sandraadam

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 18 januari 2013 22:10

tjaa! Har lovat mamma att inte äta godis, chips och att jag ska äta mer sallad, ska göra situps varje kväll osv. Det kommer ju gå såååå bra... Nä.. Men jag ska försöka. Ska fan bli snygg i sommar, nu kör vi. Har bestämt mg nu, HEJA SANDRA'!!

Av Sandra - 18 januari 2013 19:50

 

Av Sandra - 18 januari 2013 18:46

 


Ehm.. den högra bilden visar bara hur glad jag är för FREDAG! åh. så skönt att känna att man kan sova, utan att behöva gå upp 6:30  :oo uuusch vad skönt! ♥


Ikväll ska vi äta god mat, och bara mysa. Jag och familjen kommer säkert sätta på nån film eller nåt. Som vanligt :p Och Gladiatorerna är det också! Bara vår familj som kollar på det varje fredag? ;o

 


Ha en bra helg alla sötisar! ^^ Vi hörs säkert igen, fast från mobilen! (: KRAM.

Av Sandra - 18 januari 2013 16:09

Hej alla människor! Whatshappeniiin? :D


Jag själv har slängt i mig en risifrutti, men hallon. MAMMA VAD GOTT.

Är helt galen i Hallon så det är inte klokt o.o

Iallafall, skolan idag har gått bra! :) Rätt chill med fredagar, bara att man slutar 15:20..

HAHA. Men jaja.. har haft ganska chill lektioner också, så de spelar inte nån stor roll ! (:

Vet faktiskt inte vad som händer, ska iallafall sova ut, för har sjukt ont i magen och huvudet

så vill bara sova! :c Men hoppas jag piggnar till så jag kan träffa pontus någonting!  ♥


Tror jag drar ut och fotar nu eller nåt, så det blir lite bilder! :] Vi hörs! ^^

 


fyfan vad jag saknar sommaren .. :c  ♥


Av Sandra - 17 januari 2013 19:59

Tumblr_ljvifjwrdk1qf45vfo1_500_large

Tumblr_mgrceujdag1rv3jt6o1_400_large


Bild 1. Menar såklart pontus, pontus är helt klart en av mina bästavänner, han är världens bästa kille.

Även fast vi är tillsammans, är vi som bästavänner, kan prata med han om precis allt och han förstår än. så. är lycklig lottad som är käär i min bästavän. jagälskardigpontus, ochdetvetdu♥

 


Bild 2. Menar jag till mina vänner! Jag har så sjukt många.. men alltid har man någon bästavän. kan börja med dig emilia. seriöst, du är nog den starkaste tjejen jag vet, så mycket du har gått igenom, så har du alltid ett leende på läpparna . vi har inte direkt känt varandra så länge, men det har gått så bra den senaste tiden. Vi umgås mer och mer och det känns bara bättre för varje gång, litar på dig till 700 %. omdu läser detta vill jag att du ska veta. du är helt jävla underbar Emilia. Älskar dig storasyster ♥

Alice, du också. helt underbar, emmi du med. kan skriva om er med, men tror inte alla kommer orka läsa detta, har redan berättat för er hur mycket ni betyder för mig, i loveu ♥

 

 



Av Sandra - 17 januari 2013 19:03

Tumblr_mgjacly6xe1reb12xo1_500_large

Tumblr_mgf14cmjgy1qf5ch9o1_500_large

Tumblr_mg9ggpm9en1qdoia1o1_500_large

Tumblr_mfhhbw1pmd1qjn6b1o1_r1_500_large

Tumblr_mf78qs5efi1rz35rxo1_500_large

Tumblr_mfasxlqv1w1rzwbg5o1_500_large

Tumblr_meq3tzvfk41rigpxlo1_500_large

Tumblr_m97xcl1sz11rpj9cko1_500_large

Tumblr_m9qaw2rlbi1qenfxno1_500_large

Tumblr_m79tbd5dv41rnm6iko1_500_large

Tumblr_metqhleehq1rmb24oo1_500_large

Tumblr_mdhkuttvx11rkn7tho1_500_large

Tumblr_ma97v2f9q11rg9rblo1_500_large

Tumblr_m1yjq23whk1r9a8hbo1_500_large



JUSTIN, DEMI & MILEY ! ♥


Av Sandra - 17 januari 2013 09:09

Hola, hade precis spanska prov, det gick åt helvete tror jag, höhöhö. Har inget att skriva, så bye , kul inlägg va ;)

-

Av Sandra - 15 januari 2013 20:20

har ni känt den känslan av när man saknar någon man älskar väldigt väldigt vääääldigt mycket? så känner jag nu.. Så har inte bloggat.. Så a. Puss. :*

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards