sandraadam

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra - 19 december 2013 07:05

går till skolan bara för de är sista dagen, ingen annan andledning.
ingen behöver prata med mig, orkar inte.. Som ni hör så har jag sjunkit en bit ner.
Jag skriver imorgon, är på jätte dåligt humör Just nu.

Av Sandra - 18 december 2013 17:28

Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sån fin kille som emil. Inget annat att tillägga helt enkelt. Han är världens bästa & jag kan inte tänka mig själv med någon annan.

Nu ska jag iväg på ett träningspass hehe, inte taggad alls men vi för hoppas att jag blir det när vi kommer dit haha.

Av Sandra - 18 december 2013 12:10

Av Sandra - 18 december 2013 09:20

Godmorgon!
En riktigt glad Sandra vaknade upp, allt känns så himla bra! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen & fräscha till mig innan emil kommer, han kommer inte förrens typ 12 men jaja. Ska äta en god frukost också & fixa till allt på rummet. <3

denna dagen blir bäst.

Skrollade bland mina bilder & hittade dom ifrån operationen.
Är så stolt över mig själv, hur jäkla långt jag kommit efter de!

Av Sandra - 17 december 2013 22:12

ska bli så skönt att få sova ut eftersom jag är ledig imorgon!
Ska bli så himla bäst.
älsklingen kommer hit & tar hand om mig, fixade lite snacks oså & så blir det bara att mysa framför en film helt enkelt. (':
han är den enda som fick mig le på riktigt idag, helt underbar.

ska kolla lite på tv, plocka undan lite på rummet & sen försöka sova :'D

Av Sandra - 17 december 2013 07:45

denna tisdagen blir jobbig.. Riktigt jobbig.
Men ja.. Det är sista veckan & jag får hänga med liksom, det blir nog bra i en liten del. hoppas jag..

Bloggar mer imorgon.. Vill inte skriva hur "dåligt" jag mår .. Nä men haha.
Puss.

Av Sandra - 16 december 2013 19:52

en vanlig seg skoldag. inget annat.

jag vet inte riktigt hur jag ska få skolan blir rolig nu mera, jag får la peppa mig själv genom att tänka att det är sista veckan.


nu ska jag äta lite, redan ätit lite smått men jag är fortfarande hungrig haha,

spanskan är klar så allt är soft right now.

 


Blir en myskväll med ansiktsmask & mjukiskläder ikväll, imorgon är det tisdag. en helvetes dag haha. :c usch.

Healthy Fitness Motivation | via Tumblr

Av Sandra - 15 december 2013 22:05

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards