sandraadam

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra - 15 oktober 2012 09:38

Såhär ser jag ut idag! :) <3 jag har sovit med flätor om ni undrar! :3

Av Sandra - 14 oktober 2012 21:51

Nu ska jag gosa ner mig i min nyabäddade säng och kolla på film, oh det bästa man kan göra innan man ska sova, vi hörs mer imorgon, bjuder på en oseriös bild då vaa ;) <3 aa men godnatt! :3

Av Sandra - 14 oktober 2012 21:51

Nu ska jag gosa ner mig i min nyabäddade säng och kolla på film, oh det bästa man kan göra innan man ska sova, vi hörs mer imorgon, bjuder på en oseriös bild då vaa ;) <3 aa men godnatt! :3

Av Sandra - 14 oktober 2012 19:23

Hej på er, jag ska gå och hämta mig iskall saft och gå och ta ett varmt bubbelbad! :) Det ska bli så skönt, fryser ihjäl här hemma i detta skitväder ;c Så ska lägga mig i bubbel och skum, hur mysigt är inte de? :O Sen ska jag kolla på film och förhoppningsvis smsa lite med lite folk, sen ska jag faktiskt sova! Ganska chill att börja skolan 10:15 eller vad säger ni? :>


Vi hörs sötnosar! Puss och godnatt!   

 


Glad tjej i Serbien som fick världens finaste sockervadd, eller vad säger ni?   ♥

Av Sandra - 14 oktober 2012 17:35

Hej på er! ;D Jag var och shoppade med min fina vän Hanna idag, så att japp! Jag tänkte visa det jag köpte! Båda plaggen är från H&M och båda kostade 200 kr! Så hoppas ni tycker nåt vad fint! :3

Fml

Av Sandra - 14 oktober 2012 09:05

Jag kommer ihåg när man var liten, var med kompisar varje dag, hade kompisar. Nu har jag bara 4 som man kan lita på, man kan fan inte lita på någon längre, om dom 4lämnar mig, har jag verkligen ingenting.. När man försöker vara lycklig kommer det alltid finnas idioter som kommer vela förstöra för dig, jag lovar. Är med om de nu och var förr, det är super jobbigt, jag skriver bara av mig, inget har hänt och det handlar inte om något eller någon, jag kom bara på hur mycket allt har ändrats sen jag var liten, hur lycklig jag var, kunde ha på mig vad jag ville, äta hur mycket jag ville, nu kan man inte de för då klär man sig inte fint, följer inte trenden , om man äter för mycket blir man kallad tjock, allt måste vara så jävla perfekt hela tiden.. Alla gör vi misstag, ingen är perfekt. Bara för man är snygg, smal och söt är man fan inte perfekt. Jag bryr mig inte om ordet perfekt, jag är mig själv och ser ut som jag gör.. Om du/ni inte gillar mig för den jag är, så jaha och? Jag tänker inte ändra på mig. Är det bara jag som tycker att livet mellan 13-18 år är sen svåraste perioden, känner de redan nu, fuck this shit. När jag var liten sa jag alltid " jag vill bli stor så jag får bestämma" , fan heller.. Jag vill bli liten.

Av Sandra - 13 oktober 2012 21:30

Asså kolla på baab videon, (Beauty and a beat ) den är så sjukt gullig och man blir så glad, den ska jag kolla på och sen ska jag gosa ner mig i sängen, och läsa med lite tända ljus, hoppas ni får en fin kväll :3 här är en bild ifrån videon! :)

Av Sandra - 13 oktober 2012 18:43

Tjena! :) Softar på soffan och kollar på hockey med pappa, snäll dotter han har ;) nä men har inget annat för mig :) imorgon ska jag shoppa med hannis! Längtar <33 se om jag får hem något, men vi hörs imorgon för ska bara njuta av lördagskvällen, så vi hörs! Bjuder på en osminkad Sandra ;)

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards