sandraadam

Alla inlägg under mars 2014

Av Sandra - 16 mars 2014 22:14

Jag har mål.
när jag har ett mål så kan inte kag släppa de, för att gå vidare måste jag nå alla mina mål, annars blir jag skit arg. Det är bara sån person jag är.

Jag har insett att träning får mig må bra, jag ska lägga all tid jag kan på träningen & såklart skolan.

Jag är så motiverad och så stolt över mig själv just nu.
könslan jag gick på gymmet idag var så jävla skön, ni förstår inte. Jag var så stolt.

Ett stort tack till alla mina vänner som har skickar så himla många fina sms och ringt så otroligt fina samtal.
Ni är guldvärda. <3

Av Sandra - 16 mars 2014 18:17

Efter att ha förlorat någon så nära, någon man tycker om mer än sig själv. Det är tufft, skit tufft.

Men.

Jag vet att jag kan komma över honom.. det måste gå. Varför skulle de inte gå?

Klarade mig utan honom innan vi träffades, varför inte nu?


Jag känner att jag måste gå vidare från dehär & hitta mig själv, bygga upp mig själv och vara stark.

Saker händer, hela tiden. Vissa händelser är skit bra vissa mindre.

Men vad gör man? Kämpar.

Allt är möjligt om man kämpar.

Vissa saker tar längre tid & då är det så, inget jag direkt kan ändra på.


Jag vet redan nu att jag kommer ha mina dagar då humöret svänger om, men jag vet att jag kommer klara det.

Idag har jag sprungit på band i en hel halvtimme. Det kändes så jävla bra.

Känner mig pigg & fri från alla monstren i huvudet.

Ni som går igenom något jobbigt, andas. Tänk på saker du gillar att göra & gör dom. Häng med rätt personer och gör vafan du vill. Gör det dig lycklig, är det exakt det du ska göra.

 

Motgångar gör det starkare. Glöm aldrig det.

The End.

Av Sandra - 16 mars 2014 17:50

Begav mig till gymmet med Hanna, sprungit ifrån alla tankar och mår så jävla mycket bättre.
känmer mig så glad.
Ska fixa ihop något mellanmål när jag kommer hem och ta en varm dusch.
Sedan plugga matte, ganska bra söndag ändå.

Av Sandra - 16 mars 2014 13:53

~

[Bild]

Av Sandra - 15 mars 2014 18:47

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Julia!
2. Personen du pratade I telefon med: mamma tror ja
3. Du fick SMS av: blerina <3
4. Du kramade: mamma..

IDAG
5. Kläder: Mjukisbyxor & T-shirt
6. Bättre än igår: allt.

IMORGON
7. Är det: söndag
8. Planer: träna med hanna & plugg
9. Något tråkigt som händer imorgon: närå :d

FAVORIT
10. Nummer: 1
11. Färg: Rosa
12. Årstid: oktober
13. Saknar du någon?: nej
14. Humör för tillfället?: tom & trött

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Grät
16. Vad åt du sist?: Kom inte ihåg
17. Vad irriterar du dig på?: massa
18. Tror du på distansförållanden?: kanske
19. Vem tänker du på just nu?: ingen
20. Tror du att personen tänker på dig med?: antagligen inte
21. Vart reste du sist?: grekland
22. Vad gjorde du igår kväll?: Kollade på let´s dance oså
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda
24. Ler du ofta?: yes
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: min
28. Vilken färg har din tröja?: vit (:

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?:  ja
31. Gråter du när du skadar dig?: oftast inte

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: hyfsat
33. Vad gör dig glad?: min familj & vänner
34. Önskar du att du var lyckligare?: ja
35. Är lycka överskattat?: ibland
36. Kan musik göra dig glad?: ohja

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ha
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: just nu ja,
41. Är du kär?: na, har inte riktigt släppt han än

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: ha
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: ja
44. Är du en mobbare?: nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: haha, skojar du. ja



SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
48. Favoritämne?:
49. Värsta ämne :  
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:                                   

Av Sandra - 12 mars 2014 14:52

   

Tog inga direkt speciella bilder, var bara så skönt att vandra runt i solen & rensa tankarna med bra musik i öronen.

Precis slängt i mig lite nudlar, så gott.

Ska vandra neråt i huset, nämligen till soffan & lägga mig där framför Top Model en stund.

 


Tror det blir mycket mer bilder nu på bloggen, särskilt nu under sommaren.

Har äntligen fixat ett konto på min redigeringsida, så nu kan jag använda alla effekter som finns.

 

Vi hörs nog senare, puss!

Av Sandra - 12 mars 2014 13:44

Är så sjukt glad att jag slutade nu.
Känns så behövligt, innan jag ska börja plugga så ska jag gå ut på en liten fotorunda med bra musik i öronen.
allt är så himla bra just nu.

Ignorera mina hemska naglar haha, hade tråkigt på matten & det är standard för mig att göra så ;)

Av Sandra - 12 mars 2014 06:55

Nedanför har ni appen där jag redigerar bilder från mobilen.
Den heter Afterlight.

Denna appen är gratis och den är sjukt bra för det finns så himla mycket att göra.
Filter, ljus, skuggor, contraster osv, tyvärr kan man inte skriva i den men de har jag en annan app till.
Appen är helt gratis och den är skit bra!

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards