sandraadam

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra - 20 oktober 2013 13:45

alltså.
Jag och romantiska filmer afkszlndlzkd.

Smsade med Julia samtidigt och där satt jag o grät.
Jag rekommenderar verkligen den filmen, den är verkligen hur bra som helst!
särskilt för er som gillar dans osånt!
Filmen är nämligen en dansfilm.
Det handlar om Emily och Sean!
Sean är ledare i en dansgrupp som sedan Emily går med i.
Sen blir dom kära och dom är så himla söta SÅ DET GÅR INTE HÅLLA TÅRANA INNE.

Nu ska jag försöka hitta på något annat roligt! :'D

OHERREEGUUUUUD.

Av Sandra - 20 oktober 2013 10:06

-

Av Sandra - 20 oktober 2013 09:00

Godmorgon!
Känns tidigt att vakna nu på en söndagsmorgon men men :*
Denna söndagen kommer bli bäst, står just nu vid mitt fönster och kollar ut samtidigt som regnet smattrar på rutorna, och jag älskar regn. :D

Idag ska jag som sagt
Kolla på film och sånt mysigt.

Mobilen är i handen så kommer säkert smsa en del som vanligt haha.
Imorgon är det måndag och det betyder 9 dagar tills min födelsedag. nanannaanna.
Också 9 dagar tills jag haft ett halvår med min älskling, livet är bra.

Av Sandra - 20 oktober 2013 00:36

Nu är jag trött. Väldigt trött. Kan knappt hålla uppe mina ögonlock längre.
Ska krypa ner under mitt varma täcke och drömma mig bort i några timmar.
Imorgon är det söndag och det ska bli en slappdag.

Fixa på rummet, kolla på film och bara mysa.

Tror det behövs innan en ny skolvecka kommer!
Skönt iallafall att det är lov sen, känns verkligen bäst.
Godnatt med er <3

yo.

Av Sandra - 19 oktober 2013 23:15

Av Sandra - 19 oktober 2013 22:11

1. Tre namn jag lyssnar till:

mina närmaste antar ja c;


2. Någonting jag tycker om med mig själv:

uh.. ögonen.


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

allt annat :D


4. Detta är jag rädd för:
mörker, åska , ormar och kryp överhuvudtaget


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

kärlek, lycka och ett leende ♥


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

slicka mig på armbågen.


7. Detta tycker jag om att göra:

pussas, kramas och vara lycklig ♥


8. Detta vill jag göra just nu:

pussas & krypa ner i Emils famn.


9. Bästa känslan:

att få känna att man är värd något, känna sig älskad & vara riktigt jävla lycklig.


10. Värsta känslan:

att bli ignorerad, eller bara må skit.


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

jaadu haha, emil har allt ändå ♥


12. Är jag kär just nu?

ohja!


13. Jag vill gifta mig:

Med emil :D


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
oj listan är lång haha. Hoppa ut ur ett flygplan, tatuera mig osv c;

15. Min käraste ägodel:

Tröjan jag hade på M&G. :] Justin freaking hand har rört min höger axel. Okej. Min midja med men aa.


16. Något jag vill ha i present:

ingen aning haha


17. Detta har jag på mig just nu:

Linne, mjukisbyxor, örhängen, armband & prickiga strumpor :D


18. Favoritkläder:

stickade tröjer, Mjukisbyxor c;


19. Favorit djur:

kissekatt & elefant


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

pop, R&B typ C;


21. Favoritlåt just nu:

Oj, jag vet inte. Men Miley´s nya album bara rullar hos mig!


22. Roligaste ämne i skolan:

svenska & no .. iallafall när vi har kroppen haha


23. Tråkigaste ämne i skolan:
matte

24. En bok jag gillar:

pll & twilight c;


25. En film jag älskar:

Twilight ♥__♥


26. Favorit tv-program?

PLL typ och öh.. jaadu haha


27. Favoritdoft:
vanilj & lite annat smått o gott jag har på hyllan.

28. Detta äter jag gärna:
kakor :D

29. Dricker helst:
cola C;

30. Favoritgodis:

bilar. :D ♥


31. Hit vill jag gärna åka på semester:

USA


32. Färg på mina ögon:
Ljusgröna ..

33. Min längd:
160,1 cm var jag senast faktiskt. omg. hahaha ..

34. Jag tror på:

nåt


35. Jag spelar:

sims, hahaha eller va C;


36. Person jag beundrar:
Justin & mamma ♥

37. Så här bor jag:
Tvåvåningshus med mamma, pappa & storebroooor.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:

fan vet jag .


39. Det här tänder mig:
..

40. Det här gör mig avtänd:

.. asså hahaha


41. Favoritfärg:
lila, rosa & svart ;>

42. Favoritcitat:
många, väldigt många (:


43. En hemlighet jag vet:

aa det skriver jag ju här med ;)


44. Bästa present jag fått:

M&G osv. Kan fortfarande inte sluta kolla på kortet jag fick av emil :( ♥♥


45. Senast köpta skiva:

Believe i guess o.o


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina ögon.. som sagt


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
min kropp, håret, ansiktet osvvvvv nananna


48. Udda förmåga/egenskap:

idk dude, i dont know o.o


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en elefant, fråga inte varför :]

50. Vad lyssnar du på just nu?
SHE SAYS SHE LOVE MY LOLLY, SHE WANNA MAKE IT POP .. NANAN.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

varit på stan med emmi & fixat lite hemma.


52. Var är dina föräldrar födda?

on tha hospital


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

ingen aning :D


54. Vilken är din favoritrestaurang?
oj.. ja vet inte haha. Kinamat är alltid gott alltså. :D

55. När badade du i en pool senast?

I grekland.


56. Har du varit med i någon skolpjäs?

tyvärr -.-


57. Hur många barn vill du ha?

2-3


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

rock..


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

nej :c


60. Vad har du för TV-kanaler?

många :D


61. Har du åkt moped någon gång?

tror inte de, isåfall med pontus (:


62. Har du busringt någon gång?
hahahaha ja oherre

63. Har du fått felparkeringsböter?'

nje


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
snälla. ge. mig. den.chansen

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

afrika :D


66. Har du en egen trädgård?

egen o egen.


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
uhm

68. Kan du alla orden i nationalsången?

nej hahahah


69. Badkar eller duschkabin?

båda men badkar är mysigast !


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

twilight c;


71. Favoritpizza?

kebab c;


72. Chips eller popcorn?
pips ♥

73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte läppstift :D

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

aa varje kväll, vafan tror du?


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nej, hahaha


76. Apelsin- eller äppeljuice?
APELSIN

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Emmi, donken c;


78. Favoritchoklad?
Vit choklad eller den där Marabou eller hur det stavas med jordgubb!

79. När röstade du senast?

förra fredagen, idol c;


80. När åt du en hemodlad tomat sist?

i somras


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

nej ha


82. Är du bra på matlagning?
bäst.

83. Klarar du att tanka själv?

aldrig testat c;


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på?

på?


85. Pepsi eller Coca Cola?
cola fast pepsi är inget problem det heller

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nje


87. Vad var det senaste du handlade?
läppglans

88. Har du kräkts offentligt:
nix

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

hitta den sanna kärleken och vara lycklig är så mycket mer än pengar


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

oftast inte :]


91. Har du ringt något betalnummer:

ja antar de


92. Kan man vara vän med sitt ex:

ja?


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

morfar


94. Hade du mycket hår som liten bebis:

typ ja hahahah c;


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

''Hej du har kommit till Sandra,...'


96. Vad har du i din väska:

Hörlurar, nycklar, lipsyl, plugg.


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

lyssnar på när emil sjunger ♥


98. Vad är du tacksam för idag:
allt. Hur mycket stöd & kärlek jag har fått & har.


99. Var hittade du den här listan:

listfolder.se


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

ni som vill.

 

 

Av Sandra - 19 oktober 2013 22:01

 

Blev ändrade planer så jag sover hemma inatt, haft en otroligt mysig kväll med min familj framför körslaget, godmat & lite choklad o såååånt.

Sedan kollade vi lite på film & här sitter jag och dunkar musik för mig själv och smsar med min prins ♥

Saknar honom.



Av Sandra - 18 oktober 2013 21:03

Är hemma hos Emmi nu och nu ska vi ställa oss i köket.
Lite sent.. Men eftersom vi kom hem från bion precis :) menmen.
Filmen var faktiskt bra och jag ser fram emot denna helgen.
Kommer bli helt awesome.

Imorgon ska vi upp till stan, ta en fika och bara umgås.
Vill inte vara någon annanstans än hos min syster just nu <3
Därför säger jag godnatt och hejdå till alla som smsar.
Väljer att stänga av mobilen o skita i allt. <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards