sandraadam

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra - 10 mars 2013 10:47

Hej alla fina !
Jag vaknade för en stund sen och jag är väldigt pigg :)
Idag ska jag shoppa som sagt, ( har sagt de typ 3 gånger ) xd
Och jag ska kolla på Converse. Och sen ska jag köpa concealer (stavning?!)
Och kludd för mitt kludd är slut och jag behöver mer eftersom jag tapetserar mitt rum *blink*

Jag kommer lägga ut bilder på sakerna jag köpte under dagen när jag kommer hem och dagens outfit kommer ni också få, så det hoppas jag att ni blir glada över....eller nåt AHAHAH.
Bjuder på lite vackra bilder ! :D

Av Sandra - 10 mars 2013 00:04

stan imorgon med mina bästa vänner. bjuder på en fin bild. osminkad osv men är bara så taggad inför morgon dagen! :DDD <3 Så aa. Ska sova strax, så dagen kan börja! Dröm sött sötnosar! :* <3

Av Sandra - 9 mars 2013 19:15

Jag vill bara skrika av glädje.
Jag är såå glad. Kommer inte ens ihåg när jag va såhär glad. omg.
Två anledningar till varför.
1. Jag är inte sjuk längre. Febern är borta, ingen huvudvärk. Känner mig 100% bra!!! :DD lika crazy som vanligt!

2. Jag ska shoppa med mina två bästavänner imorgon. Nämligen Alice och Emil. åh. Jag som har varit nere hela jävla veckan. och nu bah: WEEEEHOOO! jag vill skrika från balkongen eller nåt. En awesome avslutning på denna veckan. Nu måste jag lugna ner mig. Omg. Kan inte sluta le. Det var inte direkt igår jag mådde såhär bra. Helt sjukt, hur livet kan bjuda på så mycket roligt ena dagen, och sen bara rasar allt. AAAAAAAAAAA.

En till sak..BARA 44 DAGAR KVAR TILLS JAG FÅR SE JUSTIN BIEBER MED EGNA ÖGON. ASSÅÅÅÅ.
okej. En till sak. Om ANTON vinner. På melodifestivalen idag. Jag ska fan dricka champagne på balkongen. HAHAHAHAHAH! Jag älskar mitt liv.
Puss hejdå.

Av Sandra - 9 mars 2013 14:11

halloj! Hur är det med er? :) Med mig är det sådär, har jätte ont i huvudet och känner mig yr men är glad att jag inte har feber längre, så ska vila hela dagen idag och imorgon ska jag till stan med underbaraste Alice.

startade dagen med att sova till 12:30, sen åt jag frukost, och nu myser jag runt i myskläder och har kollat på film. Och nu ska jag kolla på PLL ;'D världens bästa serie, och Aria ( Lucy Hale) är världens vackraste tjej. så jag kommer uppdatera mer senare! pöss! :*

Av Sandra - 8 mars 2013 23:51

hejsan! c:
ska snart lämna ifrån mig mobilen, ska bara ta slut på mitt batteri som har 26% kvar, sen ska jag slockna. vill bara sova ut, sluta tänka och bara drömma mig bort. drömma om något underbart.. typ sommaren. utomlands med dom man älskar och bara njuta av livet. Oh fyfan vad skönt det skulle vara ! <3 bara för det bjuder jag på en weheartitbild. Eller några ;) godnatt!

Av Sandra - 8 mars 2013 19:23

varför kan detta inte hända mig?

Av Sandra - 8 mars 2013 19:23

varför kan detta inte hända mig?

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards