sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 28 juni 2013 07:35

Tjenaaa. :')
Tänkte bara visa vad jag har på mig idag!
Så för att känna mig extra trygg hos herr doktor så tog jag på mig en JB tröja och skrivit Emil på handleden :>

Anyway! Jag hör av mig mer under dagen! Pöss! :*

Av Sandra - 28 juni 2013 06:44

Godmorgon! :)
Här sitter jag och har precis vaknat, mycket piggare än vad jag hade tror bahahah.

Idag ska jag som sagt till doktorn.. Jag kanske behöver opereras.. Vet inte 100% säkert.. Men de är de vi ska kolla liksom. Så är livrädd !
Berättade inte så mycket om gårdagen, så gör de nu!

Älsklingen kom till mig vid typ halv 3. Och då kröp vi ner i min säng och kollade lite på tv. Och sen vid halv sex kom hans pappa och hämtade oss och sen drog vi på bioooooo.
Vi såg after Earth eller vad den hette!
Tyckte den va bra faktiskt.. Bara att den var småäcklig för de var typ monstren med..och de hatar Sandra förstår ni ;)
Men de var lungt, för hade Emils axel att luta mig mot så allt var okej. <3

Nä men nu måste jag börja göra mig i ordning!
Puss och kram! :*

Av Sandra - 27 juni 2013 22:30

Av Sandra - 27 juni 2013 22:24

Hejsan! :]
Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen. Valde att ta en liten paus ifrån den nu denna veckan för ja, ville bara njuta lite av sommarlovet utan att behöva blogga! Nä men ni fattar :>

Nu ska jag ta bort sminket och Fixa ansiktmask och sen så ska jag hoppa i säng för ska upp klockan 7 imorgon. DÖÖÖDA mig.
Nä men jag ska till doktorn.. Så vi får se hur det går! :)

Men ja, nu vet ni de också! :>
Har gjort den video också som jag kommer lägga ut på bloggen typ imorgon! Men gjorde den för typ 2 dagar sen, så ja. Den är inte ny .. Men de spelar ingen roll :>

Men ja!
Uppdateringen kommer bli mycket bättre nu framåt så ni vet :')
Men ja! Puss och godnatt :*

Ashley och Lucy är så fina så.
Lucy framför allt.. Gud så avundsjuk man kan bli.

Av Sandra - 26 juni 2013 21:14

Drog ner på en shopping tur med Pontus och nu ska jag sätta mig vid datorn igen.
Sims+cola+chips= livet.

Av Sandra - 26 juni 2013 16:54

Av Sandra - 26 juni 2013 12:21

I'm coming back soooon

Av Sandra - 25 juni 2013 10:50

saknar honom.
hans hairflip.
ljusa sötaste rösten.
lila kläderna.
Lila skorna.
Hans lilla skratt.
saknar honom.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards