sandraadam

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra - 22 december 2013 17:58

Hej alla! Jag lever. Haha.
Alltså Justins film, finns inga ord. Vill se den om & om igen. Den var så idiotiskt fruktansvärt bra. Asså wow vad jag är stolt över honom.

Filmen var.. I stort sett alltså perfekt på riktigt. Den var rolig, man fick leenden men också rann mascaran av ända ner på kinderna.. Lite av allt.
bästa filmen som finns.

Att få se videos från konserter som i stort sett hela filmen var byggd på påminde mig om när jag var där, såg han med egna ögon. Se han landa med sina vingar, höra alla beliebers sjunga texten åt honom. Det mäktigaste i mitt liv.
Jag saknar honom så fruktansvärt mycke.. Och jag förstår inte hur en människa.. En artist kan betyda så otroligt mycket för än, hur man kan älska någon mer jag älskar mig själv.

filmen är så himla värd att se.. Jag lovar.. Den får än att inse vilken underbar person Justin är. Hur långt han har kommit, hur ödmjuk & gullig han är mot andra personer.

Nåja.. Nu ska jag ta bort mitt smink. Är helt kladdig av mascara i hela ansiktet hahah.

Av Sandra - 22 december 2013 11:07

Godmorgon!
Jag har precis blivit klar, för att åka iväg!
blir en mamma dag idag, mysigt.
Vi ska käka lite & sen bege oss mot stan så jag kan köpa min tröja & halsbandet jag ska ha på julafton.
föressten har ni sett min senaste video på videofyme?
Gjorde en liten christmas tag haha.
Jag heter sandraadam där om ni har lust att följa mig eller så!

Inget annat på hjärtat, så jag skriver väl sen! Kan visa er tröjan oså sen när jag kommer hem. :D

Av Sandra - 21 december 2013 22:03

Av Sandra - 21 december 2013 21:18

Tjaaaa!
Idag har jag hängt med bästavän, vi åkte till stan och kollade runt.
Världens bästa tjej.

Imorgon ska jag på BELIEVE MOVIE MED MAMMA ASSÅ OMFGGGGG VAD JAG ÄR LYCKLIG. Kommer gråta som en bebis där inne. Grymt.

ska också in till stan med mamma & fixa en jul outfit imorgon, så det blir mamma dag, åh. Längesen<3

bjuder på en ful & gammal bild.

Av Sandra - 21 december 2013 09:10

Av Sandra - 20 december 2013 10:09

sitter i kyrkan just nu och väntar på att köra sista uppträdandet.
Ska bli kul, men är så himla nervös eftersom det är 8:or så är det inte alls kul eftersom jag känner varenda en hahaha.

efter det blir det en mysig tripp till stan med älsklingen, världens bästa start på jullovet.

älsklingar.

Av Sandra - 19 december 2013 20:08

Jag är verkligen så trött.
Men det ska bli så himla skönt att ta jullov imorgon, känns så himla bra på alla sätt. :]
Bara komma bort ifrån skola, alla människor och bara ta en paus. äntligen.

Nu ska jag fortsätta slänga ut varenda klädesplagg i min garderob, har verkligen ingen aning om vad man ska ha på dig alltså. Buhu. :c

vill också tillägga att jag har världens bästa syster. Ska se till att umgås med henne mycket under lovet.

Av Sandra - 19 december 2013 18:33

Slänger i mig en snabb & enkel sallad ikväll, känns bäst så.
Ska sedan dra av mig sminket & börja kolla vad jag ska ha på mig på avslutningen imorgon !!!
Ska bli såååå himla skönt.

Skolan idag gick bra, ganska seg men jag klarade de.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards