sandraadam

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra - 13 mars 2013 20:23

efter ett träningspass och lite styrka ska jag hämta mig en skål med frukt och ett glas vatten och ta ett skumbad. känner mig väldigt trött, så ska verkligen gå och sova sen direkt.


Alla läxor är klara, Så nu ska jag bara chilla. ;* Ha en bra kväll så hörs vi imorgon! Kram, puss, kyss, hångel HAHA! XD

Av Sandra - 13 mars 2013 17:49

dags att skaka på fläsket ;)

Av Sandra - 13 mars 2013 17:49

dags att skaka på fläsket ;)

Av Sandra - 13 mars 2013 16:31

Hej alla ! :3
Jag har ätit lite glass och kollat på Top Model, och nu har jag pluggat och det gör jag fortfarande! :(

Vi har engelska prov på fredag, och sen svenska och spanska tills imorgon, så nu har jag pluggat klart, orkar inte mer HAHA!
Ska snart gå och käka lite och sen efter det ska jag träna! Så vi får se om vi hörs mer idag! ^^ Ska kanske visa en sån där "speciell bild " sen! ;3

Av Sandra - 13 mars 2013 07:22

Av Sandra - 12 mars 2013 22:19

BLERINA DU ÄR SÅ SJUKT UNDERBAR HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSHSHSH MIN MAGE. Tack för du Made my day!

Av Sandra - 12 mars 2013 21:10

 


Sitter och rensar lite bilder, och hittade denna. Tror jag inte jag har visat den innan. o,o

Vet inte varför jag visar den, men den är speciell.. vet inte varför.

Står liksom bland löv och kollar ner, men jag var mycket gladare på den tiden.

jag är glad nu också, men nu rasar allt dagen efter man varit glad..

 

Då var man glad hela tiden, saknar hösten.

För den är så mysig, massa färger, man kan bära höstfärgade tröjor tex vinröd som jag hade.

ja har inte redigerat bilden eller något, tog den bara direkt från datorn.


jag ville bara visa en speciell bild, det kan jag kanske börja göra oftare, så jag inte bara bloggar om skolan liksom. c:

 

Av Sandra - 12 mars 2013 20:58

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards