sandraadam

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 11 januari 2013 22:01

Hej alla! :] Hoppas ni har en mysig fredagskväll! <3 Jag har ätit god mat och ska strax sätta på en film som jag ska kolla på med familjen. <3 Imorgon ska jag plugga, har 8 läxor tills nästa vecka, har gjort 1. HAHA. Damn i'm good ;) Sen på söndag ska jag äntligen få träffa Pontus igen, saknar han :(<33 Men vi hörs imorgon! Kram!

Av Sandra - 11 januari 2013 19:54


du är underbar.

tack för att du får mig att le och får mig att tänka på annat.

du är ingen människa justin. en människa kan inte vara perfekt.

men du är perfekt.

sitter här med tårar i ögonen, gåshud över hela kroppen.

tack för du finns justin. vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig.

jagälskardig,min inspiration, bästavän, idol, andra halva ♥

-

Av Sandra - 11 januari 2013 19:45


Av Sandra - 9 januari 2013 20:44

Av Sandra - 9 januari 2013 20:42

Asså håller på att bli sjuk eller nåt, imorse när jag skulle gå upp så låg jag och skakade för jag frös, nu skakar jag igen, så ska hoppa i ett varmt bad ! ;> Ha en bra kväll och godnatt!

Av Sandra - 9 januari 2013 20:42

Asså håller på att bli sjuk eller nåt, imorse när jag skulle gå upp så låg jag och skakade för jag frös, nu skakar jag igen, så ska hoppa i ett varmt bad ! ;> Ha en bra kväll och godnatt!

Av Sandra - 8 januari 2013 18:27

Hejsan! ;> Kom nyss hem från Hanna! Ska strax käka och sen ska jag plugga lite ! :D ^^ Har 4 läxor redan första veckan, alltså hallåååå?! 4 läxor. Gooosh. Första veckan, dom kan la ta de lite lugnt . Men nä, okej. ;o Ah, men ska byta om till myskläder nu, så Ah! Puss! ^^

Av Sandra - 8 januari 2013 14:51

Tjaaa allt people! ;> Sitter och väntar på Hanna, ska färga hennes hår idag! <3 Hoppad det blir bra, för förra gången gick det sådär XD ^^ Det blev typ vitt längst upp och mörkt längst ner HAHAH! ;3 så ska sitta här och vänta på henne till 15:20 , kuuuul XD ^^ Men har mina hörlurar som hjälp, och Justin i öronen, hur underbart? :> Men iallafall, bjuder på lite fina bilder på han XD HAHA. Bieberbomb ;)

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards