sandraadam

Alla inlägg under september 2013

Av Sandra - 15 september 2013 16:20

 


Ska pyssla om mig själv lite nu tänkte jag.

Lyssna på justin, fixar lite med parfymer, ansiktmasker, hårinpackning, bodylotions osv.

Imorgon är det nya tag. De är nämligen måndag.


Har inte gjort någonsting i helgen. Hjälp mamma och baka och typ sånt, men annars bara sovit.

Jag ÄLSKAR Söndagar.
Särskilt när man har en 'ta hand om sig själv ¨'' söndag. Underbart ♥

 

 

Av Sandra - 15 september 2013 14:58

´1. Förnamn: Sandra
2. Mellanamn:
3. Efternamn: Adam
4. (stad)Bor i:
5. (stad)Föddes i: jkpg
6. Mobil nummer: ha
7. Hem telefon:haa
8. E-post: har ni redan på bloggen c:
9. Födelse år: 99
10. Födelse månad: oktober
11. Födelse datum: 30 :)
12. Mamma: ja mamma är fin hon. ♥
13. Pappa:
14. Syskon: pontus c:
15. Husdjur: fiskar
16. Husdjurens namn: min heter fläckis eftersom den har svarta fläckar på ryggen, wauw who cares.
17. Skola:
18. Lärare/Magister:
19. Stjärntecken: skorpion
20. Kinesiska stjärntecknet: wtf
21. Fyller nån känd person år samma dag som dig och isåfall vem: Ed Lauter 73 år, hahahaha
22. Trivs du hemma: m
23. Bor dina föräldrar ihop: ja..
24. Vad bor ni i: här :)
25. Vem/Vilka bor hemma hos dig: men vafan tror du
26. Älskar du din familj vad som än händer: ja? ♥
27. Bråkar ni ofta hemma: -
28. Har du eget rum: yaaa
29. Vilken färg har du på din tapet: vit med rosa ränder, fast de syns inte av alla posters. c:
30. Har du affischer på din vägg: hahhaa precis de jag sa.
31. Gillar du ditt/ert rum: jodå det funkar väl c:
32. Vad har du för möbler på ditt rum: en säng, skrivbord, 2 byråar, garderob, tv osv

FAVORITER
33. Mat: tacos c:
34. Färg: lila o rosa!
35. Djur: katt & elefant ♥♥♥
36. Dryck: cola
37. Klädes plagg: klänning & mjukisbyxor
38. Land: inte sverige iaf c:
39. Väder: soligt o fint, men älskar även regn. Blås, regn & rusk är mysigt som fan de med. *__*
40. Årstid: höst & sommar.
41. Månad: oktober såklart. c; Augusti med bara för min babe fyller år då :*
42. Skolämne: svenska. c:
43. Tv-program: topmodel, pll, geordie shore, snooki&jwwow osånt.
44. Artist: justeeeeen, miley & demi all the way ♥
45. Film: twilight, små citroner gula såg jag igår. Den var faktiskt bra! ÄLSKAR KÄRLEK OMG
46. Affär: bikbok, H&M & gina c;
47. Sko sort: sneakers typ ♥
48. Hårfrisyr: nedsläppt :D

HATADE
49. Mat: ingen aning, ärtsoppa eller nåt c:
50. Färg: tråkiga färger.. typ.
51. Djur: hyener & spindlar fyfan
52. Dryck: loka osånt.
53. Klädes plagg: vet faktiskt inte
54. Land: venne
55. Väder: åska usch. Asså.. jah är så sjukt cp i know. Men är verkligen rädd för åska.
56. Årstid: vinter...
57. Månad: typ i sluten av februari, hatar när snön blir blaskig osv.
58. Skolämne: matte.
59. Tv-pogram: venne
60. Artist: uhm.. jhahaa
61. Film: skräck :(
62. Affär: idk
63. Sko sort: kängor. menar inget illa mot någon bara för ni har kängor. Men ni ska se mig i kängor. 100% att ni är snyggare i kängor än jag hahahah !
64. Hårfrisyr: uppsatt .

65.Snyggaste lärare: hahahaha
66.Fulaste lärare: hahaha
67.Snällast lärare: bettan ♥
68.Dummast lärare: fefer
69.Snyggast i klassen: EMIL. ♥ Sitter och kollar på han hela tiden i klassrummet. Sen bah: aha vad ska vi göra? haha. bra sandra :D
70.Fulast i klassen: ingen
71.Snällast i klassen: alla. ♥ Men emil då, jhihihi fbara för jag älskar honom
72.Dummast i klassen: - hahaha
73.Snyggast kompis: Eftersom jag är tacksam över vad Blerina har gjort för mig under denna helgen väljer jag henne. Hon är så vacker på alla sätt. Loveu ♥
74.Fulast kompis: nooo
75.Snällast kompis: emil ♥
76.Dummast kompis: -
77.Snyggast kändis: justen, majley, dämi ♥
78.Fulast kändis: jaadu..
79.Snällast kändis: justen ♥
80.Dummast kändis: .
81. Vad skulle du svara om din idol ringde: HAHAHAHAHAHA OMG. Gråta i flera år seriöst. Mitt hjärta skulle stanna, bokstavligt talat.
82. Är du singel: nej!
83. Är du nöjd med det: Väldigt. Behöver honom mer än någon annan ♥
84. Vad är klockan: 15.19 (a)
85. Gillar du detta test: aa
86. Vad ska du göra sen: spela sims & hämta något att dricka
87. Vad har du för mobil: en htc wildfire s hahahhaa för min ajfån är sönder. -.-
88. Tycker du om den: nej
89. Trivs du i skolan: na ♥
90. Varför gör du det: görinte de
91. Vilka språk kan du: svenska, engelska, lite serbiska & rumänska + pytte lite spanska :D
92. Vad valde du på språkval i skolan: spaniol C:
93. Vad vill du jobba som: vet inte haha
94. Vad är din favorit bok: twilight & pll ♥
95. Hårfärg: Svart/rött ♥
96. Ögonfärg: ljusgröna.
97. Vikt: några siffror
98. Längd: 1.59 kanske
99. Sko storlek: 36-37
100. Kläd storlek: xs-s c:
101. Vilken bok genre gillar du mest: typ, typ av bok? kärlek ♥
102. Vilken film genre gillar du mest: kärlek all the way.
103. Vilken bok genre gillar du minst: historia haha
104. Vilken film genre gillar du minst: samma där
105. Gillar du och göra tester: aa
106. Bloggar du: ja
107. Vad heter din blogg: www.sandraadam.bloggplatsen.se
108. Vilken sida fick du detta test ifrån: listfolder :|
109. Favorit tvspel: bilspel ^ mario >D
110. Favorit dataspel: sims
111. Högsta önskan: va med min soulmate justin <3
112. Motto: massoooor
113. Vad är det bästa med dig: ehhhh
114. Vad är det sämsta med dig: mycket <3
115. Din hobby: sjunga typ
116: Skolor du gått i: few
117. Vad älskar du: emil <3
118. Vad hatar du: .
119. Vem är din favorit tvfigur: mussee :*
120. Tycker du om disney prinsessorna: ja!
121. Varför tycker du så: cause i want to bro
122. Kollar du på Mumin: nae inte nu
123. Vad använder du för smink: mascara,eyeliner osv foundation, concealer
124. Vad heter din favorit parfym: the key av justin :D
125. Säg en parfym du inte gillar: har en hemma .. typ paris hilton typ hahaha
126. Singel eller Förhållande: in a relationship <33 :*
127. Rik och ful ellerr Fin och fattig: fin o fattig.
128. Om du fick välja ett land att bo i vilket hade du valt(förutom sverige) : usa
129. Har du facebook: aa
130. Har du Messenger: aa
131: Har du skype: aa
132. Har du kik: aa
133. Har du instagram: aa
134. Har du howrse: va
135. Har du kamrat: jaha ja, hahahaha va
136. Är du medlem i nån bok klubb: ne
137. Isåfall vilken:
138. Vad föredrar du brevänner eller mailvänner: brev is mysigare hihi
139. Smsa eller ringa: smsa!
140. Datan eller mobilen: mobil
141. Spelar du The sims: klart! ♥
142. Spelar du Djursjukhusket: no
143. Högklackat eller Tenniskor: 

Av Sandra - 15 september 2013 12:16

Jag känner mig svimfärdig och helt yr. Tror det är för jag äter hälften så mycket som innan typ.
Kroppen säger stopp.. Aptiten är helt borta.


Ska nu krypa ner i soffan under mitt mysiga täcke och kolla på twilight.

Ja, jag är en twilight galning.

En av dom vackraste tjejerna enligt mig,
Hennes personlighet är så fin, hon har gjort misstag ja. Det har alla.
Hennes ögon och hennes leende kan göra hela min dag.

Av Sandra - 14 september 2013 19:29


Inte kul.

Har själv en lila här hemma. SOM INTE FUNKAR O SEN KOMMER DEN HÄR FINASTE SAKEN.

Guldig o allt.

Nåt jag tycker är bra är att ingen annan än du själv kan låsa upp den, eller aa så tog jag de som.

Eftersom ingen har samma fingeravtryck som dig själv.

Nu blir sandra sugen.

Fyller ju år snart...... ;) HAHAH


Av Sandra - 14 september 2013 18:55

Jag har valt att göra ett inlägg om ämnet : SJÄLVFÖRTROENDE.

 


Ni som känner mig väl vet att mitt självförtroende... aa. Har inte något.

Jag vet inte varför, Jo. Såhär går min ´´ onda cirkel ´´

Nåt jag gör är att jämföra mig med alla andra, tillslut finner 100000 fel om mig själv. går runt osäker, ''duger jag?''


Jag tar små steg för att komma framåt. Hur kul är det att leva ett liv när man bara ser fel?


Jag har kommit ett steg framåt. Jag säger nämligen Tack till en komplimang. Innan var de liksom. '' Palla ljuga i någons ansikte. ''


Det låter sjukt löjligt, men för mig är det stort eftersom att jag knappt sagt tack innan. :]


Vikten då rå.

Beautiful Words

att trivas i sig själv är faktiskt viktigt.

Du är vacker. Du kan allt. Vikten talar inte om någonting.

Jag har läst massa bloggar som fått mig peppad, men på nåt vis tappade jag den känslan.

''Gå till spegeln, ta bort ditt smink. Säg 3 fina saker till dig själv. ''

 


De har varit riktigt hårt. Men en gång gick de.

Säg aldrig aldrig, right?

Smile :)


Alla är så himla vackra på sitt egna sätt.

Det finns ingen perfektion här i världen.

Det är sant, alla är vi människor och alla gör misstag.


''Önskar du kunde se dig från mitt håll'' Har jag hört många gånger.


Se sig själv komma in i en korridor. Skulle de ändra känslan?

 

Det finns massor av saker man kan försöka testa.

För sig egen skull. För visst känner man sig inte lycklig om man går runt och känner sig som ett misstag?

T


Sista saken jag vill skriva att denna bilden har peppat mig något enormt.

Jag ska försöka känna mig trygg i mig själv. Det kommer ta tid, för kommer såklart ta de i små steg så det inte blir värsta chocken.

 

Jag vill hjälpa andra med sånt här, hjälpa och peppa.

Eftersom jag börjar nu, vill jag få andra att börja.

Kan jag, kan ni.  Trust me.

 

NI ÄGER.



Av Sandra - 14 september 2013 09:40

Av Sandra - 14 september 2013 09:36

Godmorgon ! :'D
Vaknade för en stund sen, är nog fortfarande febrig men är piggare (:
Idag ska jag bara vara hemma och aa bara ta de Lungt (:

Nu tänkte jag iallafall fixa nåt varm att dricka och spela sims!
Vi hörs säkert mer under dagen, puss!

;)

Aw

Av Sandra - 13 september 2013 22:16

Assåååååå aw.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards