sandraadam

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra - 13 oktober 2013 15:55

Valde att dra ner alla posters och ha några som fondvägg.
Tyckte det blev snyggare än att ha över hela rummet.
Känns som rummet blev större och ljusare, så jag är super nöjd.

Nu ska jag försöka äta lite och sen får vi se vad jag hittar på. :')

Det var värt 2 och en halv timme. Ahahah c:

Av Sandra - 13 oktober 2013 14:24

HEYYYY!
Har äntligen blivit klar med mitt rum, snart iallafall. :)
Ska försöka få i mig en liten smoothie sen och kolla lite på film kanske, vi får se vad jag hittar på!

Jag är iallafall nöjd med mitt rum, har fixat och fixat så noggrant som bara den, okej nej. HAHAHAH.. Men jaja, man ser mitt golv igen, WEHO.

smink är inget som behövs på söndagar enligt mig. Hehe. :')

Av Sandra - 13 oktober 2013 08:19

Godmorgon på er!
Idag är det söndag, och jag har verkligen ingen aning varför jag är uppe nu. Vaknade va halv 12 igår så hahaha.
Men jag är verkligen så pigg så jag kan inte somna om oh det suger. :c
Vill inte vara vaken vid denna tiden på en söndag ju. c:

Idag så ska jag städa/plocka undan lite på mitt rum. Tänkte "höststäda", ne men jag har ju fått hem lite nya saker så behöver lägga in allt, ställe upp allt oh fixa iordning lite!
Annars är det att vara hemma som gäller, kanske går ut oh går eller något lite senare, det märker vi. :'D

Av Sandra - 12 oktober 2013 23:26

Myser just nu framför tvn i min säng och smsar med Julia. Normala sms såhär dags på en lördag, eller hur? Haha.

Ska snart röra mig vidare till badrummet för att borsta mina silvertänder så jag har det gjort hehe.

Fick en kommentar om jag kunde fixa mer skönhetstips och självklart kan jag det!
Jag börjar med "Veckans skönhetTips" redan på måndag.


Tack till alla som har besökt bloggen idag Btw. Blir sååå himla glad när jag ser statistiken höjas.
Guuu vad ni är bra! Godnatt hörre ni ni c:

Av Sandra - 12 oktober 2013 21:41

Precis hoppat i ett par mysshorts och en tjocktröja och krupit ner under täcket.
Hannah montana på tv ju. Åh.

Lycklig.

Av Sandra - 12 oktober 2013 19:29

Gorgeous.

Sluta aldrig le, vackra du.

Fyfan vad du är bra, ♥

Av Sandra - 12 oktober 2013 18:59

Förvånat jag vet, gick Sandra till köksbänken och skärde upp lite grönsaker och rörde ihop en god dipp.
- Detta vill jag ha till efterätt. :)

som ni förstår ska Sandra njuta in i det sista av denna lördagskvällen.
Grönsaker doppade i dipp är fan det godaste som finns.

Av Sandra - 12 oktober 2013 16:27

 

Ett läppbalsam ifrån H&M för bara 10 kronor! Den luktar vanilj kaka & den är verkligen så bra!

Jag får alltid torra läppar under hösten & vinter så denna kommer verkligen behövas! Den är jätte slät och mjuk, den är inte alls kladdig heller. Helt bäst är den faktiskt, enligt mig. Och bara 10 kronor?!

 

9 par öronhängen för bara 50 kronor? ÄLSKAR verkligen H&M´s ''paket'' med öronhängen.
Alla är verkligen så himla fina & jag är en sån som hatar att bära stora och långa öronhängen. Så dom här är perfekt för mig hihi!

 

Fixade lite stjärnor på denna bilden för detta är en stor favorit hos mig & tydligen många andra i skolan :'D

Ni som säger att mitt hår luktar vanilj, här har ni min lilla ''hemlis''. :)

Den hittar ni på H&M för bara 40 kr. Den luktar alltså vanilj, det är 30 ml och den är så himla söt och såå god!

Jag brukar helt enkelt ta den i mitt hår för att känna mig lite extra fräsch, och många säger att jag luktar gott så här har ni svaret helt enkelt! ♥

 

En bodylotion ifrån LDB är alltid en favorit i min hylla haha!

Denna luktar väldigt fräscht, svartavinbär, lite vanilj & granatäpple tror jag! (:

Den är väldigt lätt, så den går snabbt in i huden, man blir len bara någon minut efter.

Den är verkligen galet bra.


Denna köpte jag dock inte igår, utan detta är mer tips!

Jag tror den finns lite överallt för under 50 lappen. Och de är såå värt de! Ser ni den så tveka inte.♥

 

 

 

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards