sandraadam

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 21 januari 2013 19:50

     


Fixat så min sim blev vampyr, tycker det är sjukt kul att vara vampyr.. fråga inte varför c;

Dom ser lite otäcka ut men ändå. Ni som vill bli vampyr så krävs det kvällsnöjen :) Sen måste du bli bra vän med en vampyr som sen du ''ber att förvandla''. 

 


Ska återgå till plugget ! KRAM! ^^

.

Av Sandra - 21 januari 2013 17:28

71873_487380837985818_2023604260_n_large

Tumblr_mgzgx0tuj51qec9xmo1_500_large

528817_565519136811349_218850882_n_large

Tumblr_mdg6ix8ugb1ra329ao1_400_large



words.

Av Sandra - 21 januari 2013 16:24

Tjaa! ^^ Vad gör ni? ^^ Jag själv har precis bytt om till myskläder, för orkar inte gå runt i jeans hemma c: Typiskt mig, går alltid och byter om när jag kommer hem från skolan (Y)


Skolan idag har gått bra! (Y)

Inte gjort så mycket speciellt, Vi gjorde köttfärsbullar på hemkunskapen!

Mina & Matildas var nog dom godaste.. ;) Enligt mig iallafall :>

Ska plugga lite musikteori senare, för har läxa tills imorgon.. oj vad ovanligt ._.

skiiit skola säger jag bara..

ska strax ut o fixa lite te, min hals börjar göra ont igen :c not good.

men först ska jag fortsätta kika runt lite på ebay och se om det finns nåt kul! (:


Bjuder på en suddig spegelbild.. Tog den lite snabbt innan så jag har någon bild xd

Så ja, den är suddig.. already know that c;

 



Fyfaan vad jag stör mig på mitt hår.. Topparna börjar bli ljusbruna igen.. dags för att färga det snart igen -.- blir aldrig nöjd ju.. :c Blir aldrig som vill.. c:

 

 



Av Sandra - 20 januari 2013 19:51

Tjaa! Ska sätta mig ner och öva lite på hemkunskapen nu c: Inte roligt allt med skola imorgon, det känns som läxorna aldrig kommer ta slut, så fort man har gjort klar en får man en ny.. skit . -.-
men aa, stay strong, fake a smile, and move on. ?

Av Sandra - 20 januari 2013 17:00

-tjaaoo! pontus stack för nån timme sen, fyfan vilken kile hah <3

jag och emmi gör inget speciellt just nu, men vi hittar

säkert på nåt snart ! (Y)


vi hörs senare ;D POSS.


     



Daaamn, vilka brudar... hahaa x) 

Av Sandra - 20 januari 2013 00:14

~

Av Sandra - 19 januari 2013 20:21

jag hatar de här.

Av Sandra - 19 januari 2013 12:23

Hejsan! Julia kommer till mig idag, så ska va med henne! Vet inte vad vi ska hitta på med det blir säkert kul ändå :D Har städat mitt rum för hennes skull HAHAHA <3 Men aa, ska klä på mig nu och äta lite! Så vi hörs! :)

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards