sandraadam

Alla inlägg under februari 2014

Av Sandra - 13 februari 2014 10:40

Idag är det slapp som gillar.
Blir en lugn dag idag, ska städa lite & fräscha upp mig själv & kolla på serier.
Men först ska jag städa i några timmar ha.
Helgen blir skitbra.
Imorgon är det alla hjärtans dag & den firar jag tillsammans med min prins, vilket är rena drömmen just nu.
På fredag sover jag hos mormor, och sen på lördagen drar vi till stan en stund. På lördag sover jag hos Emmi & söndagen tillbringar jag med henne.
blir hur bäst som helst.

På måndag börjar jag min prao, så jag vet inte riktigt hur uppdateringen blir, men jag ska försöka!

Av Sandra - 12 februari 2014 22:36

min bästavän, min andra halva & min storebror fyller 20 år idag.

jag vet inte vad jag skriva, orkar inte skriva något himla kärleksbrev till honom, han vet redan hur mycket jag tycker om honom.

känns bara så bra, är lycklig & aa han är 20. Han är ingen liten bebis längre, men för mig är han alltid det.


så himla tacksam & lycklig över att ha honom i mitt liv, han får mig le helat tiden, över allt han gör.

han kan bara sitta och spela, ändå så får han mig och le så himla lätt.

jag är så lycklig & jag är så stolt över att vara hans lillasyster. Han har alltid ställt upp för mig & han är utav en av dom personer i mitt liv som bryr sig mest om hur jag mår och han vill alltid mitt bästa.

 

 

 

bild från hans student förra året, kommer aldrig någonsin glömma hans lycka den dagen.

Av Sandra - 12 februari 2014 22:03

fick en super söt kommentar om jag kunde göra ett inlägg om mina palladiums.

Och självklart kan jag fixa de, såg inte kommentaren förrens nu så därför kommer detta inlägget vid denna tiden, haha men jag hoppas det funkar ändå!


Jag köpte dom på Nilson Shoes, för 699 :- & dom är huuuuur sköna som helst.

dock inte nu för jag fick skoskav första dagen, så hela min häl typ är helt förstörd haha.
Men jag kommer nog kunna använda dom snart igen haha. :]


Här är några bilder jag knäppte precis, inga proffsbilder direkt men aa.

 

 

Av Sandra - 12 februari 2014 12:39

~

[Bild]

Ni kan ignorera min säng AHAHA.
Såhär ser jag iallafall ut idag & nu måste jag sticka & fixa räls på underkäken. :D

TAGGATAGGATAGGA

Av Sandra - 11 februari 2014 23:20

Haft en skit bra dag idag, kollat runt i stan med julia, snackade med henne om allt & åt på donken.
var så längesen jag åt där.
Fick iaf med mig en ny concealer hem, för den tog slut + att den var lite för mörk för mig, är det någon som vill att jag ska skriva om den så aa. Go for it and tell me.

Imorgon är det onsdag, shit vad lovet bara flyger iväg nu. Imorgon ska jag få räls på underkäken, vilket känns såå himla skönt att båda käkarna blir bra.
Efter de ska vi storhandla för Pontus för han fyller 20 år imorgon, så vi ska köpa hem lite mat & bara ha en go kväll! blir bäst.

Hoppas ni har haft en bra dag.

Av Sandra - 11 februari 2014 19:26

Ear piercings

Längtar sååå mycket tills jag skaffar fler hål i ögonen, så himla fucking snyggt asså. Nu lät jag som Samir från PH haha. :)

Vet att jag kommer trivas såå himla bra i det. Ska dock inte ha så himla många som på bilderna ovanför, men aa. Fler blir det. taggadtaggadtaggad.

 


hoppas åren går framåt framöver så navelpiercingen hamnar på plats. :D

Runway Dreams ♥ | via Tumblr

 



Av Sandra - 11 februari 2014 11:44

Ska ge mig ut på en promenad & möta mamma.
Behöver lite smink saker som just nu är slut, måste ha.

Efter de ska jag va med Julia, hon svarar dock inte på sin mobil eller på deras hemtelefonen så jag vettefan vad son händer haha. Vi får se när hon svarar (:

inviger mina nya palladiums, så lycklig, kommer bo i dom haha.
Super sköna & så snygga.

Men nu måste jag gå!

Av Sandra - 10 februari 2014 17:11

har precis hoppat i träningskläderna & ska snart bege mig mot gymmet.
Har inte gjort någonting idag.. Sov lite efter sjukhuset & bara kollat på serier & filmer.
Så nu ska jag dansa loss haha.
imorgon ska jag träffa julia och se vad hon har för sig, saknar henne.

Ska även köpa födelsedagspresent till pontus imorgon, kommer bli värsta fiestan eftersom han fyller 20, nä jag skämtar hahahah.

Annars är veckan full av kompisar, träningspass & alla hjärtans dag tillbringar jag tillsammans med prinsen min. underbart.

Hoppas ni har haft en bra dag & förlåt för så himla tråkiga inlägg, KOMMENTERA VAD JAG SKA SKRIVA OM.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards