sandraadam

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra - 5 oktober 2013 17:45


1. Vad heter du? Sandra
2. Vad kallas du? Sandra, lillizen typ.
3. Vad vill du bli kallad? det ja blir antar jag !
4. Födelsedatum? 30 oktober
5. Stjärntecken? skorpion
6. Lunar? ??
7. Msn? ja men det var inte igår
8. Helgon? ?
9. Vart bor du? i ett hus :D
10. Vad har du för mobil? en lila ajfån :DDDD

11. Har du en egen dator? ja men den funkar inte :D
12. Vem är din/dina bästisar? emil, alice & emmi ♥
14. Vad ska du göra i sommar? oj det vet jag inte haha
15. Favoritfärg? Lila & rosa. Men svart är fan inte fel. :D
16. Turnummer? 1 och 18 tror jag av någon andledning
17. Vad älskar du mest? att få umgås med dom man älskar, vara glad & göra saker man älskar.
18. Intressen? sjunga & fotografera
19. Favoritband/artist? justin, demi lovato ♥
20. Favoritlåt? justins vanliga, ingen ny faktiskt för lyssnar på massvis :]

21. Namnsdag? 17 februari tror jag haha
22. Vad skulle du vilja heta? det vet jag inte, julia ty
23. Vad heter du på din msn just nu? oj det kommer jag inte ihåg c:
24. Hur många online? -
25. Vem är din 15:onde online? -
26. Vem har du blockat?-
27. Hur många olika grupper har du? JA ANVÄNDER INTE MSN FÖR I
28. Har du några olästa mejl på hotmail? nej
29. Har du några nya kommentarer på bdb? har inte ens bdb
30. Isf hur många? -

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Som Emil.
32. Beskriv ditt hår? eh, tjock lockigt brun/rött.
33. Har du några piercingar/tatueringar? nje, eller räknas öronen?
34. Vart skulle du bo om du fick välja? i usa någonstans
35. Bor du i lägenhet eller villa? villa :]
36. Vilken färg är snyggast på kläder? svart enligt mig. Klär mig ofta i svart.. :D
37. Vad har du på dig? svart tröja (haha) & mjukisbyxor.
38. Har du något i håret just nu? en toffs C:
39. Vad har du gjort idag? pluggat som fan, fifflat med min mobil c;
40. Vad ska du göra imorron? plugga & besöka momo ♥

41. Hur mår du just nu? jag mår bra!
42. Hur brukar du annars må? det går som en bergodalbana !
43. Är du sjuk? ne
44. Har du ont nånstans? ja
45. Har du gått till tandläkaren detta året? ja c;
46. Vad heter din partner? emil !
47. Har du några syskon? pontus ♥
48. Vilket är ditt favoritdjur? katter & elefanter!
49. Äter du ofta godis? nje äter inte något överhuvudtaget pgr tandställningen.
50. Vilket är ditt favoritgodis? choklad &bilar ♥

51. Vad är det finaste som finns? Emil.
52. Vilken är din favoritdryck? cola
53. Vilket är ditt favorit tv-program? eh något på mtv typ C
54. Vilken är din favoritveckodag? fredag :D
55. Vem är din förebild? Justin Bieber & Demitria Lovato ♥
56. Vad är bäst med dig? Hmm..  Tror nog det är att hur dåligt jag mår så finns jag där för andra. :)
57. Har du några komplex? typ hahaha
58. Hatar du någon just nu? na
59. Vem hatar du? .
60. Har du kysst en apa? jne :C

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? en kisse
62. Är du allergisk mot något?  ananas :D
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? -
64. Hur många bilder har du lagt ut?-
65. Vad har du valt för bild här ovan? -
66. Vilket band är det sämsta som finns? The wanted hahhha
67. Är du kär? så in i ♥
68. Isåfall i vem? Emil.
69. Vad är din civilstatus? gift ;)
70. Är du cool att jag är (:

71. Är du homofob? -
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? fb eller va
73. Isåfall vilken/vilka? -
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? smaksak
75. Vilket är det fulaste killnamnet? samma
76. Har du varit hos frisören det här året? nej, klipper mig själv/hemma

77. Använder du nagellack? yes :D
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? yesh:]
79. Har du eget rum? ja
80. Har du en dubbelsäng? nje men kommer ha när jag byter rum. :]

81. Har du en egen platt tv? ja
82. När flyttade du senast? aldrig :(
83. Vilken stil har du? eh
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? justin !
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? hmm.. miley tycker jag nog ilovher ♥
86. Vill du bli känd? kanske o.o vet inte
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? ?
88. Har du hoppat studsmatta det här året? ja
89. Vilken är den godaste frukten? vattenmelon & äpple
90. Äter du grönsaker varje dag? ya

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? ne
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?normal antar ja ..
93. Hur lång är du? 1.60 senast jag mätte mig :D
94. Är du nöjd med dig själv?
95. Vad är du bra på? finnas där för andra
96. Har du en egen hemsida? denna ♥
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? ne
99. Vad är klockan just nu? 18:12
100. Är det jobbigt att svara på frågor? nerå

101. Hur ser din dataskärm ut? silver och ganska stor C:
102. Har du städat idag? a
103. Har du varit ute idag? nej
104. Vem ringde du senast? pontus
105. Vad var du senast arg på? -
106. Vad har du för status på msn just nu? -
107. Är du ofta inne på msn? nej för fan
108. Önskar du att du var tjockare? uhm nej o.o
109. Hur många hus har du bott i? 1
110. Är du medlem på last.fm? ne

111. Lyssnar du på webradio? nej
112. Bäddar du sängen? om ja orkar (:
113. Har du lätt för att somna? ibland
114. Snarkar du? tror inte det faktiskt:D
115. Vad har du för startsida?
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? a
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? nej haha
118. Vad lyssnar du på just nu? lollyy
119. Vad har du för ögonfärg? ljusgröna .. c:
120. Vill du tatuera dig? ja!

121. Vad har du för visningsbild på msn? snällaa
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? fb oh bp :D
123. Laddar du olagligt ner musik? nej

124. Har du en egen ipod? ja
125. Är du fet? nej
126. Vad önskar du dig i julklapp? uhm har inte tänkt så  långt
128. Har du sett filmen linas kvällsbok? nej :D
129. Är du emo? nej
130. Vad stör du dig på? falska jävlar. usch.

131. Vad är emo enligt dig? en stil
132. Brukar du lyssna på hög musik? ohja!
133. Vad gör du om dagarna? massor
134. Tycker du om popcorn? jadå c;
135. Vilken är din favoritläsk? cola
136. Vad är din favoriträtt? maaaat
137. Vad tycker du om raggare?' inge favori men har inte något emot dom
138. Vad tycker du om punkare? ?
139. Har du skärt dig nån gång? -
 

Av Sandra - 5 oktober 2013 14:47


Tjenare!

Riktigt nöjd över min uppdatering idag faktiskt hih! :*

Har pluggat No, stenhårt. Kan det mesta nu och det känns sååå skönt.

Mamma och jag tänkte ha lite kvalletid, spela lite sims och prata lite skit. världens finaste mamma ♥


Ville bara slänga in ett inlägg för att uppdatera lite eftersom jag kommer no sitta här i några timmar haha.

Vi hörs!

 

Av Sandra - 5 oktober 2013 11:38

Tumblr

 

Hej sötisar! C;

Jag har precis fått i mig lite energi och nu ska jag dra mig neråt och fixa naglarna.

Gjorde franskmanikyr för bara någon dag sen men det vita topparna har redan börjat lossna, så får hitta på något annat =)

 

Denna lördagen kommer bestå av största dels plugg, för har två prov näsa vecka. (:

Så kommer spendera dagen i myskläder, nåt gott att dricka & lira musik i öronen samtidigt som jag trycker in nödvändiga saker i hjärnan. ♥

Hoppas ni får en jätte bra helg!

 


Med tanke på att jag har fått tillbaka min Iphone så ska jag försöka göra någon video eller nåt sånt!

Äntligen.

Av Sandra - 5 oktober 2013 09:54

 

Fyfan vad jag har saknat den.

Äntligen är den hemma igen.


Har suttit och fifflat med den hela natten + hela morgonen.

Känns skönt med en lila älskling som faktisk fungerar. c;

AWESOME.

Av Sandra - 5 oktober 2013 01:45

Känns bra att ha tillbaka mobilen i handen.

[Bild]

Av Sandra - 3 oktober 2013 22:07

Jag är så trött efter denna dagen.
Varit en tuff dag idag och ja, behöver sömn helt enkelt :'D

Hum. Mycket har hänt nu så funderar på att ta en paus ifrån bloggen, orkar inte skriva av mig här över er, eftersom jag vet inte vem som läser detta.
Så jag skriver av mig på andra sätt och det tror jag ni har förståelse för!
Vi hörs när jag mår lite bättre.

:'D

Av Sandra - 3 oktober 2013 07:43

Vi får se om jag uppdaterar mer idag. Det märker vi :'D

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards