sandraadam

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra - 6 december 2013 17:51

 

Nu är jag äntligen hemma, alltså jag är så himla trött, svintrött alltså.

Jag vill bara försvinna här ifrån ett tag & sen komma tillbaka med ny energi.

Ska mysa hela kvällen i soffan med godiskålen i knät, och vila ut.

går knappt & snacka med mig, tjurig för jag är så himla trött efter denna dagen

började dagen 8:30 & slutade vid halv sex, levde på 2 bananer, en bulle & festis.. inget vatten, asså vafan.

 


Svängde förbi bästavän & kramade om henne påvägen hem, fick också låna hennes locktång.

Eftersom lucian är imorgon, två konserter så ska Sandra göra sig fin inför allas föräldrar (:

deeeni, nä skoja.  hahahaa, fyfan vad trött jag är :c


Ska försvinna in i en varmdusch och andas ut & och fräscha till mig förrens imorgon.

Tror inte det blir mer bloggande idag edtersom jag är helt slut, rakt igenom herregud.


Av Sandra - 6 december 2013 08:37

Sitter & kollar runt på mobilen och väntar på att övningen i kyrkan ska börja. (:

Ska vara i skolan till 18 idag, så tror inte bloggen kommer uppdateras så bra, som ni kanske förstår. (:

Har det kommit någon snö hos er?
Hos mig är det snöstorm :o

Av Sandra - 5 december 2013 19:37

2014 känns bra. Varje gång ett år drar sig mot sitt slut brukar jag alltid tänka på hur jäkla mycket jag gått igenom. Varenda än som läser detta. Tänk vad många saker du gått igenom på 365 dagar. Både bra & dåliga grejer, men det är så livet är. Man måste lära dig saker från två sidor, och det har gjort.

Så sjukt mycket positivt har hänt mig detta året. Drömmar uppfyllda & aa. Det har varit mitt år ända ut i fingertopparna.


2014 kommer få en bra början, det vet jag. Kommer få ett nytt rum, kommer börja med en minnesbruk & jag ska verkligen peppa mig själv.

Nu kanske ni bah: vafan är en minnesburk, usch töntigt.
Men det tycker inte jag. Jag ska alltså köpa mig en gullig fin liten burk som jag ska lägga en lapp i så fort något bra händer mig.
Typ återträff med alla brudar från gamla klassen. När jag har fått gå igenom det skriver jag minnet på en lapp & stoppar ner den i burken.
Så fort något kul händer alltså, eller aa peppord med kanske.

Tänk vad kul & läsa alla lappar man samlat under årets 365 dagar, fulla av glädje när året är slut.

Av Sandra - 5 december 2013 16:18

Kom hem för en stund sen & gud vad skönt det var att komma in innaför ytterdörren.

Dagen idag har varit chill, bara övat lucia hela dagen & aa.

Är så trött som fan just nuu.


Ska springa ner & packa ner allt jag behöver till imorgon så slipper jag göra det sen, vill inget annat än gosa ner mig under en filt ikväll med en kopp kaffe i handen eller något.

vädret idag har varit mörkt & kallt hela dagen, regnat oså.

så det är nu det är som mysigast att bara ligga inne framför en film eller så.

 

Tumblr

Av Sandra - 4 december 2013 20:29

Kört ett gott pass, någon halvtimme på gymmet efter det, nyttig middag efteråt & proteinshake på de.
Finns ingen skönare känsla just nu.
Hoppade in i en varm dusch & har smörjt in mig med en god & fräsch bodylotion och ja. Allt känns bäst!

Ligger just ni nerbäddad i soffan under mitt mysiga täcke framför bonde söker fru & det ska bli så skönt att börja klockan 10 imorgon. :D

Jag är glad../f] och jag ska ta vara på det nu.

Av Sandra - 4 december 2013 17:26

Tjenaaa!
Slutade skolan vid 2 för svenskan var inställd vilket va både bra & dåligt.
Jag som älskar svenska & sen så bah: näää.
Men det var skönt att komma hem ändå.

Har precis lagt fram mina lucia saker, fixat fram ljus & allt jag behöver till genrepet imorgon eller vad man ska kalla de.
På lördag har vi 2 konserter,
Och nästa vecka är vi ute och lussar på olika företag. (:
Har väldigt mycket att göra just nu.

Därför tänker jag hoppa in i träningskläderna, knyta på träningskorna & köra ett bra zumba pass med mamma!
Tror det blir en sväng på gymmet efteråt.

Vi hörs hörre ni!

Av Sandra - 3 december 2013 18:12

 


1. Strawberries & Champagne.

Denna luktar väldigt lyxigt. Enligt mig lite för mycket doft av champange, men den är god. Lyxig passar bra.


2. Such a flirt.

Detta är min favorit just nu, den är verkligen så himla god. Det står att den ska lukta stjärnfrukt & vit orkidé. Enligt mig luktar den godismeloner haha! Den är så himla söt fast ändå frisk, jag ääälskar den.


3.Pure Seduction.

Jag gillar denna mycket mer i bodylotion (som jag har) än i bodymist. Vet inte varför, den är bara så himla god. Det jag älskar med Victoria Secret´s bodylotions är att konsistensen på dem är så krämig, inte för lös & inte för tjock. Perfekta enligt mig helt enkelt, går lätt in i huden med! :D


4. Secret Craving.

Det var den första jag köpte, den köpte jag i somras. Jag ääälskar den verkligen! Den luktar sött & somrigt på samma gång och den skriker ''Sandra'' om den, de känns som den doften passar mig liksom haha (:


5. Coconut Passion.

Åh, finns inga ord för hur söt & god den är. Den luktar kokos & vanilj, tycker dock den luktar mycket mer vanilj än kokos, men jag är galen i vanilj så det gör ingenting haha (: Den & Vanilla Lace, är väldigt lika enligt mig. Dock är Vanilla Lace lite starkare vanilj doft i & lite sötare men annars så är det typ samma.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards