sandraadam

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 13 januari 2013 19:43

Hej sötisar!

Har sovit en stund, sen spelat sims,, jag och mamma har ''lanat''. Haha nej det har vi inte :) Men vi satt uppe till 2 igår, och sen fortsatte vi att spela tills nu :] Så har ätit nu, och mår mycket bättre nu, fick sova ut ordenligt. Känns skönt som fan, skulle bara skriva ett liten inlägg innan jag hoppar ner i ett varmt bad, ska använda hårinpackningen som jag tipsade om, den är så sjukt bra, om nån ville veta ;)


Men jag tror vi hörs i ett inlägg till senare! ^^

Puss & Kram! ♥

Älskar hennes hår här, och hennes tatueriingar (:

Korset, Be Strong och sånt! Vill med haaa :<<



Bjuder på en låt med Demi Lovato! :]

Jag gillar henne sjukt mycket..

Alla mina vänner som är directiones kommer döda mig nu, hahaha! x(

Men, Jag älskar hennes låtar, och hon är stark som person,

Hon har haft det svårt, men ändå så positiv i allt..

Det är det jag gillar med henne! (:

 

VI HÖÖÖREEES ! 


Av Sandra - 13 januari 2013 13:46

Sims är mitt liv just nu, inte bra och sitta vid datorn när man har ont i huvudet men orkar inte göra nåt annat, men Sims bara laggar osv, så ska ta en Dextro och sen städa mitt rum, och sen gå oc lägga mig eller nåt XD Vi hörs sen! <3

Av Sandra - 13 januari 2013 11:03

Av Sandra - 13 januari 2013 00:24

Asså min huvudvärk blir bara värre och värre, ska ta en tablett och sen gå och sova. Skulle träffa Pontus imorgon ju, men kommer inte orka det om huvudvärken är såhär. -.- fml .. aja, man kan alltid hoppas <3 men aa godnatt alla och Hoppas allt är bra med er! :]

Av Sandra - 12 januari 2013 17:08

 


1. Elvital hårinpackning. Använder den varje gång jag badar, oh den äger! :> Så köp den om ni ser den!


2. Barnängen tvål, man känner sig verkligen ren när man har använt den. Och den luktar såå gott! (:

 

3. Mascara från Loreal, den är jätte bra! Fransarna blir långa och svarta utan att behöva ta 74793 lager! (Y)


4. Body Lotion från Victoria Secret, Inte använt, Men har kompisar som säger att den är bra! Så måste testa och jag litar såklart på dom ;) Har någon av er testat dom, vad tyckte ni? ♥

 

5. Ansiktsmasker från Lindex. Vi har massor av såna hemma, Använder dom 1 gång i veckan. Dom är jätte bra, man blir ren i ansiktet på riktigt och dom luktar jätte gott. Det finns typ choklad och massor så det är bra! :)


6. Rengöring för ansiktet, den är sjukt bra den också, men ja är lite slarvig, för orkar inte använda den

ibland, och det märks direkt. ^^ Så aa :)

 

´7. Vaniljparfym. En kompis har den, och när jag umgås med henne går man och luktar på henne hela tiden för den luktar så gott! (: Den luktar verkligen vanilj, så måste köpa den! Sjukt gott! (:


8. Foundation från Isadora. Använder den i skolan osv. Även fast man använder mycket ser man naturlig ut och inte som en docka, så det är bra! Så köp den, den fungerar verkligen + du ser naturlig ut på köpet! ♥

 

9. Duschtvål ifrån Dove. Den är den bästa tvålen jag har använt. Den luktar hur gott som helst, och själva tvålen är verkligen krämig. HAHA. Låter som värsta reklamen.. Men det är sant! Om du ser den, köp den. Du kommer inte ånga dig!

Av Sandra - 12 januari 2013 12:41

   



Av Sandra - 12 januari 2013 12:00

Ditt namn? Sandra ! ^^
Födelseår? 1999
Hur lång är du? 155 ungefär ^^

Spelar du något instrument?
spelar lite piano,gitarr men suuuger ;p
Dina första tankar när du vaknar? “En dag mindre till konserten'' ♥
Är du hungrig? Ja faktiskt ;oo
Vart befinner du dig just nu? I ett rum ;p
Biter du på naglarna? yess.... -.-
Vad är du bra på? Att göra ingenting. Jag är den lataste i sverige, promise :]
Har du några husdjur? Räknas fiskar? :p
Är du singel? Nä, Har redan världens bästa kille. ♥
Vem är snyggast? Pontus & Justin Bieber.

Vem är dina allra bästa vänner? Oj. Det är nog, Pontus,Alice, Emmi , Emil. Sen har jag ju massa fler vänner ♥
Vad vill du ha just nu? Pengar o,o
Ditt mål i livet? Att få mina drömmar uppfyllda.
Rädd för? Spindlar, och alla idioter ute i världen..
Har du någon vän du känt i 10 år? Viktor tror jag, vi var bebisar iallafall xd
Har du körkort? No..
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning :p
Pepsi eller Coca cola? Coca Cola, är mitt allt ♥
McDonalds el. Burger King? Burger King ;>
Sjunger du? Hela Tiden, Överallt ♥
Vad har du för skostorlek? 36-37 ^^
Vill du gifta dig? JAAA.
Är du en hälsogeek? Nä. HAHA
Kommer du överens med dina föräldrar? Jodå, Hyfsat iaf ^^ :]
Din hårfärg och frisyr? Brunt och ganska långt hår, lockigt :p
Skorna du hade på dig idag? Precis vaknat, så inga :]
Grönan eller Liseberg? LISEBERG-.
Vad sover du i? Pyjamas.
Kläder du hade på dig idag? Svarta mjukisbyxor, rosa/grå randig tröja. Svarta strumpor ;o
Favoritfärg på kläder? Svart och vit! :]
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Kenzas! Hela hennes jävla garderob! :]
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Mycket. ;)
Tatueringar du har? Inga, men vill ha någon text på typ handleden eller nåt när jag är äldre! ♥
Piercingar du har? Öronen, om de räknas :p
Har du glasögon? nää.
Hur ser din plånbok ut? ljusrosa typ :]
Din perfekta Pizza? Jag gillar massor av pizzor. Men kebab är la favoriten då ^^
Favoritårstid? Höst & Sommar.
Favoritmat och dryck? Skräpmat & Coca Cola. HAHA. Smal ;)
Favoritdjur? Katter, Apor & Giraffer ! ♥
Favoritparfym? Justin Bieber´s Girlfriend & Someday! ;>
Vad köpte du senast? En Tidning, ( Justin Posters/Bilder i) :D
Hur mycket pengar har du? För lite ;)
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hej det är Sandra :>
Hur svarar du i mobilen? “Hej eller HALLOOOJ'' :>
Vem ringde du senast? Mamma :]
Sov du ensam inatt? Ja! (:
Vem sov du senast hos? Emmi ! :]
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov xd
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på en Justin Bieber Video xd ^^
Det sista du sa högt? '' JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ '' 
Det senaste någon sa till dig? '' Godmorgon gumsan '' ^^
Vad har du druckit idag? Ingenting.
Vad var det senaste du åt? Kött & Potatis, Igår alltså ;>
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit!
Vad är det för väder hos dig nu? Snö -.-
Godaste glassmaken? Vanilj är underbaaart! :D
Sover du tungt? Nä inte direkt, ibland kanske :>
Drömmer du mardrömmar? Ja, men inte ofta, Och det är jag glad över..
Favoritklädsel? Beror på vart ja ska :D
Vad ser du om du tittar till höger? En ljusrosa vägg! :* ♥
Vad ska du göra härnäst? Äta frukost. ^^
Humör just nu? Lite trött..
Favoritgodis? Smågodis! :D
Sommarplaner? Ingen aning, Det blir säkert att åka utomlands som vanligt :]
Hur många kuddar sover du med? Två stycken!
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska tror jag, (:
Har du dåligt morgonhumör? Nej, oftast inte. Ibland kan det hända.
Är du kittlig? Humpf…
Snarkar du? Vet inte, Men det händer säkert när jag är förkyld eller nåt :]
Stjärntecken? Skorpion.
Stökigt el välstädat? Lite av varje. :]
Längtar du mest efter just nu? Pontus! (Y) ♥
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Gammelfarfar..... :c ♥
Vad väntar dig om 10 år? Det vet man aldrig o,o
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Inget speciellt. o.o
Saknar du någon nu? Ja..
Snus eller cigaretter? Nothing.
Vill du ha barn? YAAA. ♥
Längtar du till din nästa födelsedag? jao.
Är du snäll? Ja? o,o Tror det xd ♥
Är du blyg? Hmm… Ibland.. Men oftast inte :]
Tycker du att du har fin dialekt? Hehe, jag vet i fan vad jag har för dialekt. xd
Syskon och deras ålder? Bror, 18 :>
Tycker folk du är snygg? HAHAHA. Ähm... Man har la fått höra det lite då o då! ;) ♥
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej. Men ska duscha sen! (Y)
Har du bråkat med någon idag? Nej. Tur det ♥
Vad har du för planer till helgen? Inget speciellt mer än att jag ska vara med Pontus! ^^
Är du sugen på något nu? Ja, Mat :(
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Inte så ofta, Men det hände förra året. Men oftast äre havet som gäller för vi åker utomlands varje sommar ♥
En film? Never Say Never ♥
Vem får en kram? Dom som jag känner och dom som vill antar jag :] ♥
Brukar du läsa horoskop? Aldrig.
Sängstorlek? Hur fan ska jag veta de? xd
Vad såg du senast på tv? Någon film ! :]


   

Av Sandra - 12 januari 2013 11:35

Hej alla! ^^ Idag ska ja vara hemma och göra mina 8 läxor ..-.-

Men ska starta Sims nu, oså! ♥ Vi hörs senare! :]

 

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards