sandraadam

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra - 11 mars 2013 21:30

Bjuder på lite bilder! Men iallafall rubriken talar. Pretty Little Liars och choklad. Åh, vad mys. Detta är nog sista inlägget för idag, för att jag ska sova snart, för jag är jätte trött! Och jag är ledig imorgon, så kan sova extra länge, så peace out.

Av Sandra - 11 mars 2013 15:52


Fått lite frågor på om ja kan lägga ut en video där jag sjunger

Idag spelade jag in så tänkte visa er den.


Jag vet inte hur kvaliten är, men jag hoppas den är bra! :D


Ja vill inte ha några hatkommentarer, men positiva skulle aldrig skada! :)
 

Btw, Tack Emilia gumman för du ville spela gitarr! Grym är du! ♥

Av Sandra - 11 mars 2013 10:49

Det ända roliga med detta ämne är att man kan göra JB saker.

Av Sandra - 11 mars 2013 08:04

Om 20 minuter så är det hemkunskap!
Så det blir chill! Ikväll blir det bio med bästa Hanna eftersom att vi är lediga imorgon, och nu har jag inget mer att berätta, så vi hörs senare, kram! ;*

.

Av Sandra - 10 mars 2013 16:31

Fortfarande inte fattat varför jag är kvar.

Av Sandra - 10 mars 2013 13:55

Av Sandra - 10 mars 2013 12:08

Linne: H&M
Tröja: Bikbok
Jeans: Bikbok

Såhär ser jag ut idag, nu ska jag käka och packa ner lite grejer i väskan så allt är klart! ;3

Av Sandra - 10 mars 2013 10:47

Hej alla fina !
Jag vaknade för en stund sen och jag är väldigt pigg :)
Idag ska jag shoppa som sagt, ( har sagt de typ 3 gånger ) xd
Och jag ska kolla på Converse. Och sen ska jag köpa concealer (stavning?!)
Och kludd för mitt kludd är slut och jag behöver mer eftersom jag tapetserar mitt rum *blink*

Jag kommer lägga ut bilder på sakerna jag köpte under dagen när jag kommer hem och dagens outfit kommer ni också få, så det hoppas jag att ni blir glada över....eller nåt AHAHAH.
Bjuder på lite vackra bilder ! :D

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards