sandraadam

Alla inlägg under januari 2014

Av Sandra - 17 januari 2014 08:30

Hej allesammans!
Hoppas ni har sovit bra & allt det dära!

ska börja packa ihop mina grejor & sedan får jag skjuts ner av mamma, mycket snällt.

här har ni dagens outfit också!

Jag bär en svart kofta från Lindex
Vitt basic linne från H&M
& ett par jeans från Bikbok. :)

ha en bra fredag så hörs vi!

Av Sandra - 16 januari 2014 21:47

Beauty And A Beast börjar snart, så ska göra de lite mysigt med lite ljus oså!
Börjar 9 imorgon, vilket jag är så glad över. Behöver få lite extra sömn, är så trött.
Skolan börjar bli så jäkla seg nu & jag vill bara sova haha.

att det är fredag imorgon gör ju allt bättre, ska bli så otroligt skönt med helg. Har dock engelska prov på onsdag, men jag ska fan fixa de!
Får ta med grejerna imorgon & sitta lite över helgen, ska man få bra betyg så ska man !

nu måste jag gå, så hörs vi mer imorgon. Puss på er.

My own Queen.

Av Sandra - 16 januari 2014 19:27

Kommit ut ur en lång & varm dusch.
Nu ska jag hämta min proteinsdricka & fixa so läxan tills imorgon.
Fräsch och ren är jag & jag känner mig stolt över mig själv.
kört över 50 squats idag.

är kär i känslan man får när man verkligen har tränat ett bra pass. Känner att man är trött, skönt trött. Kroppen känns tung.
Mitt självförtroende puttas upp ett snepp.. Såg innan i spegeln att de börjar synas resultat.
får mig fortsätta ännu mer. alla kan. Kom igen.

Av Sandra - 15 januari 2014 22:11

Godkväll!
jag ska hoppa ner i min gosiga säng & försöka sova.
myst med mamma framför
Några PLL avsnitt, vilket var så otroligt mysigt.
behövligt.

jag hoppas ni har haft en bra dag & sover gott! Jag uppdaterar mer imorgon, puss på er!

Av Sandra - 15 januari 2014 17:48

         

- sprang ut & fotade lite innan. Inget annat för mig.

& nej, inte samma bild på 2 & 5. ;)

Av Sandra - 15 januari 2014 17:05


Av Sandra - 15 januari 2014 16:15

Hej vänner!

Fick en kommentar på inlägget med mina vs, någon som ville få mer info om dom.

men jag drar igenom en efter en nedanför, & jag hoppas ni blir nöjda.

jag själv är inte på de bästa humöret man kan va på, så då vill jag göra ER lite extra glada.

Om de är något mer ni saknar i bloggen, är det bara fråga i frågrutan eller kommentera, de är trots allt ni som läser ♥


 


1. Från vänster sida (tror jag haha) så har vi secret craving. Den köpte jag i somras utomlands, så den är snart halvfull, använde den sjukt mycket i början. Den luktar en blandning av vanilj & svartvinbär. En väldigt vuxen doft enligt mig, söt men ändå fruktig. Jag har dock slutat använda den till mig själv, använt den mer till mitt rum. Rummet lukter gudomligt.

 

2. Brevid den så har vi such a flirt. Den är ganska ny hos mig.. Inte använt den alls typ, vilket är knäppt av mig, för den är hur gud som helst! Det står att den luktar stjärnfrukt & vit orkidé.. men enligt mig gör den inte de alls. Enligt mig luktar den godismeloner.. dom där ljusrosa små melongodisarna, lite halvsura.  Jag tycker iallafall att den är väldigt söt eftersom den luktar godis, men ändå fräsch eftersom den är syrlig. svårt att förklara, suger på att beskriva dofter haha.

god är den.

 

3.Sheer love. Det är min absoluta favorit av alla. Jag har velat ha den jätte länge & har äntligen beställt hem den. Den befinner sig just nu i mitt skåp i skolan, fyller alltid på efter varje lektion & jag kan inte få nog av den. Doften är otroligt gullig & det första som kommer upp av doften är rosor.. blommor helt enkelt. Väldigt feminin helt enkelt & aa. Gudomlig.


3. Coconut Passion. Jag använder inte den så ofta längre, men den är så söt & det luktar typ alla vaniljbakelser tillsammans med lite kokos. Tycker den passar bra till sommaren, stränder. Den luktar inte så mycket kokos, mer vanilj. För er som gillar sötare dofter, så är det verkligen något för er.


4. Sensual Blush. Denna bodymisten är den nyaste & jag har ändå använt den mer än vissa andra. Jag tycker om den så mycket & den passar verkligen mig som person väldigt mycket. Den luktar smultron & är en väldigt varm doft men man känner sig ändå fräsh när man använder den. Kommer droga den i sommar, just sayin.


5. Secret Charm. Detta är nog den svåraste att beskriva så folk förstår.
 Den luktar blommor blandat med honung. Den är väldigt frisk & fräsch, kommer använda den i sommar som fan den också. Den är lite mer parfym över den, den luktar starkt men så otroligt jävla GOTT. Önskar den fanns i parfym så den håller längre. Det står iallafall Jasmine & Honung på flaskan, och jag tycker de stämmer! Den är såååååå god.

G A L E T.


5. Sist ut har vi Strawberries and Champange. Detta är en väldigt lyxig doft, den doftar lite för mycket champange för min smak, man känner knappt av jordgubbarna tyvärr. Men den är god & väldigt lyxig.

Jag måste ha använt den innan jag ska sova, annars kan inte jag sova. Tar alltid lite innan jag ska sova, somnar alltid snabbare då. Så den behövs den också.

 

Om jag måste välja mina favoriter i nummerordning.

1. Sheer love.

2. Secret Charm

2. Sensual Blush

orkar inte skriva alla, sorrysorry. (:

 

HOPPAS NI ORKAT LÄSTE LITE IALLAFALL HAHA!

 



 

 


  

Av Sandra - 14 januari 2014 17:54

Before I die

(2) Tumblr

chℓoe-diaries

Before i die...

Before i die...

(100 ) Tumblr

Before I die🙏

send a message in a bottle

Untitled

before I die

before i die  | via Tumblr


Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards