sandraadam

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra - 30 oktober 2012 09:45

Rihanna - Diamonds. Den är såååå braa! Och jag älskar att gå runt och sjunga den! xd ♥

Loreen - Sober. Jag trycker på *Spela igen* hela tiden. Det går inte sluta, sjukt fin är den!! ♥ LOVE.

David Guetta ft Sia - She wolf. Jag vet inte varför den är så bra. Tycker bara hon sjunger såå fin! ♥

Alicia Keys - Girl on fire. Hon sjunger som en gud. Punkt slut c:  ♥

Charlene Soraia - Wherever you will go. Underbar låt, Så fin är den!! ♥

 

Tror kanske inte ni lyssnar på alla! Men jag ville bara uppdatera med något! :> Nu ska jag städa mitt rum för min bästa vän kommer ikväll! :* <333


 


Av Sandra - 30 oktober 2012 09:11

HEEEJ! :) <3 Jag fyller ju år idag! Så jag tänkte visa presenterna jag fick på morgonen idag! :D <333 Jag älskar er mamma och pappa! :* Jag blev så glad för den där tavlan, som är såå stor! Jag började lipa av glädje, hahahaha c: <33 Vi hörs sen!

Av Sandra - 29 oktober 2012 21:11

Min mamma är snabb som en blixt! Hon har gjort 2 rum på Sims på 2 timmar! Oherregud... Snabb som en blixt var de ja.. *host* Aja... Man övar ju på sitt tålamod när man sitter här och kollar! Fint blir de ju :> Underbar mamma har jag! Vi hörs imorgon som sagt var, puss !! :*

Av Sandra - 29 oktober 2012 18:20

HEJ! :) Mamma kom hem med en ny madrass ! :D är såå glad! Den blir super bra till folk som ska sova hos mig! Så tack mamma! :D Den är ganska liten, den är 80 cm bred och nästan 2 meter lång, så den blir nog jätte bra! :D Iallafall, nu ska jag spela Sims med mamma, eller aa jag ska hjälpa henne, för hon har inte spelat på jätte länge, så aa, she needs mah help! :D Ni får ha en bra kväll sötisar!! Jag älskar er alla, och tack till alla som läser min blogg! Skiner upp som en sol när jag ser statistiken höjas! :* bjuder på lite "söta" bilder på mig, egopix i brorsans keps? Snygg eller? Hahahaha just kidding xD, right, vi hörs imorgon! PÅ MIN FÖDELSEDAAAAAG!!! :DD

Av Sandra - 29 oktober 2012 16:07

Av Sandra - 29 oktober 2012 16:05

Asså jag måste verkligen sluta med att spela Sims i flera timmar! Spelat sen tidigt på morgonen till nu, liksom usch! Jag måste ha luft, jag ska ta lite luft, sen kolla på film och sen städa mitt rum! c: <3 Vi hörs senare, random bild på min sim :P <3

Av Sandra - 29 oktober 2012 09:58

Hej på er sötnosar! Jag har suttit framför datorn hela morgonen och laddat ner kläder,tapeter osv till Sims 3. Har hittat ganska mycket! Ska spela snart och göra det fint! ♥ Idag vet jag inte vad ja ska göra, Jag ska städa på mitt rum iallafall, och spela sims! Yes, äär en sims nörd haha! xD Iallafall.. Öhm.. Imorgon fyller ja år! :DDD Så alice kommer hit på kvällen och sover hos mig! Tjejkväll blire, men jag ska självklart försöka uppdatera så mycket det går! :D Vi hörs senare! ^^


Tack till alla som läser min blogg! Blev super glad att se statistiken höjas! ♥.♥

 


Underbar tjej som kommer till mig imorgon! :** ♥ Älskar dig bästavän!!

 

Av Sandra - 28 oktober 2012 18:58

Om det är någon fråga som ni bara vill ställa till mig som ni inte vill lägga öppet i bloggen, eller något annat? Just nu kan du mejla mig om det är något! :D Jag kommer lägga min mejl i menyn om ni glömmer den! ♥


Så mejla gärna mig! Skulle bli jätte glad om ja kan få lite mejl av er! ^^ Här är min mejl! :D Som sagt, lägger den i menyn också! :D


Lillizen@hotmail.com

 

Lillizen@hotmail.com

 

Då vet ni det! :> Ha en super bra söndag! Vi hörs mer ikväll, och tack till alla som har läst min blogg idag! :DDD



Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards