sandraadam

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra - 24 december 2013 16:55

1. Om du hade fått byta kön för en dag, vad hade du gjort?
Jag vet faktiskt inte.. haha. Tråkig jag är, testa ha häng på brallorna eller nåt, brukar ju reta emil hela tiden haha :>

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Venne här heller.. Jag är ganska romantisk av mig som person, jag gör småsaker hela tiden :'D

3. Vilken är din favoritstad i världen?
New York är number 1 alltså :)

4. Du är en superhjälte - vilken är din superkraft?

Läsa andras tankar, välja själv vilka personer dock, vissa vill jag inte veta. -.-

Skulle vara nice att flyga med !

5. Vilken är den bästa konserten du har sett?
Justin Bieber´s alltså herregud! Så mäktigt & så jävla bra.

6. Hur många gånger har du varit kär?
Om man tänker igenom så var jag en redig player innan haha.. Just nu är jag cp-kär i Emil & kan inte tänka mig själv med någon annan. Seriöst.


7. Är du riktigt dålig på något?
Motionera hahaha, nä men typ (:

8. Senaste 3 inkomna sms?
'' jag älskar dig mest vännen.''

''hej älskling, god jul. Älskar dig så himla mycket.''

''aa ofc c; ''

9. Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Detsamma detsamma!''

10. Vilket är ditt favoritämne i gymnasiet?
Om vi tar i skolan är det svenska :)


11. Vilken är din favoritfrukt?
Ingen aning, äpple.. men apelsin är ju förjävla gott det också.

12. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Ingen... har dock hört att jag har drag från Selena Gomez. alltså nej :(


13. Vad är du rädd för?
Jag är fan nästan rädd för allt som finns, nä men mörker, kryp, hajar ;o

14. En person du tycker är snygg?
Emil.

15. Blir du lätt svartsjuk?
Ohja, lite för lätt kanske.

16. Din favoritkaraktär ur en serie?
Aria från PLL.

17. Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Nowl :D

18. Vilket språk hade du velat lära dig?
Serbiska/rumänska :)

19. Vad för sorts killar faller du för?
Dom som är ärliga & pålitiliga.. romantiska.. Verkligen visar känslor. :)

20. Var vill du åka just nu?
USA

21. Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Typ 3850 dagar dit haqhaq, så jag vet faktiskt inte.

22. Vad stör du dig på hos andra människor?
Folk som klänger & är sådär på.. asså usch fyfan :(


23. Var handlar du mest kläder?
H&M, Bikbok :)

24. Vad tycker du är fult?
Brunt. Jag gillar inte bruna kläder, asså tänk att gå runt med en bajsbrun tröja.. haha.

förlåt om någon gillar de, varsegod haha. trotsallt mina åsikter.

25. Vad är det pinsammaste du har gjort?
Flera saker händer.

Men det var en gång näår jag skulle vinka till emmi som var på andra sidan vägen. Och precis

då cyklade förbi en gubbe bah: hallå hallå på dig också!

fuck..

Merry Christmas eve!!!

Av Sandra - 24 december 2013 15:54

Hej vänner!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det jätte bra, känner mig så himla lycklig att alla kommer hit, äter god mat tillsammans och njuter av alla julklappar och gemenskapen.
sandra älskar julen.

Kommer nog inte skriva så mycket idag, för aa.. Det är jul oså!
Såhär ser jag ut idag, oh aa! Ni får ha en underbar jul!

Av Sandra - 23 december 2013 21:37

Fixade bara lite lösnaglar, vanlig Franskmanikyr :'D

Sitter med en kopp jordgubbste framför Bingolotto.
Önskar er alla en underbar kväll & vi hörs säkert imorgon, puss!

Här har ni dom! :'D
Inte smidigt att skriva med dom asså HAHAH ..

Av Sandra - 23 december 2013 19:00


Detta var jag för exakt 1 års sen.

Jag själv tycker jag har föändrats ganska mycket, speciellt som person.

läskigt haha.

Av Sandra - 23 december 2013 18:12

       


blev faktiskt nöjd över dessa bilder, gillar ljuset i dom eller aa djupet eller vad man ska säga hah (:

Dom är tagna med min Nikon D3100 med ett närbildsobjektiv Af-S NIKKOR 40 mm för att vara exakt haha.


Känns så jäkla otroligt bra med julafton imorgon. Att alla kommer hit, det kommer vara ren jäkla lycka rakt igenom, härligt.


Älsklingen kom hit en liten stund idag, vi kollade på julfilm osådär, känns så otroligt bra att ha någon att krama om vid såna tider som denna, alla är värda att få umgås med nära & kära .. speciellt nu.

Ikväll blir det Bingolotto kväll med mamma, uppsittarkväll. Åh, jag älskar livet. Inget kan trycka ner mig nu.

Av Sandra - 23 december 2013 17:58

     

Här har ni alla saker jag fick med mig hem igår! :'D

tröjorna är ifrån bikbok för 149 :-/st & halsbandet ifrån ur&penn för typ 60 :- eller nåt haha.

 

Det skulle egentligen kommit igår, förlåt för de hehe! (:

Håll utkik, för nu kommer julgrans bilderna direkt efter, på riktigt denna gången haha!

Av Sandra - 22 december 2013 23:16

nu ska jag krypa ner under täcket & försöka sova några timmar, sova ut.
är så himla trött.

min prins kommer hit en liten stund imorgon, han ska få sin julklapp några kramar & pussar och sen ska vi mysa framför en julfilm. Kan väl inte bli mysigare än så i såna här tider?

på tisdag är det julafton, släkten kommer hit. Kommer bli bäst.

Av Sandra - 22 december 2013 19:03

Känslan av ett rent & snyggt rum får mig så mycket gladare. Synd att jag inte håller det såhär fint varje dag haha. <3

nu ska jag hjälpa mamma att klä julgranen. Tänkte ta lite fina närbilder oså på alla ljus osådär med kameran.
Håll utkik.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards