sandraadam

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra - 3 oktober 2012 09:50

Hej på er finisar! Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var på läger med min klass hela dagen! :) Från 9:00 - 21:00 så jag har helt enkelt inte kunnat höra av mig på något sätt, försökte att blogga från mobilen men det fanns ingen täckning där, så det var lite svårt! <3 idag ska jag försöka höra av mig, ska försöka hinna fota lite också! (: se om jag hittar något! Jag ska också plugga, för har 3 läxor tills imorgon! <3 Nu ska jag klä på mig och fixa mig för jag ska ner till skolan, för har glömt lite böcker, ahaha typiskt mig, jag hör av mig senare på ett eller annat sätt, kramisar! :)

Av Sandra - 1 oktober 2012 17:00

1. Vad heter du? Sandra
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Matilda eller Linnéa , båda är fina som fan.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? ingen aning o,o
4. Vilket stjärntecken är du? skorpiooon ;d
5. Vilken årgång är du? 99, oye!
6. Var bor du? I mitt hus :D
7. Bott utomlands? hmm.. naaa nej..
8. Flyttat antal gånger? 0 , :D
9. Vart skulle du vilja bo? Där det är varmt och fint! ;D
10. Vilken skolklass? 7
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Sångerska eller Fotograf! (:
 
UTSEENDE
1. Hur lång är du? 154 cm ;p
2. Hur mycket väger du? En del. nen 41-42 typ ;s
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, lockigt ^^
4. Ögonfärg? Blå/grön/grå (:
5. Mest nöjd med?Ögonen ^^
6. Minst nöjd med? min feta mage ahahahah c;
7. Skostorlek? 36-37 (:
8. Glasögon? nopp! D
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nix.. Eller jo 1 hål i varje öra om det räknas c:
 
FAVORITER
1. Filmer? Never Say Never , Last Song , TWILIGHT. ♥♥♥♥♥♥♥
2. Låtar? Justin Bieber <3<333333
3. Årstider? Sommar och Höst ♥
4. Mat/dryck? COLA. COLA. <3333333 Mat? Tacos :D ♥
5. Djur? Katter ♥
6. Färg? Lila, Rosa ♥
7. Parfym? Someday - Justin Bieber & Fantasy - Britney Spears, UNDERBARA.
8. Tv-program? Jaadu, Massa skit ;p
9. Ämne i skolan? Svenska och musik! :D
10. Sysselsättning? Sjunger, Sjunger överallt hela tiden ;*
 
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En Höstjacka, Grå med ett bälte, kan visa bild om ni vill c;
2. Vad använder du just nu för skor? Supras ♥
3. Favoritfärg på kläder? Svart, Vit tror ja c;
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull och Stickat! ♥
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vääldigt mycket, ♥
6. Favoritaffärer? GinaTricot, Bikbok och H&M ♥
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Kanske 1000? o,o
8. Favoritmärke? ?
9. Vad har du för byxstorlek? haha
10. Vad har du för tröjstorlek? hoho
 
DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan tror jag passar bäst c;
2. Vilken färg på tapeterna? Vit och svart med rosa ränder, Men just nu är det Justin Bieber Plansher över det flesta väggar ;3
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? Svart, vitt och grått troooor jag :D
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, för jag älskar att sova, och den är så sjukt mysig :D ♥
5. Vad vill du ändra där inne? ALLT.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Aa! :D
b) Video/dvd? Yes ;3
c) Dator? Bärbar, yesbox ^^
d) Stereo? nix
e) Telefon? Mobil? c:
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Trädgården och Grannens hus :3
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover. ♥___♥
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen, Den är bara min! :DDDD
10. Favoritpryl i hemmet? Datorn och sängen c;
 
BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Inget vitkigt ni har med att göra -.-
2. Var har du i din:
Jackficka just nu? Pengar, :p
b) Jobbväska just nu? -
c) Handväska eller liknande just nu? Tuggummi, nycklar, läxor ..... -_______________-
3. Vad är du beroende av? Kramar , min pojkvän och Justin Bieber ♥.♥
4. Vilket land kommer du i från? Sverige? :O
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Ganska många olika c:
6. Vad tror du på? Mamma.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag har min egen, nej men jag har ingen aning, är la kristen men går inte till kyrka osv. ^^
8. Vad köpte du senast? Kläder :D
9. Har du nåt husdjur? fiskjävlar ...
10. Vad bor du i? ett hus ^^
 
GREJER
Plånbok: Ja 2, en rosa och en LILA. ♥
Tandborste: Ja, rosa,vit :D
Smycken: Klocka, Öronhängen c:
Solglasögon: Svarta c;
Underkläder: Ja? :>
Nagellack: haha, jodå. ^^ men använder knappast o,o
 
     

Av Sandra - 1 oktober 2012 16:12

Hej på er! <333 Nu ska jag öva på lite spanska glosor tills på Torsdag, ååewwhh orkar inte, hatar glosor, sjukt tråkigt. Men det går nog bra om jag lyssnar på Justin Bieber musik ♥ Efteråt, vet ja inte riktigt vad jag ska göra, ska antingen fota lite, eller kolla på film eller nåt, känner mig ganska hängig faktiskt ;< hdiejhifejfoijfri.  Men vi hörs senare! Puss ! <333

 

HöstHöstHöst... Är det bara ja som älskar hösten? alla fina färger och det ruskiga vädret som gör att man får gå runt i mysiga tröjor? Att vrida tillbaka tiden 1 timma? Att jag fyller år. Åh höst! ♥

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards