sandraadam

Alla inlägg under november 2013

Av Sandra - 18 november 2013 19:20

Jag är så jäkla glad.
Återbesöket på sjukhuset gick så bra, allt är borta & allt är precis som en näsa ska se ut innuti haha.
Dock har jag sår som läker efter själva operationen, men det syns ju inte direkt så aa.
Men det känns sååå himla skönt att kunna andas normalt, istället för bara på 1 sida.

min stjärna kom förbi och vi snackade lite skit, lite hur det går i skolan osv, tjejsnack också osånt, alltid härligt att prata ut med den tjejen. :'D
Och hon lockade mitt hååååår, känns skönt att komma tillbaka till skolan och vara lite "extra", HAHA.
Nu så ska jag ta fram kläder till imorgon & förbereda lite Skolgrejer osådär.

Har varit så otroligt trött efter allt så har inte träffat någon förrens idag, så jag har saknat min älskling något sjuktsjuktsjuuuukt. Så ska bli underbart att få pussas igen, herregud.

Här är iallafall en bild på mitt hår just nu & jaaaa.
Vi hörs nog mer imorgon för har inget att skriva mer.
Kramisaaaaar. :*

Av Sandra - 18 november 2013 14:41

Helloooo.
Gud vad jag suger på rubriker, men jaja!

Jag har precis slängt på mig lite bekväma kläder, bekvämt -> alltså mjukisbyxor! (:
Ska åka till sjukhuset om en liten stund, annars så har jag bara myst hela dagen. (':
Ska som sagt förbi emmi lite senare tror jag & plugga lite spanska.
Inte ens öppnar böckerna idag som jag sa att jag skulle..heh...woops.
Jag har hela kvällen på mig, det löser vi haha. :'D

Men nu ska jag fixa de sista oså hörs vi sen ikväll! Puss & kram och tack så himla mycket för allt stöd + alla som har läst min blogg dom senaste dagarna. Ni äger. :)

Av Sandra - 18 november 2013 08:02

Godmorgooooon!

Idag är det måndag & det betyder första dagen på en ny vecka med nya möjligheter! :'D
Jag är positiv till 1000.

Idag ska jag vara hemma också, vila ut mig ordentligt, äta en god frukost & plugga lite spanska igen. Började igår men aa, jag fattar ingenting så hahaha.
Runt halv 4 ska jag hälsa på mina polare på sjukhuset som sagt va, och jag hoppas det går bra till 100%.
Vill komma igång igen med skolan osådär.
Efter det ser de ut som jag ska hälsa på bästis en sväng, ser hur hon mår osådär.

Ska ta fram kläder till skolan imorgon & aa. Peppa mig själv helt enkelt.
Vi höres sörrö!

Av Sandra - 17 november 2013 20:14

Godkväll sööötisar!
Hoppas allt är toppen med er, med mig så är det bra, ska bli så himla skönt att åka tillbaka till sjukhuset & få allt fixat och klart så jag kan gå till skolan utan några stora problem.
Saknar min älskling så det gör ont. Inte fått pussas sen i onsdags. En katastrof för min del haha.

Nu ska jag hoppa i ett bad och fräscha till mig, inte haft någon ork av att göra något dom senaste dagarna, men nu när jag är piggare så ska jag försöka få min hy & allt bli mjuk igen. :)
Känner mig inte alls fräsch eftersom jag inte rört mig ur sängen på flera dagar, haha!
Så ska bli skönt med hårinpackningar & bodylotions osv as usual. :'D

Hoppas ni får en bra kväll.

Av Sandra - 17 november 2013 14:29

Mycket har hänt idag, och jag är så glad att jag är ledig imorgon också.
Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset igen & jag hoppas allt går bra och att jag kan gå till skolan på tisdag utan några problem. :)

Ligger säkert efter osådär så vill helst komma tillbaka till skolvärlden igen även fast jag hatar skolan över allt annat haha. :'D

Av Sandra - 17 november 2013 00:01

Värsta känslan som finns. Aldrig känt såhär förrut.
Hur jäkla rädd man kan vara över att sova ensam.. Efter att ha luggit på ett operationsbord.
Hatar mörker mer än någonsin, tårarna rinner & tankarna bara kör runt i skallen på mig.

Glor upp i taket, tar med tankarna bort oh allt slutar i tårar.
Vill inte att allt ska slockna helt plötsligt som det hände då.
Vill inte att allt ska bli svart framför mig.
Trodde jag var stark, när jag var svagare än någonsin.


Godnatt..

Av Sandra - 16 november 2013 18:35

Jag har precis kommit ner från datorn, spelade lite Sims och lyssnade på lite go musik -> himla härligt.

Jag ska hoppa i min pyjamas igen & krypa ner i soffan och vänta på mat hahaha.

Har bara myst hela dagen, fixat naglarna & bara känt mig allmänt glad.
Snacka om bättringsväg, är hur pigg som helst, weyy. (:
Men jag har som sagt inte gjort typ något idag, så mitt inlägg slutar här för jag har ändå inget att skriva om.

Av Sandra - 16 november 2013 09:32

Godmorgon! :'D
Jag vaknade för en stund sen, kunde inte andas för det gör så sjukt ont.
Men jaja, jag klarar detta :]

Hoppas ni kommer få en awesome helg & att ni mår bra! :)
Jag sover hela tiden, så jag klagar ändå inte, För jag älskar att sova.

Faktiskt ska jag sätta mig och spela Sims tror jag, det brukar få mig bli glad haha. :)

Fixade ihop ett collage fullt av olika naglar. Bara jag som blir så himla inspirerad?

Vi höres hörre ni!

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards