sandraadam

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 8 januari 2013 07:43

Tjaaaa! Är hur trött som helst idag, och är lite små hängig, så tog bara på mig nåt. Det blev svarta jeans och en tjocktröja! Hoodies är så jävla sköna så de är inte kloooookt! :o Vi hörs när jag är hemma! :D

Av Sandra - 7 januari 2013 21:45

Välkommen till det vanliga Sandra. Samma som innan, går hem och sover, så jävla trött. orkar inte detta. seriöst. jag måste skaffa ett liv och inse vad som är onödigt oh nödvändigt. -.-

Av Sandra - 7 januari 2013 17:25

Hej allt PEOPLE! Ska käka om en stund sen åka runt lite i vår nya bild, vi har köpt ny ;] <3 Men sitter och lyssnar på Justin Bieber, oj vad ovanligt ^^ Anyway, har pluggat lite, har matte prov nästa vecka. Och jag är ju sånt mattegeni så de kommer gå sååååå bra ....... *HOOOST.* jag är skit dålig på matte. HAHA. Men ska plugga vidare nu! Ha de så bra! ;]

Av Sandra - 6 januari 2013 21:40

Jag är inte alls nöjd. Menmen... vafan det växer la ut eller? O_o Godnatt och stay strong, för skolan är tillbaka ;)

Av Sandra - 6 januari 2013 12:49

Tjaaa! Väntar på att mamma ska komma upp så hon får toppa mig! :] Kommer bara klippa topparna, för det är huuuur slitet som helst. :p Det kommer resultat senare ! :3 Adjö "långt" hår... R.I.P . XD

Av Sandra - 5 januari 2013 23:53

Denna boken är det jag ska skriva i till den 22 april! :] har räknat papprerna och det kommer räcka gott och väl! :) <3 Om ni undrar varför jag skriver, är det för att de kommer bli roligt att läsa sen! Efteråt ! ;) Godnatt på er!

Av Sandra - 5 januari 2013 17:07

Tjenaaa! ^^ Har sovit en stund innan, men är på fötter igen. smsat med älsklingen och suttit vid datorn ♥ 

På måndag, är det skola. och jag orkar inte .. är inte taggad alls.. Men nu ska jag satsa mer på skolan! 

Sure... det kommer gå sååååå bra..... xd


Men jag orkar inte, har inget att skriva. för har inte gjort nåt idag mer än att smsa, lyssna på musik och suttit vid datorn.

Så vi hörs!

 


givemesummer..

Av Sandra - 4 januari 2013 19:44

Vilken svordom använder du mest? Ganska olika, typ , fan,jävla,helvete. och annat höhö ^^ i´m a badass ;)
Äger du en iPod?  yes (:
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  inget just nu ^^
Hur många resväskor äger du? 1
Använder du flip-flops? på sommaren! C;
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma köper, inte jag :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nj, gillar båda ;3
Vilken var den senaste filmen du såg? The Last song. omg så fin. ♥
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Vän .
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? skulle fixa ihop en resa till Kanada och New York! ^^
Har någon någonsin kallat dig lat? Oherre.. Hör det typ varje dag, ^^
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nä, Somnar på egen hand ! :3
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Kan kolla...    Tbx.. BELIEVE. ♥
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? J.U.S.T.I.N B.I.E.B.E.R ♥
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Tänker inte jag skriva här :>
När var senast någon stötte på dig? Jaadu :3
Vad åt du till middag senast? Inte ätit någon middag än ^^
Använder du huvtröjor? Åh, ja! Ett av mitt favoritplag *_*
Kan du vissla? Nä..
Vem var den senaste som ringde dig? Daddy :]
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg-o-dalbanor, men hatar att åka upponer.. :[
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ingen aning, men det har hänt..
Vilket riktnummer befinner du dig i? .
Tittade du på tecknat när du var liten? Jepp and I still do. Mobbas inte HAHA xd
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Hyfsat stort :p
Hur många syskon har du? 1
Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland, ibland inte :]
Vilken film kan du alla replikerna till? Nästan alla på både Neve Say never, och the last song ^^
Äger du några band t-shirts? ? Äger mellan 4-5 JB tröjor iaf o.o
När flög du senast? Förra året xD
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra
Läser du för skojs skull? Läser bara JB böcker, Läste ut en bok på 1 timme (JB) med typ 320 sidor! DAMN.
Pratar du några andra språk? Förutom svenska, så talar jag även engelska, Pyyyttelite serbiska, och lite spanska ;)
Diskar du din egen disk? Nä. Diskmaskinen gör ;)
Har du gråtit offentligt? Aa ^^
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och ^^
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nä.. Bara sånt jag är instressarad av. I skolan är man ju tvingad av att lära sig om Karl den 12.. Inte min grej det där XD
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja. Bara tatuering/ar. ^^
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Kvittar väl eller? o_o
Kan du kasta macka? Nää.. o.o Fattar ingenting!
Har du någonsin varit i Jamaica? Nä.
Vad har du med dig in på bion? Cola och Popcorn, eller baconchips ^^
Vem var din favoritlärare och varför? Tänker jag inte nämna här :p
Har du dejtat någon av en annan religion? Nä, Men faller inte direkt för religionen. Alla är vi människor, alla är olika. Punkt.
Vad har du för väder? Regn.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag går inte där
Gillar du att flyga? JAAAAAAAAAAAAAAAA.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, Ärlighet.
När sov du senast på golvet? Det vet man aldrig ;)
Vilken är din favoritdrink? COLA.
Gillar du din boende-situation? Nä.
Vilken är din mammas hemstad? -
Din pappas hemstad? -
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det är väldigt olika, men minst 4 :p
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte så ofta, men ibland. ^^
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Pratar gör ja ;]
Vilken är din favoritfrukt? Gröna äpplen ^^
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nja, Men ibland ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14.. :O fjortis..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nä.
Tror du på liv på andra planeter? Självklart.. Eller nja. Det måte la finnas nåt mer eller?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg?  Ingen aning. Blir aldrig ar typ haha!

Vad var det senaste du åt? Spahetti och köttfärssås ^^
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.. För dom är mer ärliga än vad tjejer är, iallafall för min del. Men såklart har ja MASSA tjejkompisar med `:D
Hur valde dina föräldrar ditt namn? En av dom valde tror jag. ingen aning
Gillar du senap? Nä.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att livet suger, och vill sitta och gråta i ett hörn. Men då finns det en filur som heter Justin Bieber som alltid stöttar mig. Och även Pontus. ♥
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja!!!! OMG:
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning. Men någon trög ;)
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ja! Mobilskal!
Tycker du om att krama folk? Beror på vem det är, men aa! Kramar alla jag känner hela tiden. ;)
Skulle du säga att du är trendig? Min klädstil ÄGER! ;)
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen typ. Fått lite komplimanger om att jag liknar Selena Gomez i dragen. Men näää..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja som faan.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen.
Tycker du att du är attraktiv? kfdlkfreg
Vad är du allergisk mot? Ananas, Vet inte vad de tär med mig och mjölk längre. Mår dåligt när jag dricker mjölk :(.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Svår fråga..
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? alice, eller någon rolig kompis ja har.

 

Tiden stämmer inte. Jag har ätit och kollat på tv osv. Och nu ska ja bada för fryser ihjäl. Puss.

 

 

 

'' Fin bild... Från sommaren 2012. '' HA.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards