sandraadam

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra - 13 april 2013 20:08

when nights are cold and stars are few, i close my eyes and think of you. A silent hope, A silent tear.. A silent wish that you were here .. <3

Av Sandra - 13 april 2013 19:19

Oj. Jag har INGEN aning..


Men skulle vela testa vara en kändis för att känna hur det känns.

Men ja tror nog jag väljer Lucy Hale! För hon är verkligen världens vackraste tjej (enligt mig!)

Och det är alltså Aria från PLL! :D


Varför jag vill byta med henne är för att hon är sjukt vacker, så om ja skulle vara henne skulle jag nog få mer sjävlförtroende för att ja skulle vara nöjd över mitt utseende! :>


Och hon är en väldigt duktig skådespelare, och det verkar sjukt roligt att vara skådespelare! :>

Särkilt i Pretty Little Liars! ( *__* )


hennes personlighet är helt sjukt gullig! :] <3 Det är den i PLL med men just nu menar jag i verkligheten! :D

Hon är favoriten i PLL som ni kanske märker! ;>

Av Sandra - 13 april 2013 10:59

Godmorgon alla människor! :)
Vaknade för en liten stund sen och just nu kollar jag på tv! :)
Men det finns typ inget roligt så tänkte kolla på några avsnitt av PLL istället :)

Idag ska jag till Julia som sagt och sen blir det säkert lite matte också, för jag fattar inte ett skit och vi har prov på tisdag..

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, det är iallafall lördag! c: <3
Igår så åkte jag och Emil upp på en liten "shoppingtur" och det var as rooliiigt. :DD

Jag fick med mig en ny justin bieber tidning iallafall och sen fikade vi lite och sådär. :D
Anywaaaay, här är tidningen. OCH JA .. DEN ÄR PÅ TYSKA HAHAH :D

Av Sandra - 12 april 2013 23:45

inte ofta jag lägger mig vid denna tiden på en fredagskväll men herreeeeguuud. Jag dör. jag kommer säkert sova halva dagen eller nåt men är så sjukt trött.

ska försöka komma upp hyfsat tidigt för ska till Julia imorgon, så aa :] Så nu ska jag krypa ner i min säng och sova, puss godnatt allt folk!

Av Sandra - 12 april 2013 23:45

inte ofta jag lägger mig vid denna tiden på en fredagskväll men herreeeeguuud. Jag dör. jag kommer säkert sova halva dagen eller nåt men är så sjukt trött.

ska försöka komma upp hyfsat tidigt för ska till Julia imorgon, så aa :] Så nu ska jag krypa ner i min säng och sova, puss godnatt allt folk!

Av Sandra - 12 april 2013 22:01

Öh, det är massa saker. HAHAH.
Jag vet inte riktigt.. o_o
Men mina ryck är helt.. aa, nu ska vi inte gå in på de. Men jag får verkligen ryck ibland, helt random. Kan va när jag fryser, osv. Sen skulle jag vela sluta bita på naglarna också, men det är ju typ helt omöjligt för min del.

Förlåt för dåligt bloggande, men har haft så sjukt mycket plugg att göra, och det blir lite plugg i helgen också, för har matte prov på tisdag. <3

Av Sandra - 11 april 2013 20:08

Oj HAHA. Asså det beror på. Jag själv tycker att personligheten kommer först, men att vara söt är såklart ett plus! :>

Jag vill att han ska vara omtänksam och bry sig om mig och jag ska känna att han älskar mig om han nu gör de. Man ska ju visa att man älskar någon om man nu älskar nån! ;) right? Yes.

Att han älskar mig för den jag är och inte typ försöker ändra mig, för det kommer inte funka. Jag är väldigt udda osv, men jag är mig själv och jag tänker inte ändra på mig <3

Kunna prata med honom allt vore bra, för ibland har man dåliga stunder! Man ska inte skämmas över något, utan man ska bara kunna prata och veta att man kan lita på personen.

Now you know. <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards