sandraadam

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra - 28 oktober 2012 18:19

Tjaa! (: Det blev inga foton tyvärr för jag var med en Kompis istället! :) Men hon tog 2 bilder på mig i min nya tröja, som hon köpte till mig ! Kärlek till dig Emmi! Tack sååå mycket :* Iallafall, Ikväll blir det chill, ska ta ett bubbelbad med hårinpackning idag! Ska bli super skönt! Ska nog också spela lite Sims tror jag, och sen ska jag gosa ner mig i min säng och läsa Twilight! :] Här är 2 bilder på min nya tröja! :D L.O.V.E <33

Av Sandra - 28 oktober 2012 12:27


Jag använder båda dessa balsamen! Och dom är jätte bra ^^ Det är ju från samma märke men ändå :> Jag kan inte riktigt förklara varför jag tycker om den! Men håret blir jätte bra när det har fått lufttorka efter jag använt de! De finns och köpa lite överallt! :> Så det var det jag ville berätta för er sötisar! ♥


Av Sandra - 28 oktober 2012 12:19

Hej på er! Nu har jag spelat Sims sen typ 8 på morgonen, kunde verkligen inte sluta! Otroligt roligt! ^^ Iallafall, Jag tog bilder, och jag tog bara lite random! xd Så aa, Ja tror jag ska fota idag också! ;] Ännu mer bilder kommer alltså! Missa inte!! Iallafall, Varsågoda! :D

         


Starlight shores tror ja staden hette! Kom inte riktigt håg, men nåt sånt! c: Om du själv har sims tror ja du förstår! Vi hörs senare! ♥


Av Sandra - 28 oktober 2012 07:48

vafan gör ja uppe vid 8 typ? :o ja har helt glömt bort att vi har skruvat tillbaka klockan! Så på min vägg klocka stog det att hon nästan var 9 o,o sen kollar man på mobilen, jag bah: wtf? ahahha, usch. kan inte somna om heller -__-

Aa iallafall c: höh! Nu ska jag spela sims! Åh jag har spelat det hela tiden i 4 dagar nu, men kan inte sluta!! :D

Har spelat i ungefär 4 år nu tror jag ;] wii! ^^ Eller mer? o,o För jag spelade från Sims 1 i typ 1-2 år om inte mer.

Aja, skitsamma! :D Har ni kollat på xfactor något? Det har jag, Vem är eran favorit? min är malcolm , han är super duktig, och han rappar jätte bra!! Kärlek till han! Bjuder på 2 låtar med honom! Bra start! Jag tänkte också ta kort på sims! ^^ Så det blir lite roligt med bilder, har typ inga bilder annars xD Men vi hörs senare! Pusss!!! ♥


KÄRLEK.

Av Sandra - 27 oktober 2012 11:59

 

Alla kläder ifrån GinaTricot , ääälskaaar allaa!!!! <33333

Av Sandra - 27 oktober 2012 11:21

Hej på er! :* Jag kom ut ur en varm dusch för en stund sen, sen så fick jag ägg och bacon till frukost! Bra start på en lördag ♥♥ Men iallafall, Mina kusiner, moster och hennes man (lol) kommer idag! Vid 13 tror ja det var! ♥ Eftersom jag fyller år på tisdag, (FWEKFEKFEF) :D Och dom kunde inte komma nästa helg så dom kommer idag! Ska bli så mys att träffa sina små kusiner! ^^ Träffar inte dom så ofta, för dom bor inte här :c <3 Men jaaapp, Ni får ha ett super bra höstlov hörrni! Det ska jag ha iallafall, njuta av varenda sekund!! ♥ Vi hörs senare, under dagen! Kramissaar!   

Bara för jag äääälskar denna låten! Den är super go att sjunga, jag sjunger den hela tiden! ♥

Puss på er! :DD

Av Sandra - 26 oktober 2012 19:18

   


Jag har faktiskt inte redigerat så mycket även om man kan tro det om man kollar på ögonen ;p Men Jag har bara redigerat ''Mascara'' på picmonkey.com och jag stog mot himlen. så då blev det så! :D


Kamera: Nikon D3100 Foto: Alice ♥ Objektiv: 18-55 mm


Ha en bra fredagskväll allesammans! :D

Av Sandra - 26 oktober 2012 16:07

Hej på er :> nu ska jag sitta och lira Sims och lite senare ska jag dra mig ut för en fototur, så härligt, det är iskallt ute men det är sol så det kommer bli super fina bilder! :> vet inte vad jag ska fota men det märker vi :> <3 Vi hörs Sen med nya bilder ! Puss :* Bjuder på en random bild på mitt skåp i skolan , ahahahah xD

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards