sandraadam

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra - 3 december 2013 17:58

Godkväll vänner!

vet inte om man kallar detta kväll, men ja vi säger så (: Det är kolsvart ute iallafall :D


Denna dagen har varit korkad. Mitt humör har vinglat upp & ner. På morgonen var jag lycklig, i mitten börjsde jag tippa neråt, kunde inte koncentrera mig eller någotning & sen på slutet gick det upp igen, vet inte vad det är som händer.

Förlåt för världens dåligaste uppdatering här på bloggen, men det känns som jag upprepar mig. Liksom jag går i skolan, pluggar & övar till lucia. Det händer inge kul i livet just nu haha.


Fick reda på mitt matteprov idag, det jag trodde skulle gå rent ut sagt åt helvete, men nej.

Jag är så jääääävla stolt över mig själv ( förlåt för mitt språk.)

Matte är mitt svagaste ämne, alltid haft precis godkänt & alltid haft svårt att förstå osv.

MEEEN NU SÅ FICK JAG ETT FREAKING B.

B, jag vill inte skryta på något vis. Tänkte bara få in lite glädje på bloggen haha!

Mamma har även köpt chokladkakor till mig, bara för jag älskar det & det blir till att fira.

Denna lyckan lever jag länge på, fyfan jag kan faktiskt nåt! :D

 

 

Av Sandra - 1 december 2013 20:31

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nej !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Faktiskt nej, oftast inte (:
Hur många har du varit kär i? Hmm.. Venne. Mycket jag ångrar, men just nu är jag mer kär än någonsin.
Är du kär just nu? Så in i helvete.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Sandra
När fyller du år? 30 Oktober
Några piercingar? Nejj!
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och linne.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Uhm, mina ögon & min personlighet. Annars ingenting.  
Vad är du bra på? mycket (haha) nej. Men jag venne
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj & min fina pojkvän. Kompisar med såklart.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon, är äckligt mörkrädd.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig?mina närmaste
Vem är den roligaste av dina vänner? Noel eller Emmi, venne heh x)
Vem är snyggast av dina vänner? Alla. :D

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Vart på stan & lite så (:
Vad ska du göra nu? Måla naglarna hade jag tänkt !
Har du gjort något dåligt idag? har jag säkert haha,
Vad har du ätit idag? För mycket </3 hahah
Har du duschat idag? ja
Är du trött nu?Ja :(
Vad händer idag? Ingenting mer än det som hänt, ska la sova snart :D

Annat.
Hur mår du just nu? bra.
Är du hungrig nu? alltid <3
Vad är klockan nu just nu? 20:38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen :D

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Japp!
Vilket är ditt favoritband/artist?- Justeen, Majleey osv
Vad gillar du för musik? Gillar typ allt, nästan. Hatar rock ..

Kärlek.
Är du kär just nu? :DDDDD
Har du kysst någon idag? nej :(((
När kysste du någon senast? Fredags, dock pussat emmi men jaja haa. KYSS så fredags-
Är du romantisk? Jo men det är jag nog
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande :DD
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, & kommer aldrig hända.
Vem sov du senast bredvid? Emmi ;D
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning höhö
Hur ska din tjejen/killen vara? Bra personlighet, snygg & söt är ett +, humor oså. Visa sina känslor.

 

Av Sandra - 1 december 2013 11:36

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards