sandraadam

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra - 7 april 2013 16:00

  '


1. Är en fuktkräm från Nivea, som kan ska ta varje morgon :) Kom inte ihåg vad den kostade men gissar på typ 20-30 kr eller nåt! :D


2. Är en rengöringssak till anisktet från Clearasil, och det är ingen kräm utan pads. Som det står på burken som ni ser ;) Pads är alltså typ bomullstussar eller vad man ska säga, kom inte ihåg vad den kostade heller, men tror typ samma pris som den andra! :)

Av Sandra - 6 april 2013 23:59

BAHAHAHHA. Pappa har visst köpt en poster till mig som täcker min garderobsdörr. HALLELUJAH! Ni som har mitt nummer, messa mig! :>

Av Sandra - 6 april 2013 15:00

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Julia ! ♥
2. Personen du pratade I telefon med: pontus c;
3. Du fick SMS av: julia ♥
4. Du kramade: mamma ♥


IDAG
5. Kläder: mjukisbyxor, hoddie, mössa C;
6. Bättre än igår: ingen aning, de är lika bra :D

IMORGON
7. Är det: Söndag ;)
8. Planer: shopping med mamma, för det blev inte av idag c;
9. Något tråkigt som händer imorgon: inte vad ja vet om :p

FAVORIT
10. Nummer: 1,6,18 ;o
11. Färg: lila o rosa c:
12. Årstid: sommar och höst :)
13. Saknar du någon?: ja!
14. Humör för tillfället?: glad, trött c:

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: kollade mobilen xd
16. Vad åt du sist?: Kanelbulle :]
17. Vad irriterar du dig på?: folk som beter sig som idioter!
18. Tror du på distansförållanden?: japp, om båda vill försöka.
19. Vem tänker du på just nu?: -
20. Tror du att personen tänker på dig med?: japp haha c;
21. Vart reste du sist?: Turkiet c:
22. Vad gjorde du igår kväll?: filkväll med mum & dad ;D
23. Liknar du din mamma eller pappa?: nä, inte enligt mig. hahah!
24. Ler du ofta?: ja..
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek övervinner allt! ♥
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: jajemän! :)
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen :p
28. Vilken färg har din tröja?: svart :p

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: nej.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: yes
31. Gråter du när du skadar dig?: beror på vad ¨'' skadar '' betyder.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: jag tror det ! :D
33. Vad gör dig glad?: Jag blir glad när jag ser dom jag älskar glada, sen blir jag glad när ja får umgås med dom jag älskar osv, att få reda på att någon som jag älskar, älskar mig tillbaka c; ♥
34. Önskar du att du var lyckligare?: ibland, alla har sina dåliga stunder! Men jag tycker ändå jag är lycklig!
35. Är lycka överskattat?: Överskattat? fattar inte xd
36. Kan musik göra dig glad?: oojaa!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: yes!
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: jag menar det varje gång jag säger de, annars säger jag det inte överhuvudtaget .. -.-
39. Har du en flick/pojkvän?: nix!
40. Är du nöjd med det?: ingen aning, mitt liv går inte ut på att hitta killar ;p
41. Är du kär?: i am! :D ♥

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: hatar inte någon.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: nä?
44. Är du en mobbare?: ja du vet! nej fan heller.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja det har jag säkert ;>
46. Har du blivit sviken någon gång?: yepp

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: nej :D
48. Favoritämne?: svenska & musik ^^
49. Värsta ämne :  matte, musikteori
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: yes.                                  


1. Vem fick dig att skratta idag? mommyy c;
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov !
3. Vad gjorde du för 30 min sen? åt en bulle :p
4. Vad hände dig 1993? fanns inte ens då!
7. Vilken färg är din hårborste? lila ;)
8. Vad köpte du sist? en poster :]
9. Vad fick du senast i present? pengar c;
10. Vilken färg är din dörr? vit !
11. Var förvarar du dina pengar? -
12. Hur var vädret igår? soligt, tror jag..
13. Var kramades du sist? mamma ;D
14. Vad ser du fram emot? konsterten om 16 jävla dagar.
15. Vad är 15? ett nummer? eller va -.-
16. Vilken skostorlek har du? 36-37 :)
17. Vill du klippa dig? nö men måste.
18. Är du över 25? näj
19. Pratar du mycket? beror på situation! :D
20. Kollar du på O.C.? ingen aning va de är.
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej`?
22. Känner du någon som heter Steve? nö?
23. Hittar du på egna ord? nitsuj = perfekt. ( nitsj = justin baklänges) baaam. :*
25. Är du en typiskt svartsjuk person? ingen aning.
26. Vad har du för mobil? iphone 4s
27. Vem ringde dig sist? min bror c;
28. Biter du på naglarna? yes.
29. Har du lockigt hår? jaa tyvärr.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? justin bieeeeebbeeer!
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? .
33. Vilket ord säger du ofta? typ, awkward c;
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
35. Ska du jobba imorgon?
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? mamma ;>
37. Vad borde du göra nu? städa, duscha ;o
38. Har du något smeknamn? nej!
39. Sover du mycket? i guess ;D
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? ?
41. Vad ska du göra på lördag? ikväll blir det myskväll med familjen, nästa lörag? ingen aning.
42. När var du ute sist? igår, fast inte festade eller så, eller vad du kanske menar :)
43. Har du gråtit idag? nä!
44. Är du en glad person? i guess c;
45. Har du roligt nu? nej xd
46. Vad äter du helst? sötsaker!
47. Vem var du med sist? julia! ♥
48. Vad heter din mamma? maria!
49. Vad är hela ditt namn? Sandra Victoria Adam!
50. Tycker du om någon just nu? yepp!

 

 

Av Sandra - 6 april 2013 14:21

Jahopp, så ska jag berätta om min familj ;>


Jag har då en mamma och en pappa som heter Maria och Dennis och sen har jag ett syskon! :) Världens bästa storebror, som heter pontus som är 19 :) Och jag såklart, ssom heter sandra och är 13 år, så det skiljer 5 och ett halvt år på mig och pontus :)


Pontus var den första jag fick träffa efter födseln, om man inte räknar med mamma oh pappa då :>

Och vi har aldrig varit allvarligt osams eller nåt sånt, och det är ja verkligen glad över.

Och han har stöttat mig och stått vid min sida sen första början, och det är tacksam över ! <3


Så ja, jag och pontus står varandra väldigt nära även om han aldrig knappt är hemma längre..

men de spelar ingen roll, för ja vet att hans finns där och bryr sig om mig ändå<3


Bjuder på en bild på min familj som är i en glaskub eftersom jag inte fick lägga ut någon annan xd

   

 

// sista bilden är det jag och pontus på kreta 2001 //


Av Sandra - 6 april 2013 11:02

Hejsan :>
Jag vaknade typ nu så hejsan! ;>

Idag ska jag och mamma åka på en liten shoppingtur!
Jag har inga pengar men ska bara köpa en stickad halsduk så den kan mamma bjuda på :D
Jag hade en sån svart innan men den är borta seriöst, ingen hittar den hemma och om jag har glömt den hos någon så vet jag inte vem! HAHA. Typical Sandra :>

Och jag vill ha en halsduk innan skolan börjar för de skulle bli så snyggt till min militär jacka! ;D
Jag gör den där daggrejen senare idag :) hejdåååååå!

Av Sandra - 5 april 2013 23:50

Hejsan, här ligger jag och lyssnar på musik och smsar med underbara människor! <33

Ville bara säga de som ett litet godnatt inlägg eller nåt. Bjuder verkligen på den där bilden, asså ahhahahaha x)

Av Sandra - 5 april 2013 19:31

1. Jag är en belieber och har varit de i 4 år nu.

 

2. Jag HATAR ormar, hajar och spindlar.

 

3. Jag ska få räls nästa månad (förhoppningsvis).

 

4. Jag älskar Demi Lovato.

 

5. En av mina största drömmar är att hoppa ut ur ett flygplan.

 

6. Jag älskar att kramas *_* ( intressant haha.. )

 

7. Jag har världens sämsta humor.

 

8. Jag har IBS och det gör att jag kan få ''svåra'' kramper i magen.. ( IBS = Magsjukdom typ xd )

 

9. Jag vill gifta mig vid havet på en kritvit sand, känns mycket finare än att vara i en kyrka, eftersom det är vanligt att gifta sig i kyrkor. Och jag är inte vanlig ;)

 

10. Min naturliga hårfärg är egentligen mörkblond/askblond.

 

 

 

Jag tänkte börja med en sån här 30 dagars grej. Ni ser listan i menyn till vänster om ni vill veta vad ja ska skriva om eller så :>

 

Jag själv tycker det kanske är roligare att läsa sånt än bara vanliga inlägg hela tiden :D

Så nu ska jag försöka hålla igång listan så bra det går ! <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards