sandraadam

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra - 6 oktober 2012 20:39

Tjooo! Slöar på soffan och kollar på Körslaget, har ätit god pizza och nu bara slöar jag, jag är så trött! Helt otroligt! Lixom denna tiden, ahahaha! :) Väntar på pojkvännen Ska svara på sms, han smsar nog snart ska ni se, detta är sista inlägget för idag så vi hörs imorgon, ha en bra kväll! Puss sötnosar :> <3 bjuder på en underbar bild! C:

Av Sandra - 6 oktober 2012 19:27

Hej på er! Strax ska jag käka pizza och bara njuta av lördagskvällen, så skönt med lördagar, imorgon blire att va med pojkvännen och bara ta de lungt, ska plugga engelska också, usch ._. Men vi hörs sen, PÖSS! :D

Av Sandra - 5 oktober 2012 21:59

 

Jag vet att ja ser ut som .... ett päron på denna bilden .. men kolla sötisen istället :D <333

Uppdaterar mer imorgon :> <3

Av Sandra - 4 oktober 2012 22:20

Åhåhåhå nu ska jag somna med ett stort leende på läpparna! Gud vad glad jag blev, av 2 kommentarer! Ni är såå söta! Tack så mycket och jag SKA göra en video, till er! Åh ni är bäst! Godnatt SÖTNOSAR och vi hörs imorgon! ^^ :DD bjuder på ett misslyckat hjärta, ahahahahha, Men så mycket kärlek till er, ni är grymma! <3

Av Sandra - 4 oktober 2012 18:48

           

Foto:Jag

Kamera: Nikon D3100

Objektiv: 18-55 mm

Redigering: Jag - picmonkey.se

 

Vad tycker ni läsare? Jag själv är ganska nöjd. (: ♥

Av Sandra - 4 oktober 2012 17:35

Hej på er sötnosar! Just nu så degar jag på soffan och smsar lite med folk :3 Ehm, jahaopp. Idag var det en helt vanlig torsdag , alltså långa lektioner osv, tråkigt som fan, men sånt är livet ^^ Imorgon är det ääääntligen fredag, yesyes! :3 Jag tänkte hitta på lite saker här på bloggen, som dagens vill ha osv, men vad vill ni ha? ni bestämmer ju såklart! :3 Så hoppas ni kommenterar så jag vet vad jag ska göra, för jag vet inte , och det är ju ni som ska vara nöjda osv, strax ska jag försöka dra mig på en fototur, så det blir nog lite bilder imorgon, eller ikväll, lovar inget! ^^ TROR det blir någon videoblogg den närmaste tiden, eller vill ni det förressten? ^^ aaja, , ska dra mig ut lite så, jao :D PUSS, och vi hörs ikväll! ♥ 

   

Underbar bild på min finaste idol, haaa? ;D 


Glöm inte att kommentera detta inlägget, vad ni vill jag ska hitta på så inläggen blir lite roligare!! 


Av Sandra - 3 oktober 2012 16:58

Just nu ligger jag på soffan och kollar på tv.. Känner mig lite hängig, jag fryser men är jätte varm, dislike dislike :c hoppas jag inte blir sjuk eller nåt, men tummen upp iallafall för Never Say Never <333 :DD

Av Sandra - 3 oktober 2012 14:01

 

 

Mössa: Ullared

Tröja: H&M

Skinnbyxor: Ullared


Ha en bra dag ! ♥


  

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards