 Vet inte vad jag ska skriva mer, så vi hörs när jag kommer hem! :D ^^

Av Sandra - 26 november 2012 21:26

Halloj ! :) Chillar på soffan, och kollar på tv! Ska snart gå och gosa ner mig i sängen och sova, för är jätte trött och har jätte ont i huvudet .. Buuuu! Så, aa puss godnatt på er ;**<33

Av Sandra - 26 november 2012 16:15

Hallåhallå! :) Har haft en grym dag i skolan idag, även fast vädret var grått och trist så det var det väldigt mycket skratt! :DD <3 Ett exempel, på musiken idag i skolan, så håller vi på att spela ''Hollywood Hills'' på gitarr eftersom jag går i en musiklass ;) MEN, idag.. så spelade vi MISTLETOE AV MIN ÄLSKADE IDOL JUSTIN BIEBER, Alla bara kollade på mig och där satt jag med tårar i ögonen, och bah: AAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG. Asså herregud, blev så sjukt glad! Och är så jävla taggad att öva på den, så jag kan den utantill! So exited!!! :OOOO <3333

Men iallafall, nu är jag verkligen på fötter igen, och vill bara tänka på det bra, och glömma allt det jobbiga här i livet, allt bara äger just nu! Däremot har jag svenska prov på Torsdag, men det oroar mig inte någonting, är bara taggad mot allt nu,kan inte sluta le, inte ofta jag är såhär glad!


Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mera, Ska nog sluta med Dag grejen, för bloggar nog bra på bra ändå! Dagens outfit kommer lite senare! :) Kramisar!


Funderar på att flytta bloggen till nattstad, det sker antingen idag eller imorgon!

 

Av Sandra - 25 november 2012 17:28

 

Asså vafaaaan har jag på mig? o,o HAHAHAHAHAHA. Jag sitter och garvar åt mig själv, jag har händerna i fickorna som Justin Bieber typ, killjeans och svart och grå, öhm... jHAHAHAHAAHAAHAHAHAH. Herregud.. Kan inte tro att det är jag, ser ut som typ en pojkflicka, men nu idag är jag en stor belieber och så tjejig man kan bli typ, herregud...

 

Lite skillnad är det ju, hahahaha. 


Vad tycker ni läsare? Passar jag som en pojkflicka eller den glada spralliga tjejen på sista bilden? Jag själv måste ta den sista bilden, för jag kan inte ens få ihop dom kläderna i mitt huvud, det stämmer inte någonstans till den personen jag är, så aa.. Men vad säger ni gullungar? ♥

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards