sandraadam

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra - 15 december 2013 20:01

Här är en video där kisse hoppar fallskärmsgrej!


Tittade på denna videon & blir bara så lycklig.

Asså jag vill känna den känslan, känna när foten lyfter från kanten & man ramlar rakt ner på ca 4000 meter.

Jag ryser & får tårar i ögonen på riktigt.

 

Det häftigaste & den allra bästa upplevelsen som kommer hända i mitt liv.

Kommer gråta av lycka & vara så jäkla stolt över mig själv.

 


Ta & kolla på den korta videon, den är så himla ahhmy.. Blir helt galen av alla känslor i magen just nu.

Av Sandra - 15 december 2013 19:00

10 saker du vill göra innan du dör:


1. Hoppa ut ur ett flygplan

2. Hoppa Bungy jump från en byggnad

3. Besöka Avon Theater i Kanada

4. Krama Miley Cyrus

5. Skaffa minst 3 tatueringar

6. sluta helt med att bita på naglarna

7. Åka till seychellerna på min smekmånad.

8. Shoppa i New York

9. Skriva en helt egen låt

10. Flytta till USA

9 saker om dig själv.


1. Jag blir läskigt enkelt avundsjuk.

2. Jag är bäst på att låssas vara glad

3. Jag är 160 cm.. ungefär haha

4. Jag har skostorlek 36

5. Jag har svårt att bli arg, jag blir mer sårad.

6. Jag älskar dom GULA nallarna i Haribos godisgejs.

7. Jag är galen i vit choklad.

8. Jag tycker att bär doppade i choklad är godare än godis.

9. Jag gillar inte uppmärksamhet, men vill inte bli bortglömd.

8 sätt att vinna ditt hjärta på.


1. Vara sig själv.

2. Älska mig för den jag är.

3. Visa sina känslor & inte bara skriva gulliga sms.

4. Få mig att le även fast jag mår skit.

5. Bry sig om mig, hur jobbig jag än kan vara.

6. Kalla mig saker mer än bara Sandra.

7. Köpa choklad till mig går alltid hem haha.

8. Sen vet jag inte mer o.o

7 saker du ofta grubblar på:

 

1. Livet

2. ''Tänk om..'' ''tänk så.. '.

3.Vad andra tycker om mig, tänk så tycker folk jag är värsta bitchen haha.

4. Mycket om mig själv, duger jag?

5. osv

6. osv

7. Hur kommer min framtid se ut


6 kändisar du tycker är snygga:

  1. Miley Cyrus
  2. Justin Bieber
  3. Megan Fox
  4. Liam Payne
  5. Miranda Kerr
  6. Liam Hemsworth

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

  1. Förlora Emil
  2. Döda någon
  3. Dö ensam
  4. Klippa mitt hår kort, tycker det är kort just nu dessutom.
  5. Leva utan Tuggummi

4 saker du köpt den senaste månaden:

  1. Smink
  2. Godis
  3. Kläder
  4. Skor

3 sätt att få dig le/skratta:


1. Dåliga skämt, min humor suger hahaha.

2. Vines, skiter ner mig av skratt.

3. Börjar le autmomatiskt oftast om jag ser någon skratta (:


2 gamla favoritlåtar:

1. One time - Justin Bieber

2. Miss You - Miley cyrus.

Tycker inte om Miss you längre, och förstår inte vad som kunde vara SÅ himla bra med den låten. Kanske för det är Hannah Montana :D

1 sak folk inte visste om dig:

  1. Jag älskar trånga utrymmen. Ett exempel: Hur stor säng man än har, älskar jag att trängas i ett hörn eller nåt. Tycker det är så mycket mysigare att sova nära någon än ligga på varsinn sida. Sätter mig oftast i hörn i skolan, stolen längst bort osv.

DRE△MER. 💖


Av Sandra - 15 december 2013 11:49

TJAAA!
Jag ska snart gå upp & äta frukost och sen fortsätta med mitt rum.
Började så fort jag vaknade att sortera upp alla kläder & underkläder. Rensat hela garderoben så jag får plats med allt (HAH) :'D
Efter maten ska jag fixa allt smink & produkter även nagellack osv så allt hamnar där det ska!

får se om jag drar en sväng till Julia senare, mys.

Av Sandra - 14 december 2013 23:49

Av Sandra - 14 december 2013 22:22

Somnar trött idag!
Gått runt på Ullared hela dagen, shoppat ihjäl mig.
Fixat massor av kläder, smink & inredningssaker saker, ska göra om mitt rum totalt. Kommer bli bäst.

Smsar väl en stund till & sen får vi se när jag slocknar helt enkelt.

Av Sandra - 13 december 2013 21:15

ska låta ögonlocken falla & somna några timmar. skönt.

Gissa vem som ska gå på Miley's konsert? Helt underbart kommer det bli. Äntligen får jag se min drottning. Så mycket lycka. Så många leenden.

Av Sandra - 13 december 2013 19:29

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards