sandraadam

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra - 26 oktober 2013 22:31

Tjaaaaa.
Vad har ni för er? :'DD

Jag ligger just nu i sängen och fryser framför Disney Channel o smsar lite med pojkvännen, ganska mysigt ändå.
Fast skulle vara 1000 gånger bättre om han var brevid mig istället. Men jaja.
På onsdag så <3

Imorgon ska jag som sagt ut på stan och jag ska göra en video .. Men igen video har funkat.. Så i värsta fall får jag la ta kort.
Men jaja.
[f[Godnatt babes.

Av Sandra - 26 oktober 2013 19:47

Av Sandra - 26 oktober 2013 17:02

Hejsaaaan!
Haft en mysdag idag, spelat tennis med pappa och aa .
Fått en ny spegel så har fixat till rummet lite.
Nu ska jag upp till stan med pappa. Behöver nämligen nagellim !

Av Sandra - 26 oktober 2013 12:20

[Bild]

Finaste .

Av Sandra - 26 oktober 2013 09:36

Godmorgon hörre ni!

Idag ska jag som sagt spela lite pingis med pappa, tror lite tennis också, vi får se! :')
Ska bli riktigt kul iallafall.

Jag har typ inget att skriva för att det händer typ ingenting mer idag, men aa.
Jag skriver igen senare iallafall!

Av Sandra - 25 oktober 2013 23:26

Hejsaaaaan!
Förlät för den sjukt dåliga uppdateringen, men jag se haft fullt upp helt enkelt! :')

Ligger just nu nertryckt under mitt tjocka täcke och lyssnar på lite musik, heheheh.
Denna fredagen har varit super mysig! Jag var på stan med Julia efter skolan & fick med mig en body lotion hem från kicks för 40 kronor.
Okej ingen bryr sig men det skiter jag i hahaha.

Vi gick iallafall runt och pratade, massa skratt oh allt var så bra! Gick runt bland alla ljus med en latte i handen, en sån känsla!
Imorgon ska jag spela lite pingis tillsammans med pappa. Kommer bli jättekul tror jag!

Men jaaaaa. Att ha lov känns så oroligt jäkla skönt. Är såååå himla trött på skolan nu, så ett lov sitter bra! äntligen.

Av Sandra - 24 oktober 2013 12:38

Sitter och Chillar på matten då #blerärduktig eller nått! Peace out BITCHES

Av Sandra - 22 oktober 2013 22:02

Emil kom förbi och kramade om mig i några timmar samtidigt som lite pusskalas blev av.
Haft en underbar kväll iallafall och nu ska jag dra av sminket ur ansiktet och hoppa i sängen som luktar älsklingen <3
Somnar med ett leende

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards