sandraadam

Alla inlägg under januari 2014

Av Sandra - 8 januari 2014 19:24

Har aldrig varit så stolt över mig själv.
Kört ett hårt TABATA pass, hör ni eller? TABATA. Det var fan de jobbigaste jag gjort, men jag är så stolt för jag slutade aldrig.

Det är att man kör två övningar varannan gång. Stenhårt i 20 sekunder, vila 10 och sen kör man så i 4 minuter .
Byter ut övningar kör stenhårt 20 oså.
asså åh.

Att jag aldrig gav upp, är så jävla glad.
Ska nu hoppa i ett varmt bad, njuta av kvällen i skum & bara andas.
att jag faktiskt lever, wow.

Så skönt att få bort alla monster ur huvudet, känner mig tom och bara rensad liksom. Alla monster är borta & jag känner att.
jag kan.

Av Sandra - 7 januari 2014 22:36

glada låtar är något av de viktigaste jag behöver just nu.
vill bli pepp & glad.

Här är några låtar jag lyssnar på!

Me detta säger jag godnatt.
Puss på er alltså.

Av Sandra - 7 januari 2014 15:16

redan efter första lektionen kände jag att jag ville gå hem, så ska de inte va.
Jag vill bara bort från skolan & jag måste allvarligt talat försöka.

denna terminen kommer bli riktigt hård. Har så många lektioner som jag har svårt med..
Har iallafall sovmorgon vissa dagar.
Jag tror de jag behöver är stöd, för jag får inte tappa viljan.
Jag får verkligen inte de, för då kommer allt gå snett.
Verkligen allting.

Av Sandra - 7 januari 2014 07:39

Tjabbaaaaa!
Skolan är igång, har haft en otroligt mysig morgon. Hoppas på att de blir så varenda morgon, haha.
Åt en god frukost & plattade håret, sminkade mig och allt sånt där.
yey.

Brukar aldrig äta frukost haha, nu jävlar ska jag försöka må bättre i skolan. :)

Hoppas alla får en bättre skoldag än vad jag kommer få. PUSS PÅ ER.

Av Sandra - 6 januari 2014 22:06

jag ska snart göra mig iordning & krypa ner i sängen som luktar älsklingen. Haft en jätte mysig dag & jag saknar honom redan.
känns bra att få träffa honom varje dag igen.

Skolan är igång igen, eller aa imorgon. Jag är inte alls taggad & jag skulle verkligen önska en till extra ledig dag.
Jag ska verkligen kämpa i skolan nu, kommer bli svårt.. & jag vet att mitt humör kommer falla i kras tack vare skolan.
jag trivs helt enkelt inte.
Mitt humör kommer gå rakt ner, jag är beredd på de nu. Men jag har viljan & jag ska fan klara detta nu. försöka.

Av Sandra - 6 januari 2014 13:48

Idag är de sista dagen på lovet, fan.
känner att min hals börjar göra lite ont, hoppas de inte leder till något, får se när de går vidare.
Gör ont när jag sväljer bara, men Aja.
haft en helt perfekt dag med henne, vi har snackat och skrattat och aa. Bara haft de kul.

Sitter just nu i min säng med lite musik & inväntar min prins som jag hoppas snart som möjligt öppnar min dörr, haha.
en perfekt avslutning.

Av Sandra - 5 januari 2014 11:07

Godmorgon allesammans!
Precis kommit ut ur duschen & ska nu gå och fixa mina naglar med dn kopp te. mys.

Bästavän kommer hit om typ 1 och en halv timme och sover här, härligt.
& sen på måndag kommer emil hit & pussar mig lite, var så längesen. (:

på tisdag börjar skolan & det är första gången jag inte känner SNÄLLA DÖDA MIG.
Fått in en helt annan inställning i huvudet, ska fan fixa skolan asså.

Av Sandra - 4 januari 2014 19:17

hej vänner!
ligger just nu i min säng & kollar på catfish,mycket bra program detdär.

Har haft en super härlig tid med My, kändes bra att få umgås med henne igen, var ju så satans länge sen.

ska la ligga här en stund till, sedan käka & fixa lite på rummet.
Ska äntligen få krama om min bästavän imorgon & sedan få pussas på måndag med min älskling.
lycklig som stryk.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards