sandraadam

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra - 5 april 2013 19:15

Hejsanhoppsan! Julia gick hem för en stund sen och vi har haft de hur roligt som helst, vi Lagade mat, spelade Xbox och Nintendo HAHH, fråga inte. Och sen typ skrattade vi ihjäl oss, oh lord XD

Iallafall, fredagskvällen ska tillbringas med familjen, blir god mat framför let's Dance oså, sen får vi se vad som händer! :3

Bjuder på två bilder från weheartit!

Av Sandra - 4 april 2013 23:01

tjena! Tänkte lägga mig och sova men om någon är SOCIAL så kan ni ta och smsa mig NU. Annars lägger jag mig och sover! ^^

Julia kommer hit imorgon så de blir roligt! :3

Detta är sista inlägget för idag, så bloggar mer imorgon, godnatt everyone! ;3 <3

+

Av Sandra - 4 april 2013 22:21

Av Sandra - 4 april 2013 20:03

hejjjsaaan. ligger just nu i min säng och fryser, håller på med mobilen och kollar på tv, visst låter du roligt? Nej. Kanske inte hahahah, men skönt ändå!

Imorgon kommer Julia hit så de blir lite chill imorgon också, så jag klagar inte över huvudtaget! :D

Ikväll ska jag bara ta de lungt tror jag, för är fortfarande väldigt förkyld så aa, och är sjukt trött också för har typ lagt mig vid 2 hela lovet HAHA. Bra Sandra :] ^^

Aja, nu ska jag ut till mamma och pappa och göra dom lite sällskap, för har varit instängd på mitt rum typ i flera timmar, och nu vet jag inte vad jag skriver längre, pöss hej! :>

Av Sandra - 4 april 2013 17:06

 

Av Sandra - 4 april 2013 16:36

Hejsanhoppsan! :D Blerina kom över till mig idag, och vi har typ snackat , och typ kollat på tv och spelat in en video där vi käkar kanel, vi vet vi är normala ;) Det är typ de vi har gjort :> chiiiill.


Har äntliget hittat en militärjacka, förlåt förlåt för olika ljus på bilderna, men i mitt rum är ljuset cp!

 


Jag hittade den på ginatricot för 500 kr och är svin glad! För ja har velat ha en as länge! :>

Nu ska jag fota lite tror jag eller nåt! ;> Och imorgon ska ja va med julia! :DDD <3


 

+

Av Sandra - 4 april 2013 00:15

she doesn't love you, like i do
she doesn't have my name
however she tries, to act like it
she will never be the same.

she's not me.
does she make you feel wanted
Like i did, make you feel like your the one thing that matters
You let her head rest
On your chest
but when you close your eyes
you will seeing my face again
I will be crossing your mind
you"ll be freaking about places we went
And Then you Wake up to find
She's not me

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards