sandraadam

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra - 11 maj 2013 11:02

ska man bli justins dansare i framtiden?
DAMN.

Av Sandra - 11 maj 2013 09:20

Tjenaaaa!

Vaknade för en liten stund sen, och nu sitter jag här.

Huvudvärken har släppt men är fortfarande trött.. ( oj vad konstifgt.. precis vaknat..)

ANYWAY


Emmi kommer till mig idag! Sen sover hon nog här! :)

Vi ska ha riktig myskväll ikväll, hyra film, tända ljus osv.

Saknat henne enormt.. så det blir säkert lite tjejsnack,konsertsnack osånt mys.



bjuder på en låt om jag tycker är jätte fin!

Och jag vet dessutom att den betyder mycket för emilia! ♥



Av Sandra - 10 maj 2013 22:51

Är det jag behöver.. trött som fan just nu.. Ska gosa ner mig under täcket med musik i öronen och läsa i min bok :]

Imorgon vet jag inte hur planerna blir, ska säkert va nåt med Emmi för vi snackade om att sova över osv, så ska snacka mer med henne imorgon!

Godnatt med er! :*

Av Sandra - 10 maj 2013 20:58

Av Sandra - 10 maj 2013 19:56

jag dör så jävla snygga.
HAHAHA omg

Av Sandra - 10 maj 2013 17:51

hej jag heter Sandra och är tröttast i Sverige.

Nej men helt seriöst, mitt huvud typ dör, min mage och jag är så jävla trött. Så ja. Sitter just nu och smsar med bebisen och spelar Sims! :>

Den översta bilden tog jag innan..
ZOMBEEEYY

Av Sandra - 10 maj 2013 16:52

Av Sandra - 10 maj 2013 16:51

Välkommen! :]
Justin bieber Lifesize, inte illa alls!
Känns som att han är hos mig igen på riktigt.. Underbart *_*

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards