sandraadam

Alla inlägg under mars 2014

Av Sandra - 2 mars 2014 16:42

Nu har jag äntligen fixat fram 3 nya skal till min mobil, Tycker alla är så himla fina.

Alla är från Ebay & 3 skal för 160 kronor tycker jag är väldigt värt pengarna!


Nu blev jag glad, längtar så tills dom kommer hem!



Tipsar verkligen alla att kolla in på ebay.se & kolla in där. Dom har sjukt bra leverans tider, beror såklart på vart dom skickas ifrån, men allt kommer hem iallafall, beställt massvis därifrån.

 

Av Sandra - 2 mars 2014 15:17

Sitter framför dataskärmen med en kopp med te i min hand och kikar runt på ebay, hittar massa billiga snygga mobilskal för typ 20 kronor, behöver ju lite nya skal nu när jag fått ny mobil.

klickade precis in på appen och såg den här kommentaren, ni förstår inte hur glad jag blev av den här. Tack så himla mycket till dig som skrev den kommentaren, tack.

Av Sandra - 2 mars 2014 12:17

Blir en otroligt skön söndag idag, mår inte alls bra så jag ska försöka ta hand om mig själv för en gång skull.
Ska hoppa in i en dusch, fräscha till mig med bodylotions, måla naglarna & fixa ansiktsmask.
Vill bara släppa alla tankar just nu.
Att skolan börjar imorgon rör bara till tankarna ännu mer, men jag ska nog försöka få igång det positiva snart igen, hoppas det iallafall.

Jag hoppas ni får en mysig söndag & ta vara på tiden hörni.
Jag kommer nog spendera min tid mest på mobilen.. Så är det så att ni vill ha något speciellt inlägg om någonting idag, ska jag fota eller så är det bara att skriva.
behöver er just nu.

Av Sandra - 1 mars 2014 19:29

Idag tänker jag dra igenom ett inlägg om självförtroende.
Självförtroende är en så mycket större del än vad jag trodde.. Jag själv har väldigt dåligt självförtroende & det kan ta kål på mig själv som person, det kan faktiskt gå riktigt långt.
Vad är då självförtroende? Är det att man älskar sig själv och tycker man är bäst i världen, eller är det att man tror på sig själv och trivs som den man är, eller kanske både och?

Vad tror ni?

Av Sandra - 1 mars 2014 13:11

 

enligt mig det snyggaste man kan ha. Jag älskar verkligen tatueringar, det är något jag ska skaffa mig ett antal av när jag blir äldre, längtar sönder efter att rista in en betydelsefull symbol eller text.

 


vad tycker ni om tatueringar?

Av Sandra - 1 mars 2014 11:30

 

 - lil wayne - poppin them bottles -

- eminem - Till i collapse -

-

- chris brown - show me -


Av Sandra - 1 mars 2014 11:04

Idag är det lördag & jag mår sådär.
Inte alls taggad inför skolan på måndag igen + att jag är hur förkyld som helst.
Känner att blogglusten trippar tillbaka & jag ska nog försöka komma igång igen.

Idag ska jag mysa hela morgonen & sen sover jag över med min bästavän. Inte träffar henne på så himla länge.

Jag vill också säga ett stort grattis till min underbara idol idag som fyller 20, helt sjukt.

Fixat ihop en ny mobil också, så nu är det en iPhone 5s jag håller i min hand.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards