sandraadam

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra - 20 april 2013 17:10

   

Av Sandra - 20 april 2013 13:49

är så sjukt taggad. På måndag, då smäller de. ANYWAY, väntar på Alice för vi ska ut och fota lite! :] <3 NANNA. Hoppas ni får en bra dag, tror inte de blir så mycket mer uppdatering för ska packa lite, och umgås med mormor och morfar! <3

Av Sandra - 20 april 2013 10:33

1. är du kär? - ja!
2. har du snusat? – nej !
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – nej? o,o
4. har du legat i sängen brevid en kille? – yes
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej
7. tar du droger? - nej
9. har du pussat en tjej? - ja! haha xd
10. hatar du någon? – ja ;>

11. älskar du någon? - väldigt många!
12. har några av dina vänner svikit dig? - yes !
13. har du djur? - fiskar ..
14. har du legat brevid en tjej i sängen? – yes o,o
15. hatar du dig själv? det händer väl ibland.. ;o
16. gillar du orange? - ja, men det är inte min favoritfärg :p
18. har du nån sjukdom? - nej ! :>

20. har du en gris? – nix o,o
21. har du en plattång? - yes, :)
22. har du en bror? - världens bästa ♥
23. har du sjukt bra humor? - ja! * blinkblink* ;)
24. är du brunett? – ja! :D
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej, flera timmar vet jag inte.. men är inte direkt snabb ;o
26. tycker du om hästar? – stora, läskiga.
27. har du en hund? – nix ;p
28. har du skilda föräldrar? - nö!
29. har du gått på simskola? – nej, inte vad ja minns :p

30. har du sagt bög till en kille? - hahah ja ! o,o
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej ;o HAHAHA
32. har du fuskat? – beror på vad fuska menas ;)
33. har du en teve på ditt rum? - jaa!
34. har du lunar? - ?
35 har du msn? – ja, men inte varit inne på år, HAHAHA!
36. har du en syster? - nej, men vill ha :c
37. har du bruna ögon? - nej.. Ge MIG.
38. gillar du att fota? - JAAAAA
39. har du sett dig själv brinna? – wtf? HAHAHAHAHHAHAHA

40. hjälper du dina vänner? – så gott jag kan c;
41. gillar du tacos? - ja!
42. tycker du att du är söt? - nej haha ;p
43. har du dansat? - ja! :>
44. har du spelat fotboll? - någon gång, men inget seriöst :p
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nej.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – jaaduu O-o
47. har du ätit sniglar? – ja faktiskt HAHAHAHAH. Inte gott det där..
48. äger du en locktång? - yes! :D
49. gillar du att tugga tuggummi? - jajaja *_*

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – ja!
51. gillar du kläder? – ja!
52. Hatar du falska vänner? – öh ja? vem vill ha falska vänner ? :O
53. gillar du räkna matte? – fan heller.
54. älskar du någon nu? - JA.
55. Har du gråtit inför en vän? - hahaha ja! xd
56. kan du sjunga? – kan jag väl o.o
57. Har du sett nån död? – ja.......
58. säger du vad du vill? - nej o.o

61. kan du tala spanska? – hahahahahaha, nej. Bara lite eftersom ja har spanska i skolan :o
62. är du kortare än 1.60? – ja.. <3
63. älskar du sommaren? – JA!
64. älskar du vintern? – nej :D
65. har du mer än 1 par skor? - jaaa! xd
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - thihihihi jaa! :D
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - haha ja, brandövningar osv! xd
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - yes! :D
69. gillar du att städa? - nej o,o

70. gillar du att sova länge? – ja! <33
71. har du vart med om en olycka? -  nej, och är glad över de. :)
72. är du förvirrad? – nej, eller va? HAHA xd
73. har du mer än 6 par byxor? - ja! :D
74. har du förlorat en vän? – nej inte så, men har inte kontakt med alla lika mycket! ^^
75. gillar du att shoppa? – YAA! :D
76. har du varit i paris? – nej :c Vill dit ♥
77. gillar du ormar? NOOOOOOOOOOOOOO.
78. klarar du dig själv? – naa.. venne. Inte för långt tid, men någon dag eller så ;>
79. har du lagat mat? – ja! :>

80. är du klantig? – ja xd
81. har du foppatoffler? - ja, hahaha. Men dom är för små :o
82. har du mer än 20 låtar på din data? - yesbox! :D
85. har du mer än 7 par nagellack? - yesbox! :D
86. har du busringt? – thihih jaa.. jag är en busunge! :]
87. har du skällt på din bror? - nö o,o

90. sover du med nått gosedjur? - hihi jaaa :D
91. har du åkt nånstans utan att du får? nej! Jag är en duktig flicka.
92. vill du bara bort ibland? - nej, men alla har sina mindre bra stunder. Men vill inte direkt dö för de :O
93. har du tältat? – yaa faktiskt! ;>
94. har du bränt dig? – det har säkert hänt!
95. har du lekt med levande ljus ? - beror på vad lekt innebär!
96. har du lekt anden i glaset? – ja, och det ska aldrig mer hända, sov inte på typ en vecka. -.-
98. bor du i skåne? – nö.
99. gillar du hip hop/rap musik? - yes!

100. är du på sista frågan nu? – nä!
101. är du singel? – yepp..
102. har du flygt flygplan nån gång? - many times! :>
103. har du kul just nu? – jodå! :>
104. är du blyg? – beror på situation !

105. Hur gammal är du om fem år? 19 ! c;
106. Vem var den senaste du träffade? julia C;
107. Hur lång är du? 159,7 centimeter ! :D
108. Vilken var den senaste film du såg? nsn ( igår ) :D <3
109. Vem ringde du senast? alice! :>
110. Hur löd ditt senaste sms och till vem? '' Godnatt, älskar dig också!  ( Julia! :) )

 


111. Vad är dagens planer? fota, umgås med momo o mofa! :>
112. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, men ringa är la okej! :]
113. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? ett gift litet paaar!
114. När såg du senast din mamma? för nån sekund sen! ;>
115. Vilken ögonfärg har du? ''Gröna som sjögräs'' har en komplimang låtit för min ögon HAHA!
116. När vaknade du idag? halv 10 tror jag! :D
117. Har du någon gång hittat en katt? ja, eller va?
118. Vilken är din favoritplats? Mitt hus, skolan och utomlands. Skolan är bara för min klass är bäst.
119. Vilken plats föredrar du minst? Där de snöar, hatar snö.
120. Var tror du att du befinner dig om tio år? det vet jag inte! C;
121. Vad skrämde dig som barn? kommer inte jag ihåg o,o
122. Vem fick dig att skratta senast? pappa! han bah '' ta fram en knivsmör'' AHAHAHAHAHA.
123. Är du för ung för att äga vinylskivor? ?
124. Har du stationär eller bärbar dator? både och! c;
125. Sover du med eller utan kläder på dig? med o,o
126. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5 o,o <3 Sover inte på alla, det är bara möjsigt hahaha!
127. Har du någon gång spytt på fyllan? nej .. inte ens varit ute.
128. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på :>
129. Är du social? alltid !
130. Vilken är din favoritglass? Vanilj! c;
131. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa massa saker, välgörenhet osv :]
132. Tycker du om kinamat? yes!
133. Tycker du om kaffe? nej, haha ♥
134. Vad dricker du till frukost? juice,oboy ! :d
135. Sover du på någon särskild sida? nej , men hatar att ha ansiktet mot dörre, ingen aning varför o_o
136. Kan du spela poker? ja, men är sämst.
137. Tycker du om att mysa? ja! ( hoppas ingen  misstolkade det där, ) menade inte så ;) HAHAHA.
138. Är du en beroendemänniska? ?
139. Känner du någon med samma födelsedag som din? nä :p
140. Vill du ha barn? ja!
141. Kan du några andra språk än svenska? yes.
142. Har du någonsin åkt ambulans? nix.
143. Föredrar du havet eller en pool? pool, för hatar doppa huvudet i havet, hahaha, venne varför o_o
144. Vad spenderar du helst pengar på? jb saker :>
145. Äger du dyra smycken?
146. Vad var det senaste du stoppade i munnen? HAHAHAHAHAHAH.
147. Vem är den roligaste människan du känner? Väääldigt många.
148. Välj ett ärr på din kropp? har inget ärr o.o vad ja vet iaf :)
149. Vad har du för ringsignal? jaadu, någon tråkig säkert :>
150. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, min dopklänning, mina röda converse :>
151. Flirtar du mycket? nö, eller va? xd
152. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt hus :>
153. Kan du byta olja på bilen? nej HAHAHA
154. Har du fått fortkörningsböter? har inte ens körkort!
155. Vilken var den senaste bok du läste? som ja vill vara :>
156. Läser du dagstidningen? nej , ibland om jag har extreeeem tråkigt.
157. Prenumererar du på någon veckotidning? nej c;
158. Dansar du i bilen? aboslut! ;)
159. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj ! ;D
160. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? krafsade?
161. När var du i kyrkan senast? länge sen ;p
162. Vad ska du göra nu? duscha och äta! :>

 

 

Av Sandra - 20 april 2013 10:22

Hejsan! :> Har precis grattat min mamma, gett henne present oså! :)

För hon fyller ååår idag, i laavjooo ♥


Eftersom hon fyller år, så kommer mormor och morfar hit klockan 3! :D

Så vi ska umgås oså, grilla oh bara chilla!


och imorgon drar jag till stockholm, för att se min största idol.

ASSÅ kferpokerpokerpogpkerpgerkekejerog.

Om ni inte får någon uppdatering, efteråt så är jag död, nejmen helt seriöst.

bästa dagen i mitt fucking liv. :[

 

Gör nog en såndär lista, efter detta för jag har tråkigt. :)

Bjuder på en jätte fin låt utav Måns! Omg. Helt kär i den   

 

 

Av Sandra - 19 april 2013 22:28

Av Sandra - 19 april 2013 19:32

Hejsan, :] <3
Sitter och snackar Skype med min ängel, ska va med henne imorgon och sen på söndag åker vi! Fyfan, min dröm är äntligen här, så sjukt. Detta betyder aaaaaallllt. helt sjukt.

Iallafall, fredagskvällen ska tillbringas med god mat, let's Dance osv! Så sjukt skönt, får extra lång helg. Oh, all är på topp just nu. :DDD ^^ <3 OMGGGGGGGGG. Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, så hejdå! C:

Av Sandra - 18 april 2013 20:51

Av Sandra - 18 april 2013 19:50

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards