sandraadam

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra - 10 maj 2013 16:51

Välkommen! :]
Justin bieber Lifesize, inte illa alls!
Känns som att han är hos mig igen på riktigt.. Underbart *_*

Av Sandra - 9 maj 2013 22:52

Sitter och snackar lite med Alice just nu,
Var ute med Emil och Alice innan, vi var typ ute, så gick vi runt o bara va.

Sen kom Emils buss så jag och Alice drog hem, och nu sitter jag här med Emils jacka för han glömde den. Men jag är bara glad, kan ha den som en filt ikväll.. AHAHA.
Tur att jag ska träffa han imorgon igen bahahah.

Fula bilder osv.

Av Sandra - 9 maj 2013 13:25

Bra selena! :>
En indisk låt, underbar...........

Av Sandra - 9 maj 2013 11:01

 


Denna bilden förändrade mitt liv.

Bilden fick mig att träffa min största idol.

 

Bilden fick mig att se Justin Bieber med egna ögon.

Ja saknar dagen nåt enormt. Tänkte berätta om dagen nedanför..

Ni behöver inte läsa allt, men känner för att skriva lite nu.. <3


jag,mamma och alice skulle åka in och shoppa.

mamma började springa in i olika kontor typ och pratade med folk som jobbade där.

så jag frågade.. '' Mamma.. vad är det som händer? Du har sagt mysko saker..'

Mysko saker menar jag typ '' köp ett kort och en nalle.. ' Vi måste skynda oss hem från stan.

 

då kom sanningen fram.. '' du har vunnit meet & greet'', det var svaret jag fick tillbaka.

jag fattade ingenting.. i en minut stog jag bara där och tankarna började röra runt i huvudet.

till slut, fattade jag. en träff med min livkraft, andra halva som har hjälp mig igenom så mycket,

jag la mig ner på marken utanför globen och skrek över hela området och grät ihjäl mig.

 

det var bara beliebers runt omkring mig, så jag behövde inte skämmas..

alice och mamma kramade om mig hårt, och båda började gråta för jag grät.

jag försökte ställa mig upp.. men det gick inte. dom hjälpte mig upp för mina ben skakade..

 

jag torkade tårarna och alice höll om mig och försökte hjälpa mig gå,

påväg in till stan grät jag också, men det gick över.. jag shoppade loss och samtidigt

räknade jag ner tiden i mitt huvud.

 

efter shopping turen åkte vi tillbaka till hotellet och jag kollade ut ur fönstret
..

jag såg massa bussar komma med justin ljudanläggning. jag fick gåshud över hela min kropp

och jag började gråta igen, la mig i sängen och försökte andas.

en halvtimme innan träffen pressade mamma i mig MASSA vatten så jag skulle få mindre chans att svimma.

ingenting hände, vi stog utomhus i 2 timmar och inget hände..

sen kom det en kille och sa till oss att gå in till väggen för att bli insläppta bakvägen.

vi kom in i en stor sal med massor av beliebers och stolar.

 

jag såg inte någon som grät.. bara jag. ja satt där med ansiktet i knät och grät och grät

efter lite över en timme igen.. kom hans livvakt och sa att justin var på plats..

jag ställde mig i kön, torkade bort tårarna som rann som ett rullande band..

klockan 20:17..

när tjejerna före oss hade gått ut ur tältet var de våran tur.. jag kollade in och där stog han,

min livskraft.. min ängel..min andra halva..han som har stöttat mig igenom allting..

han kollade på mig.. han ögon var som.. diamanter i nougat brun färg. han log mot mig,

med hans obeskrivliga leende..

jag log tillbaka..men var 9483% säker på att jag inte var lika fin som han, för hade gråtit i 4 timmar innan träffen..

jag gick in.. och ställde mig på plats för att få kortet taget..

någon sekund innan kollade jag på han.. och han kollade på mig fortfarande..

jag torkade bort tårarna.. men tårarna kom tillbaka.. och de ser man på kortet..

 

jag la min nalle och mitt kort.. på ett bord och gick ut ur tältet.. för vakterna knuffade ut oss.

ja satte mig på golvet utanför och grät med ansiktet i knät..
det var dags att gå in i globen.. för att se han uppträda live..

jag gick in med mamma och alice. men kollade bak ändå..

han kollade fortfarande på mig och log.. även när de andra tjejerna var där inne...

jag torkade tårarna som rann ner för kinderna.. och gick in i globen och satte mig på min plats..

 

efter 15 minuters väntan såg jag han flyga in med sina änglavingar in på scenen..

han landade på scenen.. och alla skrek.. jag skrek.. alice skrek.. alla runt mig skrek..

jag fick ingen luft.. för jag skrek och grät på samma gång.. och der var så varmt där inne.

så bestämde mig för att sluta.. jag andades lugnt för att hämta luft.. sen tryckte mamma in

colaflaskan in i munnen på mig.. sen började jag skrika igen..

 

efter konserten var jag helt slut.. inga tårar kom mer..

alla som stog på min rad kutade ut.. men jag kunde inte..

mina ben skakade..jag föröskte andas..

sen gick jag ut.. och jag gick direkt till shoppen.. och köpte en believe tour T-shirt..

 

påvägen till hotellet igen.. tänkte jag på allt som hade hänt.. hur han log mot mig.. hans blick.

allt var över...jag började gråta igen.. lyckades pressa ut mer tårar..

 

22 april 2013.. ett datum som alltid kommer finnas där.

 


 

Av Sandra - 9 maj 2013 10:37

 

 

 

 


Denna dagen känns som att den blir helt awesome!

Alice kommer till mig runt 1 typ, och sover hos mig sen.

sen kommer Emil också, Sandra är glaaaad ♥_♥

 

Emmi ska ringa mig ikväll också!

För hon var ju på 1D´s konsert igår.

Och hon smsade efteråt som tur va, ville se så hon fortfarande va vid liv! xd

 



Av Sandra - 8 maj 2013 22:28

hon är sååååå snyyggggggg
Men hennes personlighet tar död på mig. -.-

is.

Av Sandra - 8 maj 2013 22:25

här ligger jag och läser, fast nej. Försöker läsa men jag har ingen ork.

Ligger och skakar för de är så sjukt kallt. jag dööör, mitt rum är en isbit.

Nu vet ni de. Godnatt puss.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards