sandraadam

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra - 10 april 2013 14:40

Ja det tror ja alla vet. Justin Drew Bieber som föddes 1994 1:a mars 12:56:06 på en regnig tisdag.

 

ja har ingen jävla aning om vem ja skulle vara utan honom

alla tror att ja är en belieber, och de är jag ju men det ingen som vet varför.. på riktigt.

Han har hjälp mig igenom otroligt mycket saker i mitt liv, och stöttat mig.

och det känns som han känner mig. Eftersom han alltid har ställt upp vid do situationerna som

jag behöver honom.

 

på twitter.. varje dag. kollar jag. en kväll så var allt kaos och sen när ja vaknade och kolla om han hade lagt ut nåt.

så stog det liksom; goodmorning beautiful eller nåt. oh det händer alltid då jag behöver höra såna '''fina saker''.

 

han gör allt för sina beliebers så ibland glömmer han bort sig själv, han pressar sig till 1000 bara för att inte få någon besviken. han gör allt. Och det märks, för så mycket han har gjort för mig har INGEN gjort för mig INGEN

 

Innan ja blev en belieber trodde jag nog inte så mycket på mig själv. Jag följer mina drömmar, och fortsätter kämpar. Jag har inget självförtroende nu heller direkt. Men mycket mer än vad jag hade innan, så tänk hur ja va innan?

 

Han har fått mig att tro, inte bara på mig själv men allt. Att tro att allt kommer bli bra och tänka positivt på allt. Man ska aldrig säga aldrig.. Att få se hans leende, höra hans röst, hans skratt kan få mig att gråta. Det får mig le som en idiot. När jag gråter av hans låt, eller leende, är det glädjetårar. Inte alltid såklart, för man kan ju gråta ut allt man har också.

 

låten be alright lyssnar jag på varje dag, innan skolan.. efter skolan eller något. Den låten har fått mig att gå så långt. Att allt kommer bli bra, jag vet inte vad som är så dåligt, men jag älskar den. Och den har säkert hjälpt jätte många att hitta tillbaka till sig själva igen oså.. för ja mår alltid mycket bättre efter att ja har lyssnat.. och det behövs.. (..)

 

utan Justin skulle ja helt enkelt inte kunna le om dagarna, även om allt är skit ena dagen så vaknar ja upp och ler som inget har hänt, att vara stark. Det är tack vare honom, och jag är hur tacksam som helt för allt han har gjort och allt han gör.

 

Att vara tacksam för allt jag har, världens bästa familj tillexempel. Eller nåt, jag har ingen aning. Jag är helt enkelt glad över allt stöd jag får från han, och alla andra. Även om ingen slår hans stöd ibland så har jag ju iallafall ett stöd. Det jag menar, är nöjd över det jag har.

 

Ja började älska honom 2009, kommer inte ihåg vilket datum tyvärr men dagen var en torsdag. Och jag var hos en kompis och jag gick iväg, skulle på toa tror jag. Sen kom jag tillbaka och hörde någon röst, som gick rätt in i hjärtat. Fick gåshud över hela armarna och jag blev helt stum, seriöst. Så jag frågade vem de va, och där satt jag. fastklistrad på stolen och glodde in i dataskärmen. Hans röst, utseende , personligheten fick mig att gråta. Han hade sån talang och han var såå gullig. Jag kollade hans sida varje dag för att se om han hade lagt ut något nytt.

 

Det kom fler och fler klipp med miljoner som visningar så jag visste att han kommer bli känd, för han var grym, talangfull, söt och så sjukt gullig. Jag följde intervjuer (stavning?) och dom sa att han fick skivkontrakt och jag skrek och allt bara blev så bra. Då var jag mer ett fan..

 

När jag såg One less lonely girl musikvideon så började ja gråta så fort ja hörde han. Hans leende, hans hår, hans röst, hans perosnlighet. Allt var bara så sjukt bra. Jag älskar den lika mycket än, för han tar alltid hans om tjejer. Han tar hand om alla så mycket som han bara kan, och man känner sig som en prinsessa. Han verkade bara så perfekt. Sen kom det fler och fler låtar och allt blev bara större och större. Och det var då allt började.. Allt blev så sjukt mycket bättre..

 

jag älskar dig.

 

 


Av Sandra - 9 april 2013 18:47

Tjaaaa! Här sitter jag i min säng och smsar, och nu ska jag skaffa mig ett liv. Ska be pappa hjälpa mig med SO'n för de gillar han tydligen, hur kan man? Förlåt för er som gillar men jag hatar so. HAHA. Men ja, jag gör dag saken efter plugg stunden! <3

Av Sandra - 9 april 2013 13:10

jag klagar inte ! C:

LOL

Av Sandra - 9 april 2013 11:20

HAHAHAJSJAHAGSHSFHKKKHHGAHSHSA

Av Sandra - 8 april 2013 18:42

Jaadu, Ja brinner för musik och fotografering! :)


Varför musik? Musik har jag alltid brunnit för ändå sen ja var liten, men det har blivit mer och mer viktigt för mig under tiden, Jag sjunger hela tiden, och lyssnar på musik hela tiden, påväg till skolan, mellan lektionerna, hem från skolan, när jag är hemma, asså verkligen hela tiden. Och det finns ju väldigt olika stilar så jag lyssnar på det jag känner för,


ibland kan det vara deppig musik, peppmusik, dansband eller sånt! c; beror helt på hur jag mår och vad ja har lust att lyssna på! c; HAHA. Sen sjunger jag också hela tiden, jag började sjunga när jag började prata, och stog på scen för första gången när jag var mellan 5-6 år, så aa, jag älskar att stå på scen osv ♥

 


Varför fotografering?
Jag älskar att fota, typ när man är på utflykter eller gör något roligt. Det spelar ingen roll om jag använder mobilen eller kameran för jag älskar liksom att fota. När jag har tråkigt så går jag ut och tar kort, och jag älskar att ta kort på blommor och vatten. Det är hur roligt som helst, haha! :) 

 

Min pappa är en fotogalning han också, fast han är mer ''perfektonist'' ( stavning?!) än vad jag är, han liksom märker om ljuset är fel, eller om jag typ råkar stå snett eller nåt på en bild. Så har säkert fått intresset av honom. Men jag har inte alltid älskat att fota, det började i typ 4 och så fick ja en systemkamera i 5:an eller aa jag köpte den c; Eftersom pappa och mamma tyckte ja tog bra kort, så det skulle bli finare med bättre fokus och skärpa osv! :) Nu vet ni!

 

 

 

 

 

 

Av Sandra - 8 april 2013 09:59

Tröja: Bikbok ! :>
Jeans: Bikbok ^^

Idag är det skola igen då, inte alls taggad men ska bli jävligt roligt att träffa alla igen (: <3

Av Sandra - 7 april 2013 20:35

hejsan hoppsan, ska lägga mig i ett varmt bubbelbad och njuta det sista timmarna utav lovet, imorgon börjar skiten igen (skolan ;) ) men saknar alla så sjukt mycket så jag taggar ändå! (Y) Ganska chill ändå för börjar halv tolv så jag klagar inte! ;] <3 Detta blir sista inlägget för idag, så godnatt med er! <3

Av Sandra - 7 april 2013 16:09

Jaadu, Jag är typ bästavän med alla i min klass och jag är med alla osv, Men min allra bästavän, som jag har massor av minnen med är Alice c:

Även om våran vänskap har varit lite ''ostabil'' så vet jag att det kommer lösa sig, och det har det gjort också.

Vi har väldigt mycket roliga minnen tillsammans, och jag älskar henne jätte mycket.

 

Hon har fått mig att le och skratta även när jag bara vill gråta, eller är arg eller så.

Och hon har ställt upp varje gång jag behöver henne, och jag har ställt upp för henne, så hon betyder jätte mycket för mig- Och det är även hon som ska följa med på konserten om 15 dagar, och det kommer göra så ja blir ännu lyckligare. ♥ Jag älskar dig Alice   

 

   


Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards