sandraadam

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra - 30 mars 2013 19:54

Bilderna kom inte upp innan såg jag så här och varsågoda! c: ^^

Justin Bieber tröja - Ebay
Jeans: MQ

Av Sandra - 30 mars 2013 16:26

Glad påsk alla ! :] ^^

Av Sandra - 30 mars 2013 14:24

Den ljusa är nästan min naturliga! Det är de närmaste jag kan komma typ.. :) Ska jag köra på blå? HAHAHA.

Av Sandra - 30 mars 2013 10:01

     

 


Inte ens fina bilder jag vet. Men ändå, Det blev typ bara 2 bilder :>

De två mittersta har jag tagit själv ^^

 

Nu ska jag spela sims !

Av Sandra - 30 mars 2013 09:21

Hejsan! ^^

Vaknade precis och blev så glad när jag gick upp för solen skiner ute! :DD

HärligtHärligt!


Idag ska jag till mormor och fira påsk, så det blir trevligt! :D

Nu vet jag inte vad ja ska göra, ska nog spela sims nu för har inget annat för mig! ;>

Men först ska jag nog redigera bilderna som alice tog på mig igår! :>


Bara jag som tycker det var längesen jag bjöd på en låt/video? Here you go! ♥

Jag dör vid 2:45 , omg.

Justin Bieber nya låt, jag älskar den så sjuuukt, den är såååå gryyym! Nu är det bara att lära sig will.i.am ´s verser, sen kan jag allt! :> SJUKT STOLT BELIEBER HÄR VAAA!

Av Sandra - 29 mars 2013 21:32

Myskläder, rufsigt hår, osminkad, let's Dance och godis. Åh, jag älskar fredagar.

Av Sandra - 29 mars 2013 15:42

Hejsan! Tog precis en "belieber" photoshoot här hemma c: Lägger inte ut bilderna än, för tävlar med dom så vill inte att någon tar mina bilder c: Så tog lite mobilbilder nu och sen filmade Alice mig när jag visar runt i mitt rum! :D <3 Så förhoppningsvis kommer den videon upp här på bloggen, peace! xx

Av Sandra - 29 mars 2013 09:54

 

Godmooorggon! :]


Dampar fortfarande för det är lov, tahha! Så sköönt mygood. Vet inte varför jag la ut den bilden, men jag ''blickar'' fram till påsken eller nåt, fattar ni? ahahha dålig humor.


Iallafall. Som jag skrev igår så ska jag vara med sötisen Alice idag, och vi ska fota lite, så jag hoppas det blir fina bilder och att solen kanske kollar fram! ♥


Jag har inget mer att skriva, för jag vaknade typ för en kvart sen, HAHA! Inte ens kul kanske, nej. Men JAJA.

HEJDÅ OCH ÄT MASSA GODIS FÖR DET SKA JAG! :DDDDDDDDDDD ♥

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards