sandraadam

Alla inlägg under november 2013

Av Sandra - 21 november 2013 20:45

Godkväll finisar!

Förlåt för dååålig uppdatering alltså, men vårat internet är ungefär lika snabbt än en snigel som går över vägen, eller ännu segare haha, sjukt.

Haft sjukt mycket i skolan med nu, ligger efter hit & dit eftersom ja missat skolan osådära.

Pluggat arlset av mig (förlåt för mitt språk) till svenskaprovet imorgon. Svenskan är mitt starkaste ämne & det är det ända jag ser fram emot i skolan. ♥

Om jag sänker mig, jag lovar er.. jag gråter haha.

Så kört riktit hårt med plugget nu alltså, två timmar tror jag & ja hoppas det visas på provet med.


Imorgon ska jag sova över med julia, ska bli så skönt. Hon får mig alltid på bra humör så ska bli skönt att få tänka på allt annat än skolan i allafall 1 dag haha.. Så det blir asnice & behövligt.

 



på lördag ska jag klippa mig & plugga massvis med matte, för ja suger på matte, förstår verkligen inte ett ända tal & vi har prov på måndag. wey vad roligt haha.

Men nu avslutar ja detta otroligt långa & tråkiga inlägget.

Puss & godnatt ♥

 

dreamcatcher | via Tumblr

 

 

Av Sandra - 20 november 2013 19:55

Vilken svordom använder du mest? fan,helvete,jävlar och dom där vanliga. c;
Äger du en iPod? Ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:35 hehehe kul.
Hur många resväskor äger du? 3 om inte mer
Använder du flip-flops? Ja, älskar flippisar (;
Var köper du dina matvaror ifrån? I affären, typ ica eller så
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Båda är kul, så vet inte haha
Vilken var den senaste filmen du såg? Hannah Montana The Movie, haha. Den är faktiskt jätte bra :D
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vänner? När vi umgås med familjen så sitter vi hemma framför en film eller något, haha. Dessutom är pontus aldrig hemma så ja är nog mer med vänner !
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa, helt klart!
Har någon någonsin kallat dig lat? Ohja haha!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej faktiskt inte!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen :(
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Justin Bieber & Miley Cyrus, också fått en stor crush på panda da panda hehehe
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Skriver jag verkligen här med!
När var senast någon stötte på dig? Stötte på mig? Ingen. Alltså, man kan la inte säga att ens pojkvän stöter på än? eller hahahahah
Vad åt du till middag senast? pasta & något. kommer inte ihåg hahah c;
Använder du huvtröjor? Ibland, önskar jag gjorde oftare eftersom det är ett sjukligt bekvämt plagg det där.
Kan du vissla? Nej.. haha
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma!
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbanor i guess .. ;]
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkert!
Vilket riktnummer befinner du dig i? ?
Tittade du på tecknat när du var liten? Hela tiden!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Hysat stort c;
Hur många syskon har du? Ett.
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja, fast jag är alltid småblyg, även bland tjejer.
Vilken film kan du alla replikerna till? NSN
Äger du några band t-shirts? Nä, fast köpte en BelieveTour i stockholm när jag var där!
När flög du senast? Till Grekland i somras.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4. :]
Läser du för skojs skull? Läser mindre & mindre nu faktiskt.. Läste innan så in i :)
Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska & ännu mindre romänska och pyyytte lite serbiska. Typ 1 ord haha :D
Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen. ;)
Har du gråtit offentligt? Ja haha!
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och, fast min laptop är paj :D
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, bara det jag vill själv haha.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej men vill ha i framtiden, bara tatueringar :D
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja (: Inget fel när bruden gör det hellre, men på något vis är det killen som ska visa lite mer enligt mig, hehe. Höga krav, nämen.
Kan du kasta macka?
Har du någonsin varit på Jamaica? Neä
Vad har du med dig in på bion? Choklad eller baconchips, Cola/Fanta och ett sällskap ♥
Vem var din favoritlärare och varför? Min svenskalärare, hon är så söt hela tiden haha. (: Lite swag över henne.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Grått & kallt.
Har du en blogg? Nej. HAHA noshit..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Just nu är det svenska :]
Gillar du att flyga? ååh jaaa
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor & Någon man kan lita på, prata om allt med.
När sov du senast på golvet? Det kommer jag inte ihåg haha.
Vilken är din favoritdrink? Inte vet jag ;>
Gillar du din boende-situation? ja det gör jag la!
Vilken är din mammas hemstad?
Din pappas hemstad?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-7 haha. Okej klarar mig vid 6, fast det tar ett tag innan jag lämnar sängen isåfall :D
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, ibland men nu tycker jag dem är helt ok!
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland hahaha
Vilken är din favoritfrukt? Clementiner eller granatäpplen (:
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, hahaha. jag äter vafan jag vill ! ;D tss
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15! :D
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja lite kanske, stör mig när andra stavar fel, haha.
Tror du på liv på andra planeter? Nja…
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Hmm… jaru
Tror du att Gud är man eller kvinna? Är inte troende så har inte direkt funderat .. haha
Vad var det senaste du åt? En clementin (:
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad. (': Men har mer närmre kompisar som är tjejer! Klart ja har killkompisar också, men inte lika tajta med dem .
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma ville ha en Sandra & dem hade bestämt pojk & flicknamn redan innan.

om pontus skulle bli en brud skulle han heta Sandra hehe.
Gillar du senap?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag klarar detta.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAAAAAAAAAAAAAA
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ronnie i The Last Song. Den blyga tjejen som blir kär i en kille osv. Om ni inte sett den, ogud. KOLLA NU.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ja, ett mobilskal !
Tycker du om att krama folk? JA, bara dom jag står nära oså. Går inte direkt & kramar främlingar.
Skulle du säga att du är trendig? Nej haha
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen hahaha. Kommer inte ihåg isf
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror nog på vad ärendet är, men ja.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Böcker får mig inte gråta, bara filmer.
Tycker du att du är attraktiv? Hahahahaha aa du vet, så in i helvete.
Vad är du allergisk mot? Ananas c; Om jag sover i ett rum med hundhår i närheten kan ja andas tyngre, men aa
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Pontus i guess eftersom det tydligen va bestämt
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, det är jättekul att läsa såna här listor!


 

Av Sandra - 20 november 2013 14:40

Always Young,wild& Crazy ∞ | via FacebookUntitled

Nu ska ja måla naglarna och fixa mig en kopp varm choklad !

Efter det ska jag försöka slå upp spanska böckerna igen & sen ikväll kör vi svenska.

Ändrar schemat lite hehe.


Av Sandra - 20 november 2013 13:50

Tjaaaaa !
Jag har pluggat spanska hela morgonen & nu börjar jag få huvudvärk haha.
Så jag satte mig vid datorn & satte igång Sims.
Brukar må bättre då thehehe.

Ska hämta mig något att dricka & senare blir det lite plugg till svenska provet på fredag.
Måste prestera eftersom det är mitt favorit & starkaste ämne i skolan.

Av Sandra - 20 november 2013 10:58

Sovit ut riktigt bra nu när jag är ledig, man får passa på alltså.

Nu ska jag resa på mig för att ta en tripp i köket, få i mig min medicin och lite mat! :'D
Är jätte hungrig, men aa haha.
Pluggdag idag, spanska & svenska.
Men det löser vi, jag är pigg & känner mig stark så lite plugg kommer inte stoppa mig. :D

Funderar också att gå ut på en powerwalk lite senare eller något, bara ut & rensa tankar liksom.

Ser ut att bli en bra dag! Puss.

Av Sandra - 19 november 2013 23:14

Är så trött just nu , okej nej men jo lite rå. (:
Jag ska iallafall dra täcket över mig och ligga och kolla på tv en stund.
Har iallafall dragit av mig sminket & satt på mig en stor t-shirt, pappas hehe.
Underbart att sova i stora tröjor. :'D

buhuuuu vad jag älskar min prins.
Okej.
Om jag kommer in på det ämnet kommer jag skriva en typ sida om hur mycket jag älskar emil.
Och jag är för trött för det & tror inte det är så intressant för er att veta heller faktiskt hahaha.
Godnatt sötisar!

Av Sandra - 18 november 2013 21:28

Okej jag är död. Denna klänningen är såååå himla fin & den skulle vara så himla fin till nyår!

Jag brukar bära en mer simpel klänning, gillar egentligen inte massa glitter hit & dit.

Men denna klänningen, alltså åh.

Den långa kjolen och överdelen är så sjukligt snyggt tillsammans.

Jag kan faktiskt bära lite glitter i år 2013 har varit MITT år.

härhittarnidenunderbaraklänningen.

 

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards